Bölüm şarkısı: Harry Styles - Sign Of The Times
Uzun aradan sonra geldim buralara. Umarım unutmamışsınızdır beni :((
Finale bir ya da iki bölüm kaldı. Başka kurgularla karşınıza çıkmak için heyecanlıyım. Diğer bxb kitabıma da bakmanızı tavsiye ederim oldukça güzel ve değişik bir kurgusu var.Keyifli okumalar!!
👑
Bütün gece uyumamıştım. Aklımda tartıp durdum Lily'nin halini. Bebek mevzusunu nasıl hallederiz diye düşündüm. Tolga gibi piç bir herifin bu bebeği kabul edeceğini düşünmüyordum. Lily'le takılıp kenara atma peşinde olan bir adamın bu sorumluluk altına gireceği gerçeği çok uç bir fikirdi.
Lily yattığı yerden gerinirken gözlerini yavaşça araladı. Annabel'in evindeydik ve ben sevgilimi yüzlerce kez aramama rağmen telefonlarımı açmayıp nerede olduğunu bilmiyordum.
"Günaydın güzeller güzeli Hazel." Dedi uykuyla karışık halde olan sesiyle.
Gülümseyerek "Günaydın deli kız, kalk da kahvaltı yapalım. Sonrasın da seni hastaneye götüreyim." Dedim. Hastane kelimesini duyduğu an yüzü düştü.
"Ailem bu bebek haberini öğrendiği an beni çok yargılayacaklar. Onlar öğrenmeden kurtulmak istiyorum. 18 yaşında olduğum için haberleri olmayacak, bu işi hemen halletmem gerekiyor Hazel." Dedikten sonra yattığı yerden doğruldu ve bir elini benim elimin üstüne koydu. "Sen de yanımda olacak değil mi?"
Tebessüm ederek diğer elimi de elinin üstüne koydum. "Elbette yanında olacağım, seni yalnız bırakmam Lily. Keşke böyle bir şey yaşamasaydın ama olmuşa çare yok."
Kirpiklerini ağır ağır kırpıp açtı gözlerini. "Böyle bir hatayı nasıl yaptım ben de bilmiyorum ama keşke Tolga adam olsaydı da bu bebeği yaşatmaya çalışsaydım. Üniversite okumak çok da gözüme değil Hazel, aslında bir aile kursam kocam da beni sevse daha güzel bir hayatım olabilirdi."
"Düşüncene saygı duyuyorum Lily fakat eğitim hayatına devam etmeni isterim. Karşına daha çok insan çıkacak ve sen yeniden aşık olacaksın. Bir bebek yüzünden hayatının akışını sonlandırma. Devam et deli dolu yaşamaya sana durağanlık yakışmıyor hiç."
Lily'nin düşünceli hallerinden çıkarmak adına onu yataktan kaldırıp birlikte kahvaltı hazırlamaya başladık. Ann'in anne ve babası ortalık yoktu. Zaten o adamı her gördüğümde Lily ile konuşmaları aklıma geliyordu. Eğer burada olsaydı genç kızın başında o kadar dert varken bir de geçmişte yaşadığı travması tetiklenirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prenses Annabel (gxg +18)
Romance"Sana tapıyorum Annabel. O dolgun göğüslerine yüzümü daldırmayı, vajinanın tadına, dudaklarındaki içkinin vermiş olduğu tesir için ölürüm. Şimdi söyle bana Prenses, beni gerçekten seviyor musun? Yoksa sana güzel muamele çektiğim için mi benimle takı...