V minulém díle:
,,Zákon je zákon, takže, kontaktovala jsem všechny z tvé rodiny, ale boužel tě nikdo nechce do péče, nemáš někoho blízkého, s kým se tvoji rodiče dobře znají a byli by ochotní se o tebe postarat?" nadzvedla obočí a já se sekla. ,,někdo by tu byl..." ,,A kdo?" ,,Hemmingsovi" zašeptala jsem..----------------------------------------------------------------------
Ráno jsem se probudila kvůli zvonku.Včera jsem ještě mohla přespat sama doma a dnes musím k Hemmingsovím.Šla jsem otevřít a viděla paní ze sociálky. ,,Ahoj, vidím že si ještě spala" uchechtla se, ale mě to moc nepřipadalo k smíchu, hezky se mi spalo a ona mě vyrušila. ,,Jo spala...ehm...mám se převléct a vzít si věci?" zeptala jsem se a prohrábla si vlasy. ,,Ano, pomůžu ti" usmála se a já ji pozvala dovnitř.
Šla jsem do koupelny a vyčistila si zuby.Prohrábla jsem si své neučesané vlasy a povzdechla si. ,,Nechce se mi tam" zakňučela jsem potichu.Rozčesala jsem si vlasy a dala si je na jednu stranu.Nalíčila jsem se a šla do pokoje.
Vzala jsem si triko Nirvana a černé džíny.Zbalila jsem si vše potřebné a šla dolů i s taškama. ,,Měla si říct, pomohla bych ti" usmála se a posunula si brýle víc na nos. ,,Zvládnu to" zašeptala jsem a prošla okolo ní.Před domem bylo její auto, do kterého jsem dala tašky a sedla si dozadu.
Za chvíli přišla a nasedla do auta.Zkoušela semnou navázat kontakt, ale já mlčela, neměla jsem zájem.Dala jsem si sluchátka do uší a zavřela oči.Opřela jsem si hlavu o okýnko a usla...
,,Haloo, vstávej, jsme tady" řekla a já otevřela oči.Vystoupila jsem a vzala si tašky.Zazvonila a my čekali.
Otevřel Liam a nechápavě se na nás díval. ,,Jess...co?, ty ses vrátila?!?" vyjekl nadšeně Liam a objal mě.Pustila jsem tašky a objala ho. ,,Jo" zašeptala jsem. ,,A co tu děláte?" zeptal se, když se ode mě odtáhl, ale pořád se uculoval. ,,Volala jsem tvým rodičům, a souhlasili.Jessica tu bude teď nějakou dobu bydlet, až se její rodiče uzdraví" řekla s úsměvem na rtech.Liam měl kamenný výraz, ale potom se usmál a pevně mě objal.
Šli jsme dovnitř a Liam mi pomohl vybalit věci, byla jsem v pokoji pro hosty.Ta paní ze sociálky odešla a nechala nás tu. ,,Můžu se na něco zeptat?" zašeptal nejistě Liam a já se posadila na postel a jemně přikývla. ,,Co se stalo tvým rodičům?" zašeptal a sedl si na zem přede mě. ,,To je jedno...nechci se o tomhle bavit" zašeptala jsem a cítila slzy v očích. ,,Je to vlastně celé má chyba, kdybych neutekla...nic z toho by se nikdy nestalo" zavzlykala jsem a schovala si obličej do dlaní. ,,Promiň...já.." nevěděl co říct a objal mě. ,,Ale není to tvá chyba...co kdyby se to někdy stalo?, to nemůžeš nikdy vědět" zašeptal a tulil mě k sobě. ,,Je mi to tak strašně líto co se stalo...proč zrovna oni a né já" zamumlala jsem mu do ramene a tiskla se k němu. ,,Tohle neříkej, hele...co kdyby jsme se radši podívali na nějaký film?....co?" usmál se jemně ale já zakroutila hlavou. ,,Promiň ale nemám na to náladu" zašeptala jsem a rukávem si setřela slzy. ,,Promiň" zašeptal a odtáhl se.Odešel z pokoje a já se rozbrečela a lehla si. ,,Měla jsem to být já, která by měla ležet v nemocnici" zašeptala jsem a usla...
---------------------------------------------------Hi! Byla bych strašně ráda za vaše votes a komentáře :3333
Sice to píšu trochu později ale co říkáte na nové písničky od kluků?, strašně se mi líbí Jet Black Heart :3333
--Hemmo--
ČTEŠ
☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️
FanfictionTohle je Pokračování příběhu Hope 2.Vše potřebné se dozvíte v příběhu.Příjemné čtení :) Official story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)