31. Klidně spi

132 6 0
                                    


,,Klidně spi, Karino," zašeptal Robert něžným hlasem když jí pohladil po tváři a pak jí znovu opět položil na postel.

,,Takže tu teď zůstaneš...," zašeptala Karina a něžně přitom zamrkala řasami.

,,Ano zůstanu tu teď s tebou," dodal a na tváři se mu přitom objevil úsměv když na něj opět znovu něžně zamrkala.

,,Víš to že mi dokonce Philip vyznal lásku," zašeptala Karina do ticha a Robert se na její slova jen slabě zasmál.

,,A měl bych žárlit?," řekl a ona se na něj jen usmívala.

,,Teď už přece nemusíš, když Philip už....," zašeptala trochu smutně a do očí se jí opět nahrnuly slzy.

,,Měla jsi ho ráda?," zeptal se jí po chvíli Robert a přitom jí svými prsty něžně utřel její slzu z tváře.

,,Byl to můj bratr i když nevlastní a vlastně jsme i vyrůstaly spolu.....ale jestli jsem ho milovala to nevím, protože má láska k němu byla jiná než on cítil ke mě. Pro mě byl Philip spíš vždy jako bratr a nejlepší přítel kterému jsem se mohla vždy se vším svěřit ale jinak....nevím," odpověděla Karina a pak jí z očí zase ukápla jedna slza.

,,Miluji jen tebe Roberte a to už od první chvíle...kdy jsem tě potkala," zašeptala Karina po chvíli a pak na chvíli zavřela oči které pak s výdechem hned zase otevřela.

,,Polib mě, prosím," dodala do ticha a Robert jí s radostí  poslechl i když věděl že rozhodně u jednoho polibku nezůstane.  

Když se od ní odtáhl tak se musel opravdu ovládat aby se na ní hned doslova nevrhl, protože ona byla v tu chvíli tak krásná a něžná jako snad ještě nikdy a on po ni už doslova od první chvíle nevýslovně toužil, ale chtěl si jí nechat pro sebe tak nádherně panensky čistou až po jejich svatební noc kdy pak už bude všechno jiné.

....Protože pak už budou svoji a nechtěl jí takhle pošpinit ještě teď před jejich svatbou i když ho to stálo skutečně mnoho sil aby se ovládal, protože něco ve vzduchu mu v tu chvíli říkalo že Karina to chce taky.....ale on se musel aspoň pro tuto chvíli ovládat aby jí pak mohl mít celou jen pro sebe.

,,Spi Karino," zašeptal jí sladce do ucha a pak jí ještě jednou políbil a ona ho vzala za ruku.

,,Spi..," dodal sladkým hlasem a ona po chvíli zavřela úlevně oči.

,,Neboj se budu tu s tebou," zašeptal ještě do ticha a pak dlouhou chvíli držel její ruku kterou mu ona sama stiskla tu jeho.

,,Miluji tě...," zašeptal.

,,...Miluju a nikdy nedovolím aby ti někdo ublížil...nikdy," dodal a pak její ruku dlouze políbil a po chvíli jí pustil aby jí mohl pohladit po vlasech.   

       

Šepot Havraních KřídelKde žijí příběhy. Začni objevovat