V minulém díle:
,,Tati já nejsem malá...já vím že mámě hrozí smrt.Není to lehké říct, ale horší je kdyby si mi lhal" zašeptala jsem a v tom se rozpípaly máminy přístroje.
-----------------------------------------------------Ráno mě probudila vůně lívanců.Vstala jsem, ale spadla na zem.Po ránu se mi vždycky zamotá hlava. ,,Jsi v pohodě?!?" přiběhl ke mě Liam a pomohl mi vstát. ,,Jo jen...zamotala se mi hlava" zašeptala jsem a sedla si na postel.
Liam mě objal jednou rukou okolo ramen a přitiskl k sobě. ,,Zítra už je pondělí...půjdeš do školy?" ,,Asi jo...nemůžu ji tolik zameškávat" povzdechla jsem si a objala ho.Položila jsem si hlavu na jeho rameno...cítím se s ním tak dobře.
,,Liame?"zašeptala jsem a cítila slzy v očích. ,,ano?" nadzvedl obočí a podíval se na mě. ,,Včera...včera jsem viděla...Nialla s nějakou holkou, líbali se" zavzlykala jsem. ,,To je mi moc líto Jessie" zašeptal a šlo vidět, jak je naštvaný.
Liam vstal a někam odešel.Rozbrečela jsem se a lehla si.Zabořila jsem hlavu do polštáře a brečela...
Pohled Liama:
Byl jsem naštvaný, jak jí to mohl ten hajzl udělat?!?
Věděl jsem přesně kde bydlí.Zazvonil jsem a chvíli čekal až otevře.
Po pěti minutách otevřel a uculoval se.Ale když mě spatřil, jeho výraz byl kamenný. ,,Co tu chceš?" zeptal se a opřel se o futra. ,,Ty hajzle!, proč si jí to udělal?!!" zařval jsem na něj a odstrčil ho.
Spadl na zem a já vešel dovnitř.Zavřel jsem dveře a do krve ho zmlátil. ,,To máš za to ty hajzle!" zařval jsem a kopl ho do břicha.
Odešel jsem do obchodu a koupil si vodku a cigarety.Měl jsem strašný vztek, jak ji mohl takhle ublížit?!? Cítil jsem, že se semnou něco děje, nevím co, ale něco jo.V obchodu jsem si koupil vodku a cigarety a odešel na hřbitov.
Sedl jsem si pod strom a zapálil si.Popotáhl jsem a vydechl kouř, ulevilo se mi.Měl jsem v sobě tolik vzteku, ale ten už pomalu mizel.Nikdy jsem si nemyslel že bych se dotkl cigaret, nesnáším cigarety, ale pomáhají mi.
Domů jsem přišel opilý pozdě v noci.Dělal jsem strašný nepořádek a všechny probudil. ,,Liame?!?" zařval na mě táta a šel rychle ke mě.
Pohled Jessie:
Probudil mě strašný rámus.Šla jsem do obyváku a viděla tam Liama a jeho tátu i s Mendy. ,,Liame?!?" zařval na něho jeho táta a já k nim přiběhla. ,,Liame sakra proč si to zas udělal?!?" křičel na něj jeho táta, ale Liam byl úplně mimo.Chytla jsem ho za ruku a šla s ním k němu do pokoje.Zamkla jsem a posadila ho na postel. ,,Liame co se stalo?" zašeptala jsem a sundala mu mikinu. ,,Ten hajzl si to zasloužil, nebude ti ubližovat!" zakřičel, až jsem se oklepala. ,,Kdo?!?" zvýšila jsem hlas. ,,Niall!"
----------------------------------------------------
Hi Penguins! :333 Penguins jsem nemocná:((( a to ta škola zrovna začala :((
--Hemmo--
ČTEŠ
☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️
FanficTohle je Pokračování příběhu Hope 2.Vše potřebné se dozvíte v příběhu.Příjemné čtení :) Official story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)