Den, kdy se všechno změnilo...

644 67 10
                                    

V minulém díle:

,,Neboj, moc ráda příjdu" uculila jsem se a odtáhla se.Rozloučili jsme se a šli spát...
---------------------------------------------------------

Ráno jsem se probudila okolo 9 a šla se nasnídat. ,,Dobré ráno" uculila jsem se na mamku a políbila ji na tvář. ,,Tady má někdo dobrou náladu" usmála se mamka. ,,Tak to víš, když mám kluka" pokrčila jsem rameny a uculila se. ,,Cože?!?, zlato tak to ti moc přeju, kdo je ten šťastný?" usmála se zářivě a opřela se o linku. ,,Toho neznáš...pracuje ve starbucku, jmenuje se Niall Horan" skousla jsem si ret sledovala její kamenný výraz. ,,Dejě se něco mami?" optala jsem se vystrašeně. ,,Ne nic zlato, jen mi to někoho připomělo" řekla mamka a otočila se ke mě zády, poznala jsem že mi lže. ,,Aha...no já už půjdu, ahoj" pípla jsem a odešla do starbucku.

--

Celý den jsem byla s Niallem a napsala mámě, že u Nialla přespím, ale boužel se to muselo zrušit, protože přijela jeho rodina.

Odemkla jsem dveře od svého domu a šla do ložnice, kde by měla být máma. ,,Ma-...."sekla jsem se když jsem ji viděla sedět na posteli s krabicí fotografií, které byli i rozházené na posteli. ,,C-co tu děláš?!?, já myslela že příjdeš až zítra" zakoktala máma a rychle schovala fotky do krabice. ,,Co si to prohlížíš?" zeptala jsem se a sedla si vedle ní na postel. ,,Nic" odsekla a schovala krabici pod postel.

Zakroutila jsem hlavou a krabici vytáhla.Vyběhla jsem rychle z její ložnice a běžela do mého pokoje, kde jsem se zamkla.

Sedla jsem si na postel a otevřela krabici.Byli v ní fotky mě a nějakého blonďáčka, když jsme byli malý.Nevěděla jsem, kdo to je....nevzpomínám si na něj.

Hrabala jsem v krabici a našla kožený, zaprášený deník.Máma bouchala na dveře abych odemkla, ale já ji ignorovala a sedla si na parapet okna.

Otevřela jsem deník a začala číst...

27.4. Den kdy se všechno změnilo...

Narodil se mi krásný chlapeček a já se cítila, plná štěstí.Konečně jsme byli rodinka.

Všechno bylo jako z pohádky do té doby, když měl Niall narozeniny a byli mu tři roky.Boužel jsem neměla Nialla s Calumem, ale s Thomasem.

Thomas byl vždy takový...jiný.On byl moje první láska, ale potom jsem potkala Caluma a vše se změnilo.Když jsem ho zase spatřila, cítila jsem známý pocit v podbříšku, ty motýlky.

Zase jsem se do něj zamilovala a...otěhotněla jsem.Calum si myslí, že to mám s ním, nemám na to, se mu podívat do očí a říct mu pravdu.

S Thomasem jsme se domluvili, že až bude mít Niall tři roky, vezme si ho do péče, protože je to i jeho dítě, které teď vychovává s přítelkyní Xandrou.

Ranilo mě to, ranilo mě, že ho má teď Thomas.Sice mám krásnou holčičku Jessie, ale Niall mi chybí...

Všechno mi došlo, došlo mi že je Niall můj bratr.Všechno to do sebe zapadá.Hned, jak jsem mámě řekla, že mám kluka jménem Niall Horan, měla kamenný pohled, protože Niall Horan je její syn.

Což znamená že chodím s bráchou?, strašná představa, ale kvůli tomu s naším vztahem neseknu.Teď bude hlavní, aby to věděl i Niall...

------------------------------------------------------------------

Hi Penguins!! Ahojte lásky moje, takže, mám tolik věcí co vám chci říct ale pokusím se to zkrátit.

Takže zaprvé, moc, moc, moc se omlouvám že jsem nepřidala DLOUHO díl, ale neměla jsem čas.Doufám že jsem tím neztratila žádné čtenáře :(

Ale už jsou prázdniny takže budu mít hromadu času na psaní :33

Zadruhé: Dneska jste dostali vysvědčení(tedy jen někdo, někdo ho má až příští týden), takže si užijte prázdniny na které jsme se všichni těšili.Prožijte hodně hezkých zážitků ale nezapoměňte číst na wattpadu :D

Moc vás všechny lovuju :333 jste prostě úžasná rodinka.Chtěla bych strašně moc poděkovat sis která je totálně boží.Která mě vždycky podpořila ve psaní :33 patří ti velké dík, sis <3

Samozdřejmě že i vám všem.Vaše komentáře mě vždycky zahřejí u srdce.Vytvoří mi úsměv na tváři a také mě rozesmějí, třeba jako ty vaše pánvičky a hrnce se který my mě máte omlátit o hlavu :DD Moc vám všem děkuju, jste pro mě druhá rodinka tučňáčků :3333

!!!!!

A teď ještě taková zmínka.Až skončí prázdniny, můžete se těšit na dva nové příběhy, jeden s Calumem a druhý s Lukem.Mám je předepsané a už čekají jen na vás! :33 pokusím se o prázdninách dopsat rozepsané příběhy :3

Takže krásné prázdniny všem!!

--Hemmo--

☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️Kde žijí příběhy. Začni objevovat