Mám i své osobní problémy!

585 68 6
                                    

V minulém díle:
Maminku něco stáhlo pod vodu a okolo mě bylo strašně moc krve a potom mě to stáhlo do hlubin taky...
--------------------------------------------------------
,,Panebože!" vyjekla jsem a zhluboka dýchala.Zazvonil zvonek a já šla otevřít.

,,Lásko, jsi v pohodě?!?" vyjekl Niall a objal mě. ,,J-jo" zakoktala jsem a přitiskla se k němu.Ten sen mě vyděsil...strašně moc. ,,Celá se třepeš...vážně jsi v pořádku?, mě se můžeš svěřit" zašeptal a starostlivě se na mě podíval. ,,Ne" zakroutila jsem hlavou a nechala stéct slzy po mě tváři.Niall si mě vzal do náruče a šel semnou do obyváku.

,,Co se stalo?" zašeptal Niall a položil mě na gauč. ,,Všechno je špatně Nialle" zavzlykala jsem a schovala se mu do hrudě. ,,Ššš...klid zlato, co se děje?" zeptal se a hladil mě. ,,Pohádala jsem se skoro se všemi a nikdo se semnou nechce bavit...a...taky sem zjistila jednu věc, kterou mi máma tajila celé dětství, vlastně i tobě" šeptla jsem a podívala se na jeho nechápavý výraz. ,,Nialle my jsme sourozenci" zašeptala jsem a on propukl ve smích. ,,Panebože, jak jsi na takovou blbost přišla?" smál se až mu tekly slzy.

Zvedla jsem se a odešla do pokoje pro krabici.Položila jsem ji na postel a hledala deník. ,,lásko já to tak nemyslel...ale nedává to smysl" řekl omluvně ale trochu se uchechtl. ,,Všechno pochopíš, až si přečteš ten deník a podíváš se na ty fotky" řekla jsem a do rukou mu dala krabici i s deníkem. ,,tak dobře..." řekl zmateně a já si prohrábla vlasy. ,,Asi by bylo lepší, kdyby jsi odešel a doma si to v klidu přečetl a prohlídl...já se musím udobřit s Liamem a Lily...a taky Samanthou" povzdechla jsem si a on odešel.

Převlékla jsem se do hnědých legínů a béžového svetru.Vlasy jsem si dala na jednu stranu a dala si řasenku.

Popadla jsem klíče s mobilem a dala je do kabelky.Obula jsem si bílé Conversky a šla do školy.

Bylo něco okolo třetí a já čekala před školou a viděla jak se Lily s Liamem a Samanthou smějí, když vychází ze školy.Sam na mě není naštvaná, ale bude nepříjemná, protože ji určitě Lily všechno řekla.

,,Ahoj" šeptla jsem, když stáli vedle mě. ,,Ale...není to naše hvězdička?" neodpustila si Samantha poznámku. ,.Já myslela, že už se s námi nechceš bavit, když máš toho svýho Nialla a nechodíš do školy" řekla Lily a já sklopila pohled. ,,Kvůli tomu tu jsem...chtěla jsem se vám omluvit, za to všechno" zašeptala jsem a podívala se na jejich pohledy bez jediné emoce.

,,Hm..." zamumlal Liam a díval se na silnici. ,,Kde je vůbec Jeremy?, chtěla bych to vám všem říct" řekla jsem a rozhlížela se jestli ho někde neuvidím. ,,Kdyby ses s námi bavila, tak bys věděla, že je v nemocnici" zašeptala smutně Sam. ,,Hele lidi...můžete toho sakra nechat?!, nic zas tak hrozného se nestalo, aby jste mi pořád připomínali, jak jsem se s váma nebavila.Chtěla jsem vám jen říct, že se vám omlouvám, že jsem se s váma nebavila, protože mám Nialla.Mám kluka a veškerý čas nemůžu strávit jen s vámi a navíc...mám i své osobní problémy kdyby jste nevěděli!" zařvala jsem naštvaně a utekla pryč.
---------------------------------------------------

Hi Penguins! Další díl :333 Moc děkuju za votes a krásné komentáře.

--Hemmo--

☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️Kde žijí příběhy. Začni objevovat