Farkındayım

3.6K 49 8
                                    


Oy ve yorumlarınızı bekliyorum prensesler

Bölüm şarkısı: Dua Lipa - Blow Your Mind

👑

Prenses'in bana olan kızgınlığı gitmek nedir bilmiyordu. Onun için Paul'a katlanırken üstelik maskesini düşürmeme rağmen şükranlık göstereceğine benden uzaklaşıyordu.

"Annabel ile küs müsünüz?" Yan sıramda oturan kızıl saçlı Madison'un sorusuyla bıkkınlı içerisinde nefesimi üfledim.

"Çok fark ediliyor değil mi?" Diye sordum bütün sınıfın gözleri üzerimizde olduğunun farkındayken. "Arkadaşımın iyiliğini düşünüp onun için fedakarlık yaptım ve karşılığında aldığım teşekkür bu işte Madison."

"Fedakarlık sevgilisiyle mi yatmandı?" Jack konuşmaya dahil olurken duyduğu haberle Madison'un ağzı açık aldı. Evet okulun bugünkü gündemi ben olacaktım.

Kaşlarımı çatarken dişlerimi sıktım. "Siktir git Jack, gören de Paul ile yattım diye depresyona girdin sanacak. Bana aşıkmışsın gibi davranma artık."

"Belki de öyleyimdir," Derken yüzüme doğru eğildi. "Seni unutamıyorum Hazel, bu akşam bana gelsene."

Elimi göğsüne koyup hafifçe ittim. "Benden uzak dur, sana ilgi duymuyorum."

"Yoksa Paul'a mı ilgi duyuyorsun? Arkadaşını kurtarma ayağına belki de Paul'u alttan alttan götürmeye çalışıyorsundur."

Ona orta parmağımı gösterip oturduğum yerden kalktım ve sınıftan çıktım. Koridorda yine ağız ağıza Annabel'i ve Paul'u gördüm. Madison ise çoktan bir kız grubunun içine girip dedikodumu yapmaya başlamıştı. Şu sikik okulda kimseye güvenip dert anlatılmazdı.

Öğrencilerin birçoğu bana tasvip etmeyen bakışlarla bakarken yumruğumu sıktım. Okulun arka bahçesine adım atıp bir duvar kenarına sığınarak soluklanıp sıktığım dişlerimi gevşettim. Gözyaşlarımı tutamazken hıçkırıklarımı dinginleyerek ağladım dakikalarca.

👑

"Seni burada görmeyi ummuyordum Tolga, yoksa AIDS takıntına son verip avlanmaya mı çıktın?" Yakışıklı Türk ile yine bir evin partisinde karşılaşmıştık. Elimde içkiyle birlikte delicesine eğlenen Prenses'i izlerken kocaman bir yudum aldım.

"Bence bütün gençlerde bu takıntı olmalı yoksa hepiniz hastalık içinde boğulup öleceksiniz," dedi Tolga. "Sen nereye bakıyorsun öyle dertli dertli?" Dedikten sonra benim baktığım yere baktı. "Kendinden geçmişcesine dans eden sarışın senin arkadaşın değil mi?"

Prenses Annabel (gxg +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin