HELLO

153 5 0
                                    

Hai pembaca yang sudi singgah di sini. Untuk makluman, ini adalah percubaan pertama saya mengarang cerita melayu. Sebelum ini saya pernah mengarang cerita bergenre fanfiction yang berkaitan dengan Korean Idol. Sekarang saya mula berjinak-jinak menghasilkan cerita melayu. Saya harap dapat menghiburkan anda. Maaf kalau cerita saya kurang menarik.

Dia, Bukan Untuk Aku adalah bacaan santai, plot klise, konflik ringan dan banyak lagi. Seperti yang awak baca blurb sebelum awak buka chapter ini mesti sudah boleh meneka kisahnya tentang apa. Happy ending ke? Nah, saya tak boleh nak cakap dia happy ending sebab DBUA ni ada sambungan.

Saya harap pembaca boleh sokong saya dengan menekan bintang dibawah, jika tidak mahu komen sekalipun.

Saya nak ingatkan cerita ini hanya rekaan semata-mata. Kalau awak tak suka cerita klise, plot bosan dan sebagainya, jangan teruskan pembacaan anda. Sebabnya saya cuma memerlukan pandangan positif dan komen yang membina dari pembaca bukan komen yang menghina.

Bukan tak boleh terima kritikan. Tetapi biarlah kritikan yang membina. Tegur saya kalau saya ada salah dekat mana-mana. Tetapi tegurlah dengan cara yang berhemah.

Sekian.



🌹🌹








MAWAR QHARISSA

x

HAIDAN LUTHFAN

x

NARALIYANA



🌹🌹

Nasyanur
27012024

[COMPLETED] Dia, BUKAN UNTUK AKU Where stories live. Discover now