Bölüm şarkısı: Arctic Monkeys - 505
Bu bölümü diğer karakterlere değinme isteği üzerine yazdım. Finale doğru da gidiyoruz kulağınıza çıtlatmak istiyorum bu bilgiyi. Yeni bir kurgu da gelecek BxB türünde daha önce hiç yazmadım, zaten Prenses Annabel de benim ilkimdi. Bakalım yeni kurgumuzu beğenecek misiniz?
Bu arada hem beğeniler hem de yorumlar düşmüş çok üzüldüm sık sık bölüm atmaya da başladım oysaki :(((
Hep prensesler diyorum bir de aramızda prensler de var galiba. Hem prensesler hem de prenslere ithafen keyifli okumalar!🤍
👑
"Tanrı'nın laneti üzerine olsun pislik herif, paran olmasa seninle şu evi bile paylaşmam ama işte mecburiyet." Paul'un annesi bir yandan otunu içerken bir yandan da eşine laf söylüyordu. Birbirlerini sevip evlenmelerine rağmen çocuklarının doğmasıyla bambaşka birilerine dönüşmüşlerdi. Evliliğin başlarında olan aşklarından eser kalmamıştı. Bir gün kavga edip birbirlerini yerken diğer gün hiçbir şey yaşanmamış gibi önlerine bakıyorlardı. Böyle bir evde tek evlatları olan Paul'un da sağlıklı bir birey olması düşünülemezdi.
"Anne bana da bir tane sarar mısın?" Paul başındaki ağrıyı parmaklarıyla yaptığı masajla gidermeye çalışırken annesinden sigara istedi. Normaldi onlar için bu gibi istekler. Ailesinin kullandığı zararlı maddeler çocuklarının da ilgisini çekip bağımlı hale getirmişlerdi.
"Uğraşamam şimdi sarmakla al benimkisini iç." Diyerek elindeki yarım kalmış sigarayı oğluna verdi genç kadın. Paul da havada kapıp içerken bir yandan da viskisini yudumladı. Annesinin dertli haline üzülüyordu ara sıra.
"Babamla anlaşamıyorsanız aynı evin içerisinde yaşamak cehennemden daha beter anne. Boşan şu adamdan sen de kurtul ben de."
"Senin için söylemesi çok kolay Paul, babanla boşanırsak üç kuruş nafakasıyla ortalıkta kalırım. Lanet adam iyi para kazanıyor ve ben kendimi bundan mahrum mu bırakayım? Hiç sanmıyorum bebeğim."
Paul hiç de samimi olmayan bir gülüşle annesine baktı. Tek derdi paraydı bu kadının. Oğlunun durumuymuş, psikolojik çöküntüsüymüş hiç umurunda dahi değildi. Sınavların bitmesiyle resmen mezun olsalar da üniversiteye gitmek için can çekişiyordu. Bu evde yaşamak zulüm gibi bir şeydi. Farklı bir şehirde yaşamak kulağa daha cazip geliyordu.
"Üniversite için birkaç yere başvurdum ama sanırım burslu okuyamayacağım." Diyerek söze başladı, artık üniversite adayıydı. "Bu sebeple babamın keseyi biraz daha açması gerekiyor anne. Babamla bu konuyu konuşmak için yardımına ihtiyacım var gerçi o da biliyor benden bir bok olmayacağını ama açıklama beklediğinden eminim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prenses Annabel (gxg +18)
Romance"Sana tapıyorum Annabel. O dolgun göğüslerine yüzümü daldırmayı, vajinanın tadına, dudaklarındaki içkinin vermiş olduğu tesir için ölürüm. Şimdi söyle bana Prenses, beni gerçekten seviyor musun? Yoksa sana güzel muamele çektiğim için mi benimle takı...