Dönmem bir daha

1.9K 33 27
                                    

Bölüm şarkısı: Billie Eilish - 6.18.18

Bu şarkı Hazel için yazılmış gibi ya çok bağdaştırdım.

Bir de kitabımı pavyona çevirmişsiniz sjxjxj birinin cinsel istediği tavan yapıp yorumlarda belirtir biri sexting ister... rahat bırakın kitabımı, kitabımın namusu elden gidiyor resmen sjsjdjd

👑

"Acilen tenha bir yere girip seni sikmem lazım." Dedikten sonra kalçasını sıktım. "Gelmek istiyor musun benimle?"

"Bir de soruyor musunuz bunu bana? Götür istediğin yere beni." Aldığım cevaptan memnun olurken elinden tutup kalabalığın arasından geçip gittik. Lily'nin arkadan bana seslenişini duysam da arkama dönüp bakmadım. Bana yanlış yaptığımı söyleyip duracaktı, nutuk çekmesini dinleyemezdim. Mekanda birbirlerinin üzerine çıkan insanların boş bıraktığı odalardan istifa edip kendimle birlikte onu çekiştirip odaya soktum. Dudaklarına anında yapışıp ellerimi giydiği gömlekten içeriye sokup tenini okşadım. İnlemeyle karışık hırıltılar ağzımızdan çıkarken üstündeki gömleği yırtarcasına çıkartıp sutyeninin kopçasını da müdahele ettikten sonra sevdiğim diri göğüslerini avuçlayarak yalamaya başladım. Meme uçlarını dilimle döndürürken teninin kokusunu alabiliyordum.

"Saatlerce meme uçlarını yalayabilirim." dedim aç bir şekilde.

"Yalayabilirsin, onlara tek sahip olan sensin." Sözleriyle beni daha da azdırırken yere düşen gömleği düzgünce serip sırt üstü onu yatırdım. Altındaki iç çamaşırdan kurtulup bacaklarını iki yana doğru ayırdım. Bacaklarından kasıklarına gelinceye kadar öperken hassas bölgesine gelince durup parmaklarımla vajinasının dudaklarını iki yana ayırırken ağzım sulandı.

"Vajinan çoktan sulanmış, benden bu kadar mı tahrik oluyorsun Ann?"

"Bana öylesine bakarken bile boşalabilirken bunu sorman o kadar manidar ki."

Dilimi kadınlığının için sokup öptüm. Dil hareketlerim serileşirken işin içine parmaklarımı da katıp doruğun sefasını yaşatmaya çalıştım sevgilime. Bacaklarıyla birlikte bedeni de titrerken inleme sesinin dışarıya bile çıktığından emindim.

"Hazel, daha hızlı yala beni!" Çığlık çığlığa inliyordu Prenses.

"Tanrım! O kadar güzelsin ki Ann, yüzüne oturmadan boşaldım burada."

"Yüzüme otur o vakit, tadını almayalı uzun zaman oldu." Zevk sularını kana kana içip ayağa kalktıktan sonra yüzüne oturdum. Dudaklarıyla vajinamın yanaklarını hapsederken kalçamı hareketlendirip inledim.

"Sen harika bir şeysin Prenses, dilini içime sok." dediğimi yapıp diliyle içime girerken göğüslerimi avuçlayıp sıktım. Dişlerinin kadınlığıma saplandığını hissedince gözlerimin yukarıya kayışına şahit oldum. Zirveye ulaşıp vücudum titrerken dermanımın kalmadığını anladım fakat ayaklanıp üstüne çıktım. Kadınlığımı, kadınlığının üzerine getirip sürttüm. Bir yandan da dudaklarına asıldım.

"Sik beni Hazel, tüm gücünle sik beni!"

"Şöyle bağırmayı kes yoksa seni paramparça ederim." diyerek hırladım. Nefes nefese kalırken göğsüm inip kalkıyordu.

"Paramparça edebilirsin, bana her şeyi yapabilirsin." İkimiz de boşalırken kucağıma alıp öpmeye devam ettim. Ağzımı kocaman açıp göğüslerinden birini yalarken bana sürtündü. Kucağımda öne ve arkaya doğru hareket ederken başını geriye doğru atıp inledi.

"Seni çok seviyorum bebeğim." deyip gerdanına öpücük kondurdum. Yanakları kızarmış, saçları dağılmıştı. Bu haliyle muhteşem görünüyordu gözüme.

Kollarını boynuma dolayıp "Beni asla bırakma Hazel," dedikten sonra burnumun üstüne öpücük kondurdu.

"Beni tekrardan aldatırsan dönmem bir daha sana Annabel, onun dışında seni bırakmaya niyetim yok zaten."

Yorgunluğumuzu üzerimizden atana kadar orada sarmaş dolaş durup birbirimizi ne kadar sevdiğimizi anlattık. Annabel'i kaybetmek istemiyordum, o benim yıllarımı verdiğim sevdamdı nasıl vazgeçebilirdim ki bir anda? Hatalarıyla, yanlışlarıyla ve doğrularıyla kabulümdü. Seviyordum onu, elinden tuttum bir daha da bırakmayacaktım.

👑

Hazel kalbinin sesini dinledi. Karşınızda olsaydı şu anda ona ne demek isterdiniz?

Sizce Annabel aynı hatayı bir daha yapar mı?

Sizce Annabel aynı hatayı bir daha yapar mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Prenses Annabel (gxg +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin