Oy ve yorumlarınızı bekliyorum prensesler
Bölüm şarkısı: The Weeknd - Starboy
👑
"Lily sana bayılmış Hazel, tekrardan ne zaman geleceğini sorup duruyor. Üstelik sana Instagramdan takip isteği göndermiş ama kabul etmemişsin."
Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum. Lily peşimi bırakmamakta ısrarcıydı. Bir kere seviştik diye sürekli onunla yatmamı istiyordu. Halbuki Prenses'e aşık olduğumu da kendisi dile getirmişken bu saplantı neyin nesiydi hiç anlamıyordum.
"Şu aralar ilgilendiğim tek konu derslerim Ann, şunun şurasında lisenin bitmesine iki ay kaldı ondan sonra üniversite hayatı bizi beklerken Lily'nin takip isteğini de pek götüme taktığım yok."
Omzundan itti beni. "Bu kadar ciddi olma Hazel, biraz hayatı akışına göre yaşa. Mesela benim gibi, Paul ile muhteşem dakikalar geçirip bana sunduklarını asla geri çevirmiyorum. Ne ararsam onda var. Seks, zevk, ot, sevgi ve tabii ki de zenginlik."
"Bunlar olunca hayatın muhteşem mi oluyor yani?" Dedim yarım ağız gülüp alayla bakarken.
Saçlarını geriye savururken şampuanının hoş kokusu genzimi işgal etti. "Aynen öyle, Paul harika biri ne istediğini biliyor. Benim de nasıl tatmin olacağımı da. Gerçekten de herkesin imrendiği o çift biziz."
Başımı olumsuzca iki yana salladım. "Uyan artık Annabel, Paul iyi biri değil. Sevgilisine ot içirip yalnız başına ortada bırakan birinden ne bekliyorsun? Sana verdiği anlık zevki sevgi sanman aptalca."
Annabel kaşlarını çatarken yavaş yavaş sinirlendiğini anladım. "Senin derdin ne? Sürekli erkek arkadaşımla beni eleştirip duruyorsun, kıskandığını biliyorum ama bu kadar belli etmemelisin bence. O benim erkeğim."
Elimi saçlarımdan geçirirken "Senin o yarrak kafalı sevgilini ne yapacağım ben? Bir de karşıma geçip kıskandığımı söylüyorsun, pes." Dedim sinirle.
Ann ayaklanırken üstten bana baktı. "O beni seviyor ve sen de buna deli oluyorsun. Arkadaşımsın diye ilişkime bok atamazsın."
Ben de ayaklanıp karşısında durdum. Derdim neydi bilmiyordum. Hayır, derdim tamamen onu aşağılık heriften deli gibi kıskanmamdı. "Ann, onun seni sevmediğini ispat edeceğim."
Bu konu ilgisini çekerken tek kaşını havaya kaldırdı. "Nasıl olacakmış o?"
"Nasıl olacağını bana bırak. Senden sadece buna şahit olduğunda bana vereceğin tepkinin sert olmamasını isteyeceğim. Anlaştık mı?"
Kafası karışmış gibiydi. "Ne için anlaşma yaptığımızı bilmiyorum Hazel, ama şunu biliyorum erkek arkadaşım senin oyununa asla gelmez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prenses Annabel (gxg +18)
Romance"Sana tapıyorum Annabel. O dolgun göğüslerine yüzümü daldırmayı, vajinanın tadına, dudaklarındaki içkinin vermiş olduğu tesir için ölürüm. Şimdi söyle bana Prenses, beni gerçekten seviyor musun? Yoksa sana güzel muamele çektiğim için mi benimle takı...