Bu bölümde şok olacağınız bir gerçek var, yıkılın bakayım :(((👑
"Selam herkese muhtarınız geldi." Diyerek Lily'nin bahçe kapısından içeriye girmesine baktık Ann'le.
"Muhtar mı? Hangi dilde bu?" Havuz başında oturuyorduk sevgilimle, elimizde soğuk içeceklerle keyif çatarken ortama Lily'nin gelmesi keyfimizi kaçırmıştı. Bu kız kendi evinden çok buraya geliyordu ve her defasında onca yolu gelmekten alıkoyamıyordu kendisini. Otelde kaldığına dair haberler de kulağıma ilişmişti. Lily gelip elimdeki içeceği kapıp ayağını bizim gibi havuzun içine uzattı.
"Tolga öğretti bu kelimeyi, arkadaşları arasında söylüyorlarmış Türkiye'de."
"Sen Tolga'yla mı görüşüyorsun?" diye sordu Ann.
Pipeti diliyle döndüren Lily ise "Görüşmedim direkt yattım onunla." Dedi rahat bir tavırla. Prenses 'in içtiği içecek boğazında kalırken öksürük krizine girdi. "DJ kabininde gördüğümden beri aklımdan çıkmıyor, onunla yatmasaydım eğer gece kâbuslar görebilirdim."
"Sana inanamıyorum Lily, lanet olsun sen benim kuzenimsin ve bana yaptıklarından sonra onunla yatman çok saçma."
Umursamaz bir tavırla omuzlarını silkti. "Seninle onun arasında geçen bir tatsızlık benimle alakası yok Annabel, istediğimle görüşüp yatarım."
Annabel ona tiksinirmiş gibi bakarken bikini dışında kalan çıplak omzunu sıvazladım. "Her zamanki Lily işte takma kafana." Dedim teselli etme amacıyla.
"Kuzenim tam bir şeytan, sadece kendi istekleri önemli onun için." Hayıflanmaya devam ederken gülümsedim ona. Lily yüzmeyeceğini söyleyip şezlonglardan birine otururken biz de yüzüp havanın tadını çıkarttık. Ann'in sarı saçları sudan dolayı koyulaşırken renkli gözleri daha da açılmıştı. Ona doğru yüzüp "Harika görünüyorsun, eğer şu an sizin evinizde olmasaydık seni soluk almadan öperdim bebeğim." Dedim.
Bana yine o güzel gülümsemesiyle "Odama çıkalım mı? Çünkü ben de seni çok öpmek istiyorum." Dedi.
Kaşlarımı olumsuz anlamda yukarıya kaldırıp indirdim hızlıca. "Olmaz, biraz daha yüzüp eve gitmem gerek. Son sınavlar kapıya dayanmışken ortalamamı yükseltmeliyim, yüzelim dediğin için geldim zaten eğer bana yaklaşıp aklımı başından almaya kalkışırsan bunu sana çok fena ödetirim sevgilim."
"Nasıl fena ödetirsin? Mesela sertçe parmaklarını içime kaydırarak mı?" dedikten sonra diliyle dudaklarını ıslattı daha da parlak görünmesi mümkünmüş gibi. Gözlerimi kapatıp açarken etkilenmemeye çalıştım.
"Yapma Ann yapma," diyerek kızdım ona ve arkama dönerek hızlıca diğer tarafa yüzdüm. Ondan uzak durarak daha az tahrik olurdum belki. Havuzun başına geldiğimde Lily'nin şezlongda olmadığını gördüm. Havuzdan çıkarken Ann'e "Kendime içecek bir şeyler alacağım sen de ister misin?" diye sordum.
"İstemiyorum bebeğim, mutfağa giderken poponu çok kıvırt da manzaram güzelleşsin." Gözlerimi devirip gülerek boş bardağımla birlikte mutfağa doğru giderken Bay Vance ve Lily'nin sessizce konuştuklarını duydum. Bay Vance, Lily'nin kolunu sertçe tutup sarsarken saklanıp onlarını duymaya çalıştım.
"Sana demedim mi bir daha bu eve gelmeyeceksin diye? İstediğin kadar parayı da verdim neden def olup gitmiyorsun?"
