👑
"Partiye gelmek istemediğimi bin kez söyledim sana Ann, sırf senin için geldim buraya ve ilk karşılaştığım kişi Paul mu sahiden?" Neredeyse gittiğimiz her mekanda bu lama suratlı çocuğu görmek zorunda kalmamız canımı sıkmaya yetiyordu.
"Tesadüf işte Hazel, boş ver onu insanların içine karışalım."
"Dans etmeni istemiyorum."
"Bu kadar kıskanç bir kız değildin sen, ne oldu sana?"
Omuz silktim. "Sana aşık oldum."
Güldü bana, nefesim kesildi. "Bir kez daha itiraf etmen için ne teklif etmemi istiyorsun?"
Tereddüt dahi etmeden "Tadını vermeni teklif edebilirsin." Dedim.
Bana yaklaşıp elini yanağımda gezdirdi. "Hımm, tadımı bu kadar çok mu seviyorsun?"
"Sevmek az kalır, müptelasıyım."
"Aslında sana güzel bir içki verebilirim, neli olmasını istersin?"
Dilimi dudaklarımda gezdirip "Ann aromalı kokteyl olsun lütfen!" Dedim. Kolumdan tutarak beni parti yapılan evin boş bir odasına götürüp önünde diz çöktürdü. Vajinasını bana sunarken saçlarımı çekiştirip dilimi içine sokmamı ister gibi kalçasını hareketlendirdi. Ona istediğini verdim ve dilimi içine doğru kaydırdım. Kadınlığına bir yandan vurup bir yandan da emerken çıldırmanın eşiğindeydik ikimiz de.
"Dilini daha çok gezdir Hazel, fışkırtmak istiyorum o güzel ağzına tadımı."
"Emredersiniz Prensesi'm." Dediğini yaparak dilimi gezdirdim vajinasında, kadınlığının iki yanağını emdim sonrasında ise dişlerimle ezdim. Alttan onu izlerken çoktan yüzünde rahatlamaya dair ifadeler geziyordu. Ağzımı açıp bekledim ve enfes tadı damağımdaki yerini aldı.
Ann nefes nefes kalıp "Beğendin mi kokteylini?" Diye sordu.
"O kadar lezzetliydi ki ikinciye istiyorum."
"Neden olmasın? Sonuçta hazırlayan benim."
"Enfes tadını sun bana güzellik."
"Hay hay." Bacakların tekrardan benim için