Grup

6.9K 35 3
                                    

Çok hızlı büyüyoruz ve bu beni oldukça mutlu ediyor Prenseslerim. Elimden geldiğince hızlı bölüm yazıp yayınlıyorum. Votelerin yanında yorum da atsanız tadından yenmez mesela???

Keyifli okumalar...

👑

Lily: Mesajlarıma neden cevap vermiyorsun Hazel?

Lily: O gece sevişirken epey mutluydun keza ben de öyle. Tekrarlaryabilir miyiz? Bu defa yanımda dildo da getireceğim.

Lily: Hey, mesajlarımı görüp neden cevap vermiyorsun?

Oflayarak Lily'den gelen mesajları okudum. İnkar edemezdim o geceden fazlasıyla zevk almıştım. Fakat artık hayatımda Annabel varken Lily'e tekrardan şans verme gibi bir hata yapamazdım. Onu aramalardan engelleyeceğim sıra telefon elimden alındı. Kaşlarımı çatarak telefonumu çalan Prenses'e baktım.

"Ver o telefonu." Diyerek üstüne atıldım, kendini geriye çekerek uzaklaştı. Eğer Lily ile yattığımı öğrenirse benden gitmesi an meselesi olurdu.

"Seni mutsuz eden şey ne merak ediyorum." Dedikten sonra arkasını döndü ve Lily'nin attığı mesajların hepsini okudu hatta bu da yetmezmiş nudelere bile baktı. Yüzündeki ifadeyi merak ettim ve yan profilinden baktım. Şaşırmış, gözlerini sonuna kadar açmıştı.

"Lily'nin sizin evinize geldiği ve ilk onunla tanıştığım zaman bizi evde yalnız bırakıp gittin. Ben de arkandan gideceğim sıra sana aşık olduğumu anladı ve beni tahrik etti. Yemin ederim ki Ann, onunla sevişme fikri hiç aklımda yoktu. Bana, seni hayal etmemi ve onunla yatmamı istedi. Beceriksizdim, kız olarak ilk onunla sevmiştim fakat anlam yüklemedim. Kahretsin, beni bırakıp gideceksin değil mi?" Sesim sonlara doğru titrerken gözlerim doldu. Böyle bir hatayı nasıl yaptığımı bilmiyordum, bir anlık gafletti benim için. Sessizliği beni kahrederken karşısına geçip yüzünü avuçladım. "Konuşmayacak mısın benimle Ann?"

O sevdiğim dudaklarını araladı. "Nasıl seviştiniz, yatakta iyi miydi?"

"Bunu sana nasıl anlatmamı istersin? Ben seni seviyorum."

"Ama onunla ilk yattın."

Oflayarak ellerimi saçlarımdan geçirdim. "Bu seni sevdiğim gerçeğini değiştirmez hem bak onun yanında değilim ait olduğum yerde; senin yanındayım."

"Ona mesaj at," dediğinde şaşırdım. "Sevgili kuzenime dildosunu da yanında getirmesini iste. Nasıl seviştiğini merak ettim doğrusu."

Elimi koluna sarıp onu sarstım. "Kendine gel Ann, bu da ne demek oluyor?"

Alt dudağını yalayıp ısırdı, kollarını bedenime sarıp kadınlığını bana bastırdı. Gözleri şehvetle parıldarken beni dehşete sokan o cümleyi söyledi:

"Sen, ben ve Lily... kulağa fena gelmiyor aslında," dedi ve dudağımı öpmeden önce; "Grup yapmak istiyorum Hazel." Dedi.

👑

Ve Hazel kalp krizi geçirir :)))


Ve Hazel kalp krizi geçirir :)))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Prenses Annabel (gxg +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin