Küvet

7K 42 0
                                    


👑

"Her gün duş almaktan bıktım." Diyerek mızmızlandı Ann.

"Her gün seni yalamamı isteyen sensin neden mızmızlanıyorsun şimdi?"

"O anki mutluluk paha biçilmez fakat sürekli seviştiğimiz için suyun altında kalmaktan süzgecim çıkacak artık."

Mızmızlanmasına dayanamadım. "Duşunu ben sana aldırabilirim."

Teklifim ilgisini çekmişti. "Yorulmaz mısın?"

"Seni çıplak halde görüp istediğim kadar öpeceğim için mi yorulacağım?" Diye sorarken alayla güldüm. "Söz konusu sen ve o güzel vajinansa ben yorulmak nedir bilmem."

"Çok iddalısın," dedi Ann. "Hadi marifetlerini göster bana." Birlikte içi su dolu küvetin içine girdik. Dediğimi yapıp saçlarını köpürttüm ve bir güzel yıkadım onu. Saçlarını karman çorman olmasın diye taradım canı acımayacak şekilde.

"Pırıl pırıl oldun Ann."

"Asıl parıldaması gereken gözlerin, ayağa kalk ve ağzıma otur." İsteği karşısında afallasam da dediğini yapıp ayağa kalktım ve benim için açtığı ağzına oturup öne sonra arkaya doğru hareket ettim. En az benim kadar marifetli dili canımı çıkarmaya yetmişti.

"Ah Ann, o dilini içime sok çabuk!" Diye inledim zevkle, dediğimi harfiyen yerine getirdi ve ben dilinin üzerinde adeta dans edercesine hareket edip kendimden geçtim. Aşağıdan bana bakan gözleri daha da çıldırmama neden oluyordu. Masum bakışlardan uzak vahşi bir kaplan gibi bakıyordu. Dişlerini vajinama sürterken sağ göğsümü avuçlayıp sıktım.

"Hazel ağzımı sikiyorsun, bu senin beni yalamandan daha zevk veriyormuş meğerse." Prenses beni yalarken bir yandan da kendi parmaklarını içine sokup tatmin oluyordu. "Gel artık, rahatla ve o leziz sıvını içeyim."

"Biraz daha oyalanmak istiyorum, sıcak dilin bir harika Ann."

"Biliyorum bebeğim, daha bu dil göğüslerinde gezecek."

Nefes nefese güldüm ve daha fazla dayanamayıp boşaldım. Vücudum titrerken gerilmiştim. Sıcak su gerginliğimi alırken Ann'i dudaklarını sertçe öpüp parmaklarımı içine kaydırdım. "Beni sevdiğini söyle Prenses."

Saçlarımı çekip ağzımın içinde inledi. "Seni seviyorum Hazel."

Memnuniyetle güldüm. "Biliyorum." Dedikten sonra birlikte küvetten çıktık ve bornozunu giydirdim. Saçlarını da bir güzel kuruttum makineyle. Üzerini giyerken onu soluksuz izledim, çamaşırlarını sanki bana inat yavaşça giyip aynadan muzır ifadesiyle beni izledi.

"İrademi sayende kaybettim."

Sanki anlamamış gibi "Neden?" Diye sordu.

Yanına gidip arkasına geçtim ve onu kendime bastırırken boynunu öptüm. "Kıyafetlerini giy hemen ve sabrımı zorlama." Dudaklarına öpücük kondurup mutfağa giderek ikimize yiyecek bir şeyler hazırlamaya başladım. Onun tadına doyamadığım için sürekli kalıyordum.

👑







Prenses Annabel (gxg +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin