"Ztraceni"

563 64 0
                                    

V minulém díle:
Nebylo tu moc lidí...byl tu klid.Utřela jsem si rukávem slzy a prošla okolo trafiky...ale sekla jsem se...

---------------------------------------------------

,,ehm...dobrý den, mohla bych se vás zeptat kdo to je?" ukazála jsem na noviny. ,,Tak si to přečti" odsekla a zapálila si cigaretu.Protočila jsem očima a vzala si noviny.

,,Daniel Scarr je už měsíc pohřešovaný.Policie pátrá po celém městě, ale ještě ho nenašli.Kdyby jste ho někde zahlédli, volejte policii" dočetla jsem a byla ohromena.Toho kluka jsem dneska viděla v lese...řekl že mu došli zásoby a měsíc utíká před realitou nebo tak.

,,Mohla bych si je koupit?" zeptala jsem se té ženské a ona přikývla.Podala jsem jí peníze a s noviny odešla do lesa. ,,Danieli?!?" křičela jsem po lese, ale vzdala to.Co jsem mohla čekat?!, že by ke mě přiběhl jako pes?

Povzdechla jsem si, ale sekla se.Sakra kudy jsem to přišla?pomyslela jsem si a dívala se kolem sebe.

Celou noc jsem bloudila strašidelným lesem, až jsem usla na zemi v listí.

Ráno jsem se probudila v krásně vyhřáté posteli, počkat, co?!? ,,Dobré ráno" usmál se Daniel a já se na něj dívala jako na ducha. ,,ty si to četla,?že?" zašeptal a ja přikývla. ,,Proč...proč utíkáš?" zašeptala jsem a sedla si. ,,Protože je to moje jediná šance zmizet z reality a dělal si, co chci aniž by mě někdo komandoval, nebo o mě říkal hnusné řečičky...zvykneš si na to ticho...na ten klid a mír v lese...kam nikdo moc nechodí...jen já a ty, jak se vůbec jmenuješ?" usmál se a já zrudla. ,,Em...aha?...no já, Jessie Hood-ová...ehm, kde to vůbec jsem?" zeptala jsem se v rozpacích. ,,U mě doma...našel jsem tě včera v lese celou promrzlou, měla by sis odpočinout" usmál se a položil tác se snídaní na noční stolek. ,,Ty se nebojíš?" nadzvedla jsem obočí a s údivem ho pozorovala. ,,Čeho?" zeptal se a sedl si vedle mě. ,,Že to oznámím policii" zašeptala jsem, i když jsem věděla, že bych to neudělala. ,,No...mám v tobě důvěru, kdyby jsi to chtěla udělat, měla by si hned možnost, jak sis četla noviny, takže tak nějak doufám, že to nikomu neřekneš" usmál se a já taky. ,,Neboj, to bych ti neudělala...ale budu mít velký problém" povzdechla jsem si a prohrábla si vlasy. ,,A jaký??" ,,no...nešla jsem do školy a utekla jsem z domu" skousla jsem si ret a nervózně si hrála s prsty. ,,A to je přesně to, utíkám od reality, abych tohle nemusel řešit..řeknu ti, tak rychle jsem si zvykl na samotu, jako snad nikdy.Lidé měli často na mě urážlivé poznámky, protože jsem si četl nebo se s nikým nebavil, neměl holku, poslouchal odlišnou muziku, než mí spolužáci.Říkali mi pako, podivín a další nepříjemné nadávky.Chodil jsem do lesa, kde jsem si pročistit myšlenky a kde mi nikdo neříkal co mám a nemám dělat" zašeptal a pořad se usmíval. ,,Ale i přesto se usmíváš" zašeptala jsem a zakroutila hlavou.

Najedli jsme se a dělali různé blbosti.Házeli jsme po sobě vajíčka a mouku, před zrcadlem jsme dělali různé ksichty a nebo jsme po sobě stříkali vodou.

Bylo mi s ním dobře...zapoměla jsem na všechny problémy co mě čekaly...na Nialla a přátele...i na rodinu.

,,Danieli?" zašeptala jsem, když jsme si dívali upřeně do očí. ,,Ano?" zašeptal a nepřerušoval oční kontakt. ,,Mám u sebe dost peněz, nakoupíme co nejvíce zásob a společně utečeme" zašeptala jsem, neměla jsem ponětí co dělám, ale bylo mi to jedno. ,,Jessico Hood-ová, souhlasím" usmál se. ,,Dobře Danieli Scarr-e" usmála jsdm se a společně jsme odjeli do obchodu...

----------------------------------------------------

Hi! Další díl jak jsem slíbila :3 :D

Jinak moc děkuju za komentáře a votes tučňáčci :33

--Hemmo--

☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️Kde žijí příběhy. Začni objevovat