Útěk

532 58 5
                                    

V minulém díle:

Projistotu mi přivázal k posteli ruce, abych nemohla zavolat ani utéct.Odešel a já se hystericky rozbrečela...chci domů!
---------------------------------------------------

Probudila jsem se ráno, tak moc mě boleli ruce od těch provazů.

,,Ale, ale, kdo pak se nám to probudil?" zasmál se zlomyslně a šel ke mě. "
,,Okamžitě mě pusť!" řekla jsem a kroutila se. ,,To by se ti líbilo že?...Hm...jaká škoda, že to neudělám" zasmál se a pohladil mě po tváři.Ucukla jsem a schoulila se co nejvíc do klubíčka.

Příjde mi to všechno jako špatný vtip, jako špatný sen.Proč to dělá?, K čemu?, jestli mě má na sex, tak proč to už neudělal nebo proč nezašel do klubu kde by si užil víc?!

,,Copak dneska podnikneme kočičko?" olízl si rty a já se rozbrečela. ,,Chci domů!, pusť mě!" zavzlykala jsem.Místností šel slyšet jen jeho zlomyslný smích. ,,Něco jiného tě nenapadá?" nadzvedl obočí. ,,Aspoň mě odvaž, slibuju že nikam neuteču!" zavzlykala jsem. ,,Ježiš ty mi nedáš pokoj" zakroutil hlavou a odvázal mě.

Celý den jsem seděla v rohu místnosti a sledovala každý jeho pohyb.

Večer jsem se osprchovala a převlékla se do trička a kraťasů na spaní.Lehla jsem si do postele a zavřela oči. ,,Snad si nemyslíš, že budeš spát v posteli" zasmál se a já otevřela oči. ,,A kde jinde mám spát?" zašeptala jsem. ,,třeba na zemi?" nadzvedl obočí.

Zvedla jsem se a vzala si peřinu a polštář.Lehla jsem si na zem a čekala až usne.

Slyšela jsem že odchrupuje a vzala potichu kufr a mé věci.Šla jsem do koupelny a zamkla jsem se.Zbalila jsem si věci a otevřela dvířka od zrcadla.Vzala jsem si pastu na zuby, ale spadl mi kartáček na zem.Sakra a to se musí stát zrovna, když se to nejmíň hodí!! Šlo to dost slyšet, protože na zemi byli kachličky...

Zbalila jsem si věci a slyšela klepání na dveře. ,,Co tam děláš?!" zařval a mě přepadla panika.  ,,Nevyčistila jsem si zuby a strašně špatně se mi usíná když je nemám vyčištěné" řekla jsem a skousla si ret. ,,Tak se trochu ztiš a pohni si!" řekl a odešel.

Oddechla jsem si a potichu zavřela dvířka od zrcadla a zapla si tašku.Zhasla jsem a vzala si tašku.Odemkla jsem a slyšela odchrupování.

Potichu jsem vydechla a schovala tašku pod postel.Lehla jsem si a usla...

Ráno jsem se probudila a slyšela jak si mumlá pro sebe, že jde koupit snídani.Odešel a já vystartovala z "postele".Převlékla jsem se a vyčistila si zuby.Vytáhla jsem si peněženku a dala si tašku přes rameno.Zavolala jsem na recepci že si můj "přítel" vzal klíče a omylem mě zamkl a tak mi přišli otevřít.

Vzala jsem si taxíka a odjela na letiště, to zvládneš!! Vystoupila jsem a běžela do haly.Koupila jsem si letenku a nastoupila do letadla.

Vydechla jsem když se letadlo vzneslo. ,,Jsi v bezpečí" zašeptala jsem si pro sebe a zavřela oči.
--------------------------------------------------

Hi! Další díl, doufám že se líbil :333 věnováno paju2002  ❤️

--Hemmo--

☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️Kde žijí příběhy. Začni objevovat