V minulém díle:
Vydechla jsem, když se letadlo vzneslo. ,,Jsi v bezpečí" zašeptala jsem si pro sebe a zavřela oči.
--------------------------------------------------Letěla jsem dlouho...dlouho až jsem usla.Probudila mě letušku a já se protáhla a zvedla se.Šla jsem na letiště, kde jsem si vyzvedla kufr a zavolala konečně...komu vlastně zavolám?
Máma...ne, táta...ne, Niall....ne, Lily!!
Vytočila jsem její číslo...chvíli to vyzvánělo, ale potom hovor příjmula.
,,Lily?!?" řekla jsem rychle a nadšeně do mobilu. ,,J-Jessie...jsi to ty?"zavzlykala a popotáhla. ,,Jo...jsem...mohla bych se u tebe stavit?!, všechno ti vysvětlím!" řekla jsem nadšeně. ,,J-jasně" zakoktala trochu mimo a típla to.
Vzala jsem si taxíka a řekla mu adresu kam mě má odvézt.Jeli jsme asi půl hodiny a já viděla její dům.
Bydlela v řadových domcích s malou zahrádkou, ve které měli vířivku.Měli psa...Beccky.Když jsme byli malé, tak jsme si s ním na jejich zahradě hráli.
Vystoupila jsem a viděla ji sedět na schodech před domem.Když mě spatřila...měla slzy v očích, ale já se ji trochu lekla.
Měla kruhy pod očima jako dva pytle.Tváře měla červené a oči ubrečené.Její ústa se chvěla pod náporem vzlyků.Vlasy měla rozcuchané a oblečení vypadalo, jako kdyby ho měla na sobě už čtvrtý den.Bylo mi jí tak líto...
Když mě viděla, tak se ke mě rozběhla a objala mě. ,,Kde jsi byla?!, tak moc se mi po tobě stýskalo" zavzlykala zoufale a znovu se rozbrečela. ,,Všechno ti řeknu jen...je někdo doma?" zašeptala jsem a ona zakroutila hlavou a tiskla mě k sobě.
Šli jsme dovnitř a zamířili do kuchyně.Nalila mi pití a já se napila.Sladká chuť šťávy mi probudila krkem a já se uvolnila....konečně vím, že jsem opravdu v bezpečí.
,,tak řekneš mi to?" řekla už asi...ani nevím kolikrát už to chtěla vědět. ,,Jo..."vydechla jsem.
Šli jsme k ní do pokoje a sedli si na postel.Všechno jsem jí vysvětlila a u toho se rozbrečela.
,,Zlato to je mi tak líto!" zavzlykala a já ji objala.Objímali jsme se asi deset minut, dokuď nás nevyrušil zvuk dveří.Slyšeli jsme, jak vchodové dveře bouchli a odtáhli se od sebe. ,,Buď v sedm v kavárně na 4.Anglické" řekla jsem a odešla oknem.
Byla jsem u Samanthy a Jeremyho, kde to proběhlo skoro stejně a potom se stavila u Liama.
Otevřela jsem okno jeho pokoje a viděla že spí.Vlezla jsem do jeho pokoje a sedla si k němu na postel. ,,Je mi líto jak jsem se k tobě chovala" zašeptala jsem a pohladila ho po ruce.
Otevřel oči a ucukl. ,,C-co tu d-děláš?!?" vyjekl a nevěřícně se na mě díval. ,,Vrátila jsem se a chtěla jsem ti jen říct, že mě to vážně mrzí jak jsem se k tobě chovala" zašeptala jsem a vstala. ,,To je v pohodě" řekl vykolejeně. ,,Fajn...buď v sedm v kavárně na 4.Anglické" zašeptala jsem a odešla tou cestou, jakou jsem přišla.
No a teď jít domů...
-------------------------------------------------
Další díl! :33
--Hemmo--
ČTEŠ
☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️
FanfictionTohle je Pokračování příběhu Hope 2.Vše potřebné se dozvíte v příběhu.Příjemné čtení :) Official story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)