PROSÍM, PŘEČTĚTE SI,MOJE POZNÁMKY ÚPLNĚ DOLE!!! JE TO VÁŽNĚ HODNĚ DŮLEŽITÉ!!!!!
V minulém díle:
Pozorovala jsem Dana, který si četl obsah vína.Byl tak soustředěný a sexy...panebože Jessico! Co se to s tebou děje??!okřiklo mě mé svědomí.
---------------------------------------------------,,Copak?" odtrhl pohled od vína na mě. ,,Nic jen...vypadáš úžasně" uculila jsem se a trochu se začervenala.Na tváři se mu objevil úsměv s ďolíčky, já miluju ďolíčky!
Přinesli nám jídlo a já to ochutnala, popravdě mi to nechutnalo a já se napila vína abych suši spolkla.Bylo to strašně blbý mu říct že mi to nechutná, ale já to vážně nedokázala sníst.
,,Tobě to chutná?" řekl trochu znechuceně a zakašlal. ,,Ne" špitla jsem a sklopila pohled. ,,Tohle není normální suši ale s nějakým...ani nevím co to je" řekl a zavolal číšníka.
Byla jsem ráda že jsem to nemusela jíst, hodně ráda.Číšník to odnesl a my radši odešli na pláž.
Drželi jsme se za ruce a usmívali se.Chodili jsme bosi po pláži při západu slunce a usmívali se.Bylo mi s ním dobře...na nic jiného než na nás jsem nemyslela...
Sedli jsme si do písku a já si namočila nohy do vody.Voda byla studená, ale bylo to příjemné osvěžení. ,,Jess?" špitl Dan a já se na něj podívala. ,,Ano?" usmála jsem se. ,,Nechceš si zaplavat?" uculil se. "
,,Je strašně ledová...moc se mi nechce" řekla jsem a sklopila pohled. ,,Ale jo...půjdeš!" zasmál se a vyslékl se jen do boxerek.Přehodil si mě přes rameno a rozběhl se semnou do moře. ,,Bože to studí!" vypískla jsem když na mě dopadli kapky vody. ,,To teprve bude studit!" zasmál se a hodil mě do vody.
Chtěla jsem ho v ten moment zabít...byla mi hrozná zima.Vynořila jsem se a uraženě odešla na pláž.Šla jsem do hotelu a klepala se zimou.
,,Počkej Jess!, Jessico!" volal na mě ale já ho ignorovala. ,,Vždyť to byla sranda" řekl když mě doběhl a dal mi okolo ramen jeho mikinu. ,,Mě to jako sranda nepřišla!" vyštěkla jsem hnusně na něj a běžela do hotelu.Vzala jsem mobil a vytočila Niallovo číslo!
,,Okamžitě ten mobil polož!,
" zle se na mě podíval, šel z něj strach. ,,Tak kurva polož ho!" zařval a já hovor típla.Rozklepanýma rukama jsem mobil položila na noční stolek a polkla.,,Holčičko...ani nevíš jak si mě naštvala!, jenže já už s tebou nebudu hrát tu hru!" zařval. ,,Jakou hru?!?" nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Myslíš si že tě miluju...ale já tě mám jenom na sex" zasmál se. ,,C-cože?" zavzlykala jsem. ,,Slyšela si dobře a teď mi zmiz z očí...nebo víš co?, zůstaň tady, já si půjdu užít" slizce se usmál.
Projistotu mi přivázal k posteli ruce abych nemohla zavolat ani utéct.Odešel a já se hystericky rozbrečela...chci domů!
--------------------------------------------------
Hi! Tento příběh pozastavuji!!!
Protože si musím dopředu napsat díly které vydám až po prázdninách protože nebudu mít moc čas psát protože se budu muset hodně učit!
Možná vám sem o prázdninách dva díly dám ale ještě uvidím.
Moc se omlouvám že je díl tak krátký :(( ale jinak děkuju za votes a krásné komentáře lásky moje :3333
--Hemmo--
ČTEŠ
☀️Hope 3(5sos-Luke Hemmings CZ) DOKONČENO☀️
Fiksi PenggemarTohle je Pokračování příběhu Hope 2.Vše potřebné se dozvíte v příběhu.Příjemné čtení :) Official story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)