Po třech rokách:
Pohled Jessie:
Tři roky?, ani jsem nezastihla jak rychle to uteklo.Ani jsem neměla ponětí co se stane za takovou dobu a když si uvědomím, co všechno mě za tu dobu potkalo...nevím jestli se mám radovat že už je to zamnou, nebo se mám obávat, že se zase něco zvrtne.
Stalo se toho docela dost...a já jsem ráda že to skončilo.
Když jsem byla u Liama, tak se týden potom rodiče uzdravili a byli v pořádku.Myslela jsem že už budeme zase ta šťastná rodinka a budeme se mít všichni rádi...omyl...zastihla mě maturita a od té doby to začalo.
Rodiče si řekli, že už jsem na tolik vyspělá a mám maturitu, takže bych už mohla začít žít svůj život...boužel jsem ale chtěla chvíli počkat než si našetřím nějaké peníze a proto jsem si sehnala brigády a šetřila peníze.Máma mě donutila jít na vysokou, kterou my už vybrala a zaplatila...nemohla jsem se nijak bránit...buď to, svůj život se svými penězmi ze kterých si sotva koupím nějaký byt a nebo bydlet u nich a chodit na vysokou na kterou chtějí abych chodila.
Rozhodla jsem se jít na vysokou...obor medicíny.Ze začátku to bylo docela dobré, ale potom mě to přestalo bavit a já zůstala doma.Rodiče se o tom dozvěděli že na tu školu nechodím a vykopli mě z domu, prý jsem si vybrala tím, že jsem nechodila do školy, variantu žít si svůj život.Řekli by jste to do mích rodičů?, já ne, ale potom vám něco řeknu proč tohle vše udělali....
Chodila jsem s kuframi a taškami po městě a hledala nějaký byt.Boužel jsem nic nenašla a šla do hotelu kde jsem si pronajmula pokoj na týden.
Hledala jsem na internetu nějaký byt, spousta se jich našlo, ale byli tak drahé a rodiče mi nedali ani korunu, takže jsem to nedokázala zaplatit sama...a k tomu ještě nábytek, jídlo a ostatní věci.
Ale dostala jsem nápad, co kdybych zavolala Sam nebo Lily?, bydleli bychom spolu, aspoň by byla sranda!
Ale všechno to skončilo když jsem vytočila Samanthu...Sam byla mrtvá...
Letěli na dovolenou a jejich letadlo se zřítilo...v ten okamžik jsem litovala Liama...musí to být pro něj hrozné když takhle umřela i jeho máma...
Šli jsme na pohřeb a já viděla ty známé bledé tváře plné smutku a slz.Přešla jsem k Liamovi který se na mě podíval a objal mě...potřeboval obejmout víc než já.Asi si říkate co Jeremy...ten v tom letadle nebyl...ale pořád opakuje že by tam měl být místo Samanthy a jeho rodičů...že si to nezaslouží...
Rok od toho celého uběhl...
Skončila jsem na ulici jak jinak...nikdo mi nepomohl...i když o tom všichni věděli...už je neberu jako přátelé...
Seděla jsem v zimě na té studené dece a okolo sebe měla tašky a kufry.Byla jsem zabalená v dekách a cvakala zubama jaká byla kosa.Okolo mě procházeli lidé a dívali se na mě jako kdybych byla špína...taky že jsem byla.Vše co jsem měla v životě a potřebovala to...tak je najednou pryč...
Rodiče se mi za tu celou dobu neozvali...jen mě vykopli na ulici a postarej se sama Jess.
Jednou jsem na ulici potkala Liama.Měl řezné rány na zápěstích a na obličeji neutrální výraz.Měl rudé oči od breku a ruce se mu třepali.Když mě spatřil, jako kdyby to byl zase někdo jiný.Na tváři měl starostlivý úsměv a držel mě za ruce.
A on my od toho všeho pomohl..
Bydlela jsem u něj doma...měl krásný dům...takový který bych si asi těžko mohla dovolit.Občas semnou prohodil pár slov, ale šla na něj vidět ta bolest.
Jednou večer jsem šla do jednoho prázdného pokoje, kam jsem nesměla.Ale něco mě tam táhlo a já tam prostě musela...
Otevřela jsem dveře a spatřila černý pokoj...byla tu zima.Ale hlavně tu byla smyčka od provazu...on se chtěl oběsit?
Ano chtěl...jednoho dne jsem ho v tom pokoji viděla jak si stoupá na stoličku a uvazuje smyčku okolo krku...tak tak jsem ho zachránila před koncem a ztrátou jeho života...
Koukal mi z příma do očí a mě ovála husina.Říkal že už je pro něj zbytečné žít...kdo bude další který umře v letadle?
Nevěděla jsem co mu na to říct...v něčem měl pravdu a to mě táhlo k tomu...si to ovázat okolo krku a skočit ze stoličky...
Ale já to neudělala...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi! Po hodně dlouhé době jsem napsala další část :33
Nevím kdy bude další díl ale moc děkuju že to čtete :))
--Hemmo--
ČTEŠ
☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️
Hayran KurguTohle je Pokračování příběhu Hope 2.Vše potřebné se dozvíte v příběhu.Příjemné čtení :) Official story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)