"Bana bak babalık bir daha kolumu böyle tutmaya devam edersen seni kendi ellerimle öldürürüm. Eskiden küçüktüm hiçbir halt anlamıyordum diye bana dokunup taciz ediyordun lakin büyüdüm ve artık neyin ne olduğunun farkındayım. Şimdiye hapse girmediğin için bana şükranlarını sunman gerekirdi ama sen cimriliğinden ödün vermeyip senden aldığım paranın lafını yapıyorsun." Dedikten sonra alayla güldü. "Bana yaşattıklarının yanında bu para hiçbir şey senin yüzünden erkeklere olan güvenim kalmadı bu yüzden kızlara yöneldim. Sen bana bir hayat borçlusun para değil."
"Sana verecek param kalmadı. Bundan sonra bir sent bile alamazsın benden."
Nefes alamayacak gibiydim. Bay Vance gözümden düşmüştü daha önce de ama bir de Lily'e taciz etmesi son noktaydı. Herkese gülümseyerek yaklaşıp hayatı gelişigüzel yaşayan kızın gülüşünün altında neler yattığını şimdi anlıyordum. Lİly'nin gülüşündeki saklı acıyı anlayamadığım için kendime kızdım.
"Paranın canı cehenneme, bana güzel bir okul bulacaksın ve masraflarını sen karşılayacaksın. Çok sevdiğin kızına nasıl bir üniversite hayatı yaşatacaksan bana da aynısını vereceksin."
"Kendini onunla bir tutamazsın Lily," dedikten sonra Bay Vance iri parmaklarını kızın çenesine getirip sıkıca tuttu. "O benim kızım ama sen hiçbir şeysin. Bir anlık azgınlığıma denk geldin ve hala bunun bedelini bana ödetmeye çalışıyorsun. Elindeki o ses kaydı olmasa sana yapacaklarımı bilirdim ama elimi kolumu bağlıyorsun işte."
Lily çenesindeki parmakları itti kendisinden. "Azgınlıkmış... sen hala öylesin piç kurusu, teyzemi kaç defa aldattın haddi hesabı yok. Seni yakalamama rağmen utanmadın devam ettin pisliğine. Ann ne kadar pislik bir babası olduğunu bilse kahrolur."
"Sakın! Ona bir şey diyecek olursan gebertirim seni Lily."
Daha fazla Lily' e zarar gelmemesi adına adımlarımı bilerek sesli atıp susmalarını sağladım. Lily hemen kendini toparlayıp yüzüne o her zamanki muzip ifadeyi takındı. İçim öyle bir burkulmuştu ki neredeyse ağlayacaktım. Elimdeki boş bardağı yukarıya doğru salladım. "İçecek almaya geldim, konuşmanızı mı böldüm yoksa?"
Lily "Bana da bir bardak doldurur musun içim yandı resmen." Diyerek mutfaktan çıktı. Bay Vance'nin bakışları ise üzerimdeydi. İster istemez tedirgin oldum.
"Seni ilgilendirmeyen konulara burnunu sokma Hazel." Diyerek o da mutfaktan çıktı. Onları dinlediğimi görmüş müydü yani?
İçecekleri doldurup havuz başına geri döndüm. Birini güneşlenmeye kaldığı yerden devam eden Lily'e verirken gözüm üstündeydi. İçeceği iki yudumda bitirip ayağa kalktım, bu evde daha fazla durmak istemiyordum özellikle de Bay Vance'nin bakışları üzerimizdeyken. Villanın en üst katından bizi izlemesi ne kadar da sapıkça...
Kurulandıktan sonra çantamdan tişört ve şort çıkarıp Ann'e veda edip oradan ayrıldım. Aklım bütün gün Lily'le doluydu. Gece odamda dakikalarca onun durumuna ağladım. Sonra da Ann'in böyle bir babaya sevgi duymaya devam etmesine öfkelendim.
👑
15. Bölümde Hazel, Lily için; Aslında sürekli her şeye gülen ve hayatı dalgaya alan insanların içten içe hüzünle dolup gece başını yastığa koyup sessiz hıçkırıklarla ağladıklarını bilirdim demişti bilmem hatırlar mısınız? Lily'nin yaşadıklarını buradan kısa bir kesit verdim.
Şunu unutmayın ki bir ortamda kim en çok insanları güldürüyorsa o kişi acılarından sıyrılmak için bunu yapıyordur. Çok gülen ve güldüren insanlara gerçekten nasılsın diye sormaktan asla gocunmayın prensesler <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prenses Annabel (gxg +18)
Romance"Sana tapıyorum Annabel. O dolgun göğüslerine yüzümü daldırmayı, vajinanın tadına, dudaklarındaki içkinin vermiş olduğu tesir için ölürüm. Şimdi söyle bana Prenses, beni gerçekten seviyor musun? Yoksa sana güzel muamele çektiğim için mi benimle takı...