V minulém díle:
Seběhla jsem schody a mamce zanesla tác.Políbila jsem ji na líčko a vyrazila do starbucku.
-------------------------------------------------------
Před starbuckem poskakovala Lily a mávala mi jako šílenec.Zasmála jsem se a rozeběhla se za ní.,,Lilynečko!" zakřičela jsem z dálky až se na mě otočilo pár lidí. ,,Jessi!" zajásala Lily a objaly jsme se.Smály jsme se a odtáhly se. ,,Tak pojď, nebo mi upadnou nohy" zasmála se a táhla mě za ruku do starbucku. ,,Lily klid" zasmála jsem se, když předbíhala v řadě a nadávala, aby si pohli.Lily se na mě podívala a spražila mě pohledem.
,,Dobrý den, dvě karamelové latté" řekla nedočkavě Lily a já se uculovala na toho krásného blonďáčka. ,,Hned to bude" kouzelně se na mě usmál a já zčervenala.Odešel a já si skousla ret. ,,Jessico?!?" nevěřícně se na mě podívala Lily a já sklopila pohled. ,,já vím, že mám Dereka, ale vždyť na mě nemá skoro ani čas...popravdě je to namachrovanej debil" řekla jsem a Lily se na mě nevěřícně podívala. ,,Tak proč s ním chodíš?" ,,Zjistila jsem jaký doopravdy je a chci se s ním rozejít, už dnes" řekla jsem a v tom přišel ten roztomilouš. ,,Tady to máte" usmál se a položil to na linku. ,,Jména?" uculil se a já se roztékala. ,,Lily" usmál se a upravila si neposedný pramínek vlasů. ,,Lily" uculila jsem se. ,,Lily a Lily?" uchechtl se a začal psát. ,,Teda ne...Jessie" řekla jsem a zrudla.Zasmál se a podal nám latté. ,,díky Nialle" uculila jsem se, když jsem si přečetla jeho jméno na jmenovce na triku. ,,Počkej chvilku" řekl a vzal si malý kousek papírku.Něco tam psal a potom mi to podal, bylo to telefoní číslo. ,,Nialle sakra, nevykecávej se, máme zákazníky!" zakřičel někdo a on si jen povzdechl. ,,Neboj...zavolám ti" zašeptala jsem stydlivě a odešla za Lily která seděla v zadu a popíjení karamelové latté.
Pohled Nialla:
Sledoval jsem Jess jak šla ladným krokem za Lily a dívá se na mě.Byl jsem zaskočený, když mi řekla že se ozve, ale rád.Snad nebude jako ostatní holky, že mě využije jen kvůli sexu.Pohled Lily:
Zaraženě jsem je pozorovala a když přišla ke stolu, radši jsem sklopila pohled a dívala se na své boty jako kdyby byli nějak zajímavé. ,,Děje se něco?" zeptala se mě a já se na ni podívala. ,,hele Jessie...budu upřímná, máš ty vůbec city?,to je ti jedno, jak se k tomu klukovi chováš?" řekla jsem trochu nepříjemně.Jess se na mě zaraženě a ublíženě dívala. ,,Víš co?, buď si tu s kým chceš, já jdu pryč, myslela jsem, že když jsme nejlepší kámošky, že se ti svěřím a ty to budeš respektovat, ale asi jsem se spletla" řekla a odešla pryč...
----------------------------------------------------------
Hi! Po dlouhé době nový díl pro moje miláčky! :333Upozornění: V tomto dílu se objevil Niall a ještě v tomhle příběhu na něj narazíte ale nikdo už jiný tam z One Direction nebude.Niall není v příběhu slavný a nerada bych přišla o čtenáře kvůli tomu že někdo One Direction nemá rád.Když tak si představte jiného blonďáka se jménem Niall, ale prosím čtěte to.Jste moje rodinka a každý člen z mé "rodinky"(čtenář) který tento příběh přestane kvůli Niallovi číst, by mě hodně mrzel.Doufám že se vám to bude líbit lásky moje :33 Snad to překousnete :))
--Hemmo--
ČTEŠ
☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️
Fiksi PenggemarTohle je Pokračování příběhu Hope 2.Vše potřebné se dozvíte v příběhu.Příjemné čtení :) Official story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)