Nový příběh s Lukem se jmenuje Psycho my life(5sos-Luke Hemmings CZ)
-------------------------------V minulém díle:
,,To je v pohodě" řekl vykolejeně. "
,,Fajn...buď v sedm v kavárně na 4.Anglické" zašeptala jsem a odešla tou cestou jakou jsem přišla.No a teď jít domů...
----------------------------------------------------
Byla jsem nervózní jako snad nikdy, ale zase se moc těšila.Konečně je uvidím, ale vzpomenu si na to, co bylo minule...kvůli čemu jsem utekla.
Byla jsem u domu a nadechla se.Zazvonila jsem a čekala co se bude dít.
Otevřel mi ale policista. ,,Kde je máma?!, kde jsou rodiče!?" vyjekla jsem když jsem viděla v domě několik policistů. ,,Kdo jste?" zeptal se a já cítila slzy v očích. ,,Jejich pohřešovaná dcera Jessica" zavzlykala jsem a on hned zpozorněl. ,,Slečno půjdete teď hned k výslechu" řekl a vzal mě za loket. ,,Ale kde jsou?!!" zařvala jsem a brečela. ,,Vaši rodiče jsou v nemocnici, někdo je postřelil, ale teď musíte vysvětlit kde jste byla a s kým" řekl a nastoupili jsme do auta.
Co se to stalo?, to všechno kvůli mě! Kdybych neutekla, rodiče by byli v pořádku, nikdo by se nestrachoval a já bych nezažila to co jsem zažila! Bože...proč jsem to udělala?, protože mě máma naštvala?, jenže toho udělala pro mě tolik.Mám střechu nad hlavou, teplé jídlo a oblečení.Všechno a někomu tohle chybí a mrzne na ulici.Jenže já si to neuvědomila a hned jak mě naštvala, jsem utekla...
Asi hodinu mě vyzpovídávali a potom jsem jela do nemocnice za rodičema.Zamířila jsem na recepci, kde se na mě už usmívala starší paní, okolo padesáti. ,,K-kde...kde můžu najít Hood-ovi?" zavzlykala jsem. ,,Jste člen rodiny nebo někdo blízký?" zeptala se mě s úsměvem na rtech a já přikývla. ,,Jejich dcera Jessica" zavzlykala jsem a podala ji občanku. ,,Pokoj 240" řekla a já se vydala k výtahu.
Zmáčkla jsem tlačítko s třetím patrem a podívala se na sebe do zrcadla...ta ubohost...
Výtah oznámil třetí patro a já šla hledat pokoj.Našla jsem ho a otevřela dveře.
Bylo tu hrobové ticho...spali.Jediné co tu vydávalo zvuk byli přístroje které kontrolovali jejich těla.Sedla jsem si mezi jejich postele a chytla je za ruce. ,,Mami...tati...tak moc bych si přála aby se ani jedno z toho co se stalo...nestalo.Moc se vám omlouvám, to všechno je kvůli mě...omlouvám se.Slova to nezpraví a asi mi to ani neodpustíte, je mi to moc líto.Mám vás ráda" zavzlykala jsem a políbila je na čelo.
Odešla jsem domů kde byla sociálka...sakra. ,,Ahoj..ty musíš být Jessie" řekla mladá blondýnka a já jen přikývla. ,,Musí to být pro tebe těžké se vrátit po dlouhé době domů, kde zjistíš že se rodičům stalo tohle, a k tomu si byla ještě pohřešovaná" řekla a a já cítila slzy v očích. ,,Jo je to těžké...proto o tom nemusíte mluvit!" zvýšila jsem na ni hlas a utekla do pokoje.
Slyšela jsem klepání na dveře a taky zvuk jak se dveře otevírají. ,,Vím, že to bolí...proto se už o tom nebudeme bavit ano?, jsem tu kvůli tomu, že se o tebe musí někdo postarat když jsou rodiče v nemocnici" zašeptala a sedla si vedle mě na postel. ,,Je mi 17, umím se o sebe postarat" zavzlykala jsem a setřela si slzy. ,,Zákon je zákon, takže, kontaktovala jsem všechny z tvé rodiny, ale boužel tě nikdo nechce do péče, nemáš někoho blízkého s kým se tvoji rodiče dobře znají a byli by ochotní se o tebe postarat?" nadzvedla obočí a já se sekla. ,,někdo by tu byl..." ,,A kdo?" ,,Hemmingsovi" zašeptala jsem..
--------------------------------------------------------------------------------------
Hi Penguins! Takže po dlouhé době opět nový díl :333
Jinak se tedy jmenuje nový příběh: Psycho my life(5sos-Luke Hemmings CZ) Snad se vám bude líbit :333
A jak jste si užili první den ve škole? Pro mě to bude těžké to vstávání, jsem strašný spáč :DD
--Hemmo--
ČTEŠ
☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️
FanfictionTohle je Pokračování příběhu Hope 2.Vše potřebné se dozvíte v příběhu.Příjemné čtení :) Official story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)