V minulém díle:
Vzpoměla jsem si na ten papírek a tak jsem ho vytáhla z kapsy a rozložila ho.Byla jsem celkem zvědavá, co tam je napsané.Rozložila jsem ho a začala číst že...
———————————————————————————————
Začala jsem číst "chat" Liama a asi Jeremyho v hodině.Přečetla jsem to celé a byla jsem i trochu zklamaná...
J:tobě se líbí Jessie, že jo?
L:Jo už dlouho
J:Ale ona má Dereka
L:to vím taky, ale je moc krásná
J:ty Romeo :D
L:neříkej to nikomu pls
J:neboj, ale má krásný tělo :D
L: Tojo, proč myslíš že jsem s ní chodil na bazén, byla sexy :D
Tohle všechno tam bylo a já nevěděla jak reagovat.Cítila jsem slzy v očích a bolest v srdci.
Odhodila jsem papírek a vzala vodítko.Otevřela jsem dveře a seběhla po schodech dolů. ,,Jdu vyvenčit Kesi" zařvala jsem, aby mě máma slyšela a obula se.Připnula jsem jí vodítko k obojku a šla s ní do parku.
Sedla jsem si do trávy a vodítko ji odepla.Hodila jsem ji klacek a ona pro něj běžela.Přemýšlela jsem nad Liamem, nikdy bych neřekla, že je takový.
S Kesi jsme byli skoro do večera venku a potom se vrátili domů.Pořádně jsem ji vykoupala a usušila.
,,zlato večeře!" křikla na mě mamka a já už běžela do kuchyně.Vonělo to tu po špagetách, mňam.
,,Mami?" zašeptala jsem u večeře. ,,Ano?" usmála se na mě. ,,Nemusela bych zítra do školy?, víš mě není zrovna moc dobře" řekla jsem a trochu zakašlala aby tomu uvěřila.Máma se podívala na tátu a pochvíli přikývla.,,děkuju" zašeptala jsem a odnesla talíř.
Vrátila jsem se do pokoje a vlezla si do sprchy.Dala jsem si dlouhou sprchu, vždycky se uvolním.Miluju když po mém těle stékají kapičky teplé vody.Umyla jsem si jahodovým šampónem vlasy a tělo si umyla melounovým mýdlem.Vylezla jsem ze sprchy a zabalila se do ručníku.Odlíčila jsem se a vyčistila si zuby.
Vrátila jsem se do pokoje a zatáhla žaluzie.Převlékla jsem se do kalhotek a trička a lehla si do postele.Nastavila jsem si budíka a zachumlala se do peřiny...
Ráno jsem se probudila kvůli zvuku budíku a vstala.Vím, že dnes do školy nemusím, ale nechci být celý den doma.Nechtěla jsem tam kvůli Liamovi, já nevím...prostě tam nechci.
Převlékla jsem se do světle modrých ryflí a červené mikiny.Vyčistila jsem si zuby a učesala vlasy.Rodiče už nejsou doma, protože je 9 hodin ráno a oni odchází v 6 ráno.
Vzala jsem vodítko s obojkem a seběhla schody.Vzala jsem si z mísy jablko a sedla si na linku.Houpala jsem nohama a dívala se z okna, pršelo, ale to mě nějak neodradí od toho, abych šla ven.
Ohryzek jablka jsem hodila do koše a dala granule Kesi.Obula jsem se a počkala až to Kesi dojí.
Když dojedla, dala jsem ji obojek s vodítkem a vyšla do toho počasí.Dala jsem si kapuci a šla s Kesi do lesa, kde je domek na stromě.Je opuštěný a kromě mě, tam nikdo nechodí, tedy doufám.
,,Kesi tak poběž" křikla jsem na ní, když stála na jednom místě a očuchávala zem.
Stála jsem na místě asi 10 minut a ona pořád nic.Rozběhla jsem se za ní, ale lekla se mě a utíkala pryč. ,,Kes, Kesi tak počkej!" křičela jsem, když se ode mě vzdalovala.
Běžela přes silnici, ale já neřešila jestli něco jede, tedy do té doby, dokuď do mě nenarazilo auto a já necítila tu strašnou bolest.
Otevřela jsem oči a viděla rozmazaně.Řidič toho auta odjel a Kesi mi olizovala obličej a kňučela do té doby, do kuď jsem nezavřela oči a už nic nevnímala...
———————————————————————————————————
Hi! Moc děkuju za krásné komentáře a votes, jste nejlepší tučňáci! :3 :D
--Vendy.K--
ČTEŠ
☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️
FanfictionTohle je Pokračování příběhu Hope 2.Vše potřebné se dozvíte v příběhu.Příjemné čtení :) Official story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)