Pohled Liama:
,,Ne...ještě ne" zamumlal jsem do polštáře, když se pokojem rozlehl zvuk budíku.Rukou jsem hmatal po nočním stolku a našel budík který jsem vypl.Unaveně jsem otevřel oči a podíval se po pokoji.
Sluneční paprsky dopadaly na mojí postel a vnášeli do mého černého pokoje trochu světla.Černá je má oblíbená, od té doby co vím, že mi máma umřela.Táta mi furt říkal, že jela na nějakou pracovní cestu, ale když jsem vyrostl, řekl že od nás odešla a já pochopil v jakém slova smyslu to myslel.
Vstal jsem a odešel do koupelny.Převlékl jsem se do černých džínů s roztrhanými koleny a trička Nirvana.Slakoval jsem si vlasy do mého obvyklého tvaru a vyčistil si zuby.
Seběhl jsem s batohem schody a šel do kuchyně kde byl taťka a pil kafe. ,,Čau" pozdravil jsem a udělal si tousty.Taťka pokývl hlavou na pozdrav a já si sedl vedle něho.
,,Dobré ráno" pozdravila nás Mendy.Mendy byla tátova přítelkyně, byla mi nesympatická. ,,Nazdar" řekl jsem nepříjemně a odešel na chodbu.Obul jsem se a vzal si batoh.
Po cestě jsem snědl tousty a přemýšlel.Nemám Mendy rád, je to trochu bárbie a chová se ke mě jako kdyby mi bylo pět.Je to blondýnka s modrýma očima a je štíhlá a vysoká.Nejčastěji nosí upnuté šaty pod kolena a boty na podpatku.Její nejoblíbenější kabelka je z hadí kůže a miluje nákupy.Popravdě nevím, co na ní taťka vidí.Ano...přiznávám, je hezká ale to je tak vše.
Zakroutil jsem hlavou abych na ni nemyslel a z dálky viděl Lily.Ji poznám na kilometry daleko, díky jejím křiklavě červeným vlasům které měla po ramena a piercingu v nosu.Připomíná mi jejího tátu Mika.
Když jsem došel k ní, objali jsme se a z dálky už viděli Samanthu s Jeremym, kteří jako vždycky nestíhali, protože vstávali moc pozdě.
No a nakonec Jessie...byla krásná.Vítr si hrál s jejími kaštanovými vlasy a její hnědé oči se se dívali na mě.Úsměv ji pohrával na tváři...byla prostě krásná, ale opak mě.Já mám modré oči a blonďaté vlasy vyčesané nahoru a tetování na ruce.Já chodím spíš v černém a ona ve veselejších barvách.
,,Ahoj lidi" pozdravila nás s úsměvem.Všichni jsme tu už byli, takže jsme šli do školy.
Samantha byla s Jessie ve předu a já s Jeremym a Lily za nima. ,,Tak co Mendy?" optal se s uchechtnutím Jeremy, ví že ji nemůžu vystát. ,,Co asi....je to furt stejná blbka" pokroutil jsem očima. ,,neboj se, Maggie se o tebe postará" rozesmála se Lily a Jeremy se k ní přidal.Maggie byla jedna holka od nás ze školy.Není to ani barbie ani šprtka....je normální, ale strašně ukecaná a furt se vtírá. ,,No ještě s tou začínejte" pokroutil jsem hlavou a díval se na Jessie která se baví se Samanthou.
Samantha byla černovláska, ale přebarvila se na blond.Má krásné oříškové oči a pihy.Je štíhlé postavy a ráda kombinuje růžovou a bílou.Zrovna dneska má na sobě růžové lodičky, bílé ryfle, bílý svetřík a růžovou kabelku.Možná si myslíte, že je to Barbie ale není, je to úplně normální holka která se ráda baví.
Jeremy je černovlasý kluk se zelenýma očima a má rád modrou barvu.Jsou si se Samanthou hodně podobní, kdyby neměla Sam blonďaté vlasy.
Dorazili jsme před školu a rozloučili se.Chodím totiž na střední do třeťáku s Jeremym, šel jsem o rok později.No a holky chodí do druháku.
Pohled Jessie:
S holkama jsme šli do skříněk.Sundala jsem si vansky a mikinu a v tom mi někdo zavřel skříňku, Derek. ,,Ahoj krásko" usmál se na mě a políbil mě na rty.Usmála jsem se do polibku a odtáhla se. ,,Ahoj" řekla jsem s úsměvem na rtech a otevřela si skříňku.
Jenže to by nebyl Derek, kdyby mi ji zase nezavřel. ,,Dneska je zápas, příjdeš že jo?" optal se s lehkým úsměvem. ,,Budu tam" usmála jsem se a on mě znovu políbil. ,,Tak se měj kotě" zavrněl mi do rtů a odešel.
Derek hraje fotbal a dneska mají zápas.Vždycky ho tam chodím povzbudit i když mě to popravdě vůbec nebaví. ,,Ježiš ten byl sladkej" rozplývala se Samantha. ,,Ale Sami, neslintej"?zasmála jsem se a bouchla ji do ramene.
S holkama jsme odešli do třídy těsně před zvoněním a sedli si na svá místa, já seděla s Lily a Sam seděla s jedním hezkým klukem kterého má plné zuby.
,,Dobrý den třído, posaďte se" řekla učitelka když vešla do třídy. ,,To by si, ale musel někdo stoupnout" neodpustil si Jack poznámku. ,,Vtipálek Jack má dobrou náladu jo?, tak k tabuli, vypočítáš mi vzorec" řekla učitelka a všichni se uchechtli.
Celou hodinu učitelka vysvětlovala různé vzorce, ale nikdo ji moc neposlouchal.Dívala jsem se z okna když do mě, ale žďuchla loktem Lily.Podívala jsem se na ni a viděla papírek před sebou. ,,Liam na tobě může nechat oči :D" napsala na papírek a já na ni vykulila oči. ,,To není pravda" odepsala jsem ji. ,,Už delší dobu ho pozoruju a vždycky tě skenuje pohledem, on se nám zamiloval <3" ,,Blbost a i kdyby, mám Dereka" odepsala jsem a v tom zazvonilo.
Zbalila jsem si věci do batohu a šla na hodinu angličtina.Lily se Samanthou šli rychle zamnou a k nim se přidal i Jeremy.Křičeli na mě abych na ně počkala, ale já je ignorovala.Každý mě přiřazuje k Liamovi.Neříkám, že není hezký, ale já mám Dereka a už mi to leze na nervy.
Školu jsem nějak přežila a byl čas oběda...hm mňam.Zanesla jsem si batoh do skříňky a potkala Sam. ,,Co se stalo, že se nám celý den vyhýbáš?" zeptala se mě nechápavě a já sklopila pohled. ,,Už mi leze na nervy, jak pořád říkáte že po mě Liam jede, nebo že se k sobě hodíme, mě je to jedno, mám Dereka" řekla jsem naštvaně a založila si ruce na prsou. ,,Slibuju že od teď budu mlčet, ale něco ti musím dát" řekla tajemně a podala mi papírek. ,,Přečti si ho až doma, teď pojď na oběd, nebo nám to sežerou" zasmála se a já s ní.Strčila jsem si papírek do kapsy a společně se Sam jsme šli na oběd...
-
Unaveně jsem přišla domů a hned mě přivítila Kesi, je to můj pes a je strašně roztomilý. ,,Půjdeme ven, ale dej mi aspoň 10 minut" řekla jsem jí jako kdyby mi rozuměla a vyběhla schody nahoru.Hodila jsem batoh do rohu pokoje a padla na postel.
Vzpoměla jsem si na ten papírek a tak jsem ho vytáhla z kapsy a rozložila ho.Byla jsem celkem zvědavá co tam je napsané.Rozložila jsem ho a začala číst že...
-----------------------------------------
Hi! První část a jsem celkem zvědavá jestli se vám to bude líbit :P :D
--Vendy.K--
ČTEŠ
☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️
FanfictionTohle je Pokračování příběhu Hope 2.Vše potřebné se dozvíte v příběhu.Příjemné čtení :) Official story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)