Kitap kısa bölümlerden oluşacaktır önceden sizlere beyan etmek istiyorum.
Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin prensesler...
Bölüm şarkısı: Labrinth - Mount Everest
👑
Partilerden nefret ederdim. İnsanların çoğunluğu oluşturduğu, toplandıkları alanlardan her zaman kaçmak istemişimdir. Şu anda keşke kaçmak için bir şansım olsaydı. Bu sikik partide sıkılarak bulunmamın nedeni tamamen Annabel içindi.
Annabel Vance.
Prenses Annabel.
Partilerin aranan yüzü, herkesin arkadaşlık yapmak için çırpındığı, erkeklerin dibinin düşüp yatağa atmak istediği kızdı. Benimse en yakın arkadaşım.
Aşık olduğum kız.
Uzun zamandır tanışıyorduk onunla. Beni sırdaşı, dostu bilirdi. Pijama partisi yapmak için ideal kız arkadaşıydım ben onun. Sevgililerini anlattığı, onlardan ayrılırken ağlayacak omuzuydum.
Herkes ona Prenses Annabel derdi, haklılardı da. Güzel bir yüz, fizik, bok gibi para onda varken prenses ona değil de bana denilmesi saçma olurdu.
"Hadisene Hazel, o güzel poponu kaldırıp neden bize katılmıyorsun?" Annabel'in seslenişiyle oturduğu şezlongta daha da küçüldüm. Prenses ve sevgilisi Paul havuzun içinde kucak kucağıydı. İkisi de okulun en popüler çiftiydi. Herkesin imrenerek baktığı o gözde çift.
Paul, Prenses'in bedenine suyun altında dokunup tadını çıkartırken oldukça memnundu halinden. Dişlerimi sıkarken bu görüntüyü görmemek adına başka tarafa baktım. Yan tarafta ise bana bakan Paul'un en yakın arkadaşı Jack ile karşılaştım.
"Güzel Hazel... Mutlu görünmüyorsun, sebebini öğrenebilir miyim?"
Gözlerimi baydım. "Benim ruh halimle ilgilenme Jack, şortunun cebinde duran otu içip neden kafayı bulmuyorsun? Hem havuz başında becerebileceğin bir sürü kız var, benden uzaklaş." Diye tersledim onu.
Kıstığı gözleriyle bana bakmaya devam etti. "Bundan iki hafta önce seni becermemiş olmasaydım gerçekten de lezbiyen olduğunu düşünecektim."
Yutkunmakta zorlandım söylediği cümlelerle. Şimdiye kadar kimse lezbiyen olduğumu anlamamıştı ben de söylememiştim. Annabel bile bilmezdi bunu. Kendisine aşık olduğumu bilseydi belki de kendini benden uzaklaştırarak cezalandırabilirdi.
Dudaklarımı yaladım. "Boğazıma kadar soktuğun penisini yalarken iyiydi ama şimdi sana yüz vermedim diye mi bana bunları söylüyorsun?" Sırf kimseye belli etmemek için birkaç erkekle çıkıp birlikte oluyordum. Karşı cinse ilgi duyup duymadığımı da böylece öğrenmeye çalışıyordum. Jackle seks yaptığımda keyif almamıştım yine de yalandan inleyerek boşalmaya çalışmıştım. Anlamadığına göre başarıyla oynamıştım rolümü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prenses Annabel (gxg +18)
Lãng mạn"Sana tapıyorum Annabel. O dolgun göğüslerine yüzümü daldırmayı, vajinanın tadına, dudaklarındaki içkinin vermiş olduğu tesir için ölürüm. Şimdi söyle bana Prenses, beni gerçekten seviyor musun? Yoksa sana güzel muamele çektiğim için mi benimle takı...