Bölüm şarkısı : Madrigal - Geçme Artık Sokağımdan
Bi tık uzun bir bölüm oldu, oylar bana yorumlar yine bana fksfhjksh
👑
Bir daha yoluna çıkmayacağım dedikten sonra iki haftadır Annabel'in karşısına çıkmamak için direniyordum adeta. Sözümde sadık kalmaya bakmakla birlikte o sarışını elbette özlemiştim. Daha yeni yeni ona özgürce dokunup öperken bu ayrılık fazlaydı benim için. Özlemiyle kavruluyordum, gerçekten de cehennemimde tek başıma yanıyordum.
"Ayrılıklara çok dramatik bakıyorsun Hazel, sana farklı bir bakış açısı sunayım mı? Kurtuluyorsun tek eşlilikten ve hayatının tadını çıkıyorsun."
Lily'nin tavsiyelerine gözlerimi devirdim. "Tek eşlilik mevzusunu hiç tatmadığına yemin edebilirim ama asla kanıtlayamam."
"Hey, oradan bakılınca onunla bununla düzüşen kaltağa mı benziyorum?"
Omuzlarımı silktim. "Evet."
Ciddi tavrını bozup kahkaha attı ve baş parmağını onaylarcasına kaldırdı. "Çok haklısın, öyle biriyim."
Ayrıldığımızı duyan Lily soluğu yanımda almıştı. Tolga gibi kötü anda yakalayıp yatağına atacaktı beni fakat irademi koruyabilmiştim. İhanet etmek istemiyordum Ann'a her ne kadar o bana ihanet etse de. Lily'e her bakışımda Annabel aklıma geliyordu ve lanet olsun ki birbirlerine çok benziyorlardı. Ayrıldığımıza dair haberleri Prenses'in verdiğini biliyordum. Okula da yayılmıştı muhtemelen bu haber, yayılmasaydı Paul'un bir partide bana atıfta bulunarak çektiği videoyu öğrenciler arasında viral olmazdı. Videoda, kendisini çekip tabii arkasında da asla partilere gitmekten ödün vermeyen ve habersizce çekildiğinin farkına bile varmayan Annabel'i göstererek; Hazel'i bana tercih ettin ve şimdi de sana siktiri çekip tekrardan sahalarına dönmeni sağladı. Artık seni ben bile istemem, umumi tuvalete dönen bacak aranı başkasına sun diyerek videoyu utanmadan paylaşmıştı. O videoyu her izlediğimde Paul'a küfürler savurarak Ann'in ne kadar üzüldüğünü düşünüyordum. Kendimden daha çok onu düşünmem aptallıktı belki de fakat kendimi bu durumdan alıkoyamıyordum.
Lily'nin tekrardan o videoyu açıp izlediğini görünce sinirlenerek telefonu elinden almaya çalıştım fakat izin vermemişti. "Kapat şu videoyu!"
"Paul çekici bir çocuk ve diss atacak kadar dikkate almışsa kuzenimi elbette ki tekrar tekrar izleyeceğim bu videoyu. Desene Prenses bile isteye kendini rezil etti."
Sinirlenerek üzerine doğru yürüdüm. "Neden kendini rezil ediyormuş? Kuzenin Paul pezevenginden kurtulduğu için en çok senin sevinmen gerekirdi."
İstihzayla güldü Lily. "Neden sevinmem gerekiyormuş seksi bebeğim Hazel? Bir yandan seninle oynuyor diğer yandan Paul ha bir de seni aldattığı Türk Tolga da var. Hayat kuzenime güzel. Aslında grup sevmesinin altındaki nedeni şimdi daha iyi anladım. Üçlü değil de beşli yapsaydık daha heyecanlı olabilirdi," deyip zevke gelmiş gibi bağırdı. "Tanrım! Sen, ben, Ann, Tolga ve Paul süper beşli olabilirdik."
Yüzümü ekşittim. "Midesiz misin kızım sen? Bu nasıl bir genişliktir?"
"Genişlik değil tatlım farklı deneyimler diyorum ben buna."
"Dal taşak birbirine girerek zevk almaya bakan bir lezbiyen, kulağa çok entrasan geliyor."
Lily bana yaklaşıp dibime girdi. "Şu an o muhteşem gülüşüne karşılık seni nasıl sikmek istiyorum bir bilsen keşke."
Elimi omzuna götürüp ittirerek uzaklaştırdım kendimden. "Uzak dur Lily, zıtlaşmayalım sonra."
"Nefret ede ede sevişmek daha tutkulu yapıyor ilişkileri. Sen benden nefret et ben de boğazını tutarak sana acı çektirip içine parmaklarımı sokup dildomla doruklarda gezdireyim?"
"Cık, istemez." dedikten sonra yanından gideceğim sıra kolumu tutup bir anda dudaklarımı öpmeye başladı. Açılan kapıyla korku salgılamaya başladım. Çünkü evde annem vardı ve benim lezbiyen olduğumu hala bilmiyordu. Odamda arkadaşım diye tanıttığım kızla öpüştüğümü görürse bana oldukça kızabilirdi. Lily'i uzaklaştırıp arkama dönerek anneme açıklama yapacağım sıra ikimize tuhaf tuhaf bakan Annabel'i beklemiyordum.
"Sırf seni aldattım diye benimle iki hafta boyunca konuşmadın, şimdi de sen beni aldatıyorsun Hazel hem de kuzenimle." Hayal kırıklığıyla bezenmiş sesiyle duraksadım. Ne dediğiyle değil de onu ne kadar özlediğimi düşündüm. Gözlerindeki parıltılar eksilmiş, yüzü solgun görünüyordu ama hala çok güzeldi. Onu doyasıya öpmek isteyip aldığı tek nefesin ben olmamı istedim.
"Sana açıklama yapmayacağım Annabel. Burada ne işin var?"
Bu kadar katı olmamı beklememiş olacak ki kaşları çatıldı. "Seni özlediğimi söylemek için geldim buraya, belki eskisi gibi oluruz diye düşündüm ama görüyorum ki sen çoktan beni unutmuşsun."
"Partilerden çıkmayan kız mı söylüyor bunu?"
"Sadece kafamı dağıtmak için katıldığımı biliyorsun." Yine hatasını kabul etmiyordu Annbel, akrep burcu olması da bir etkendi tabii.
"Eminim ki kafanı dağıtmak için yakışıklı, paralı, penisi Himalaya Dağları'na uzanan bir erkeğe sakso çekmek de bunların arasındadır. Çünkü aldatan sen olmana rağmen kafası dağılması gereken sen olmalısın, başkasıyla vakit geçirerek ilginin karşılanması gereken yine sen olmalısın. Hep böyle olmadı mı zaten? Bütün gözlerin üzerinde olmasına bayılan birisin Annabel, o partilere katılarak Prenses unvanını yürütmeye devam etmek ve beni unuttuğunu herkese göstermek istedin."
Ne kabul etti ne de karşı çıktı sadece susup beni dinledi. Susmanın da evet cevabı olarak saymama göz yumdu. "Lily sana da yazıklar olsun, ayrılığımızı sana ağlayarak anlattığımda benim yanımda olacağını sanmıştım fakat sen krizi fırsata çevirip Hazel'i ağına düşürmeye çalışıyormuşsun meğerse."
"Hazel başka yolla ağıma düşmezdi zaten gerçi şimdi de düşmedi. O sana çok aşık ve sen bunu hak etmiyorsun. Bu aşkı ben hak ediyorum sense kıymetini bilmiyorsun."
Annabel sinirlenerek sesini yükseltti. "Kıymetini biliyorum ben Hazel'in aşkının hatta sana bir şey söyleyeyim mi Lily? Onu sana kaptırmamak için elimden gelen her şeyi yapacağım." Annabel'in beni hırs etmesi hoşuma gitmişti. Hele ki böyle dişiliğini göstererek bana sahip çıkması inanılmaz hoşuma gitmekle birlikte fena azdırıyordu. Aldatılma konusu aklımdan çıkmamakla beraber sert tavrımı göstermem gerekiyordu ki Annabel benim için savaşsındı.
Lily öfkelenmişti ama o şen şakrak, hiçbir şey moralimi bozamaz havasını kaybetmemek adına güldü. Aslında sürekli her şeye gülen ve hayatı dalgaya alan insanların içten içe hüzünle dolup gece başını yastığa koyup sessiz hıçkırıklarla ağladıklarını bilirdim.
"Sor bakalım Hazel'e o seni istiyor mu?" Birbirleriyle çekişmelerini zevkle izlerken Lily'nin topu bana atmasıyla bütün keyfimin içine ettiği için kızdım ona. Gözler üzerimdeydi ve bildiğimden şaşmayacaktım. Annabel'e duygusuz olduğumu düşündüğüm bakışlarla baktım.
"Ben cehennemimde güzel güzel kavrulurken yoluna çıkmayacağım konusunda oldukça ciddiyim Annabel. Bana giden yollar kapalı senin için, anlayacağın geçme artık sokağımdan."
👑
Son pişmanlık neye yarar Prenses?
Lily ve Hazel'in çift olmasını isteyenleri göreyim?
Annabel ve Hazel'in tekrardan barışmalarını isteyenler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prenses Annabel (gxg +18)
Romance"Sana tapıyorum Annabel. O dolgun göğüslerine yüzümü daldırmayı, vajinanın tadına, dudaklarındaki içkinin vermiş olduğu tesir için ölürüm. Şimdi söyle bana Prenses, beni gerçekten seviyor musun? Yoksa sana güzel muamele çektiğim için mi benimle takı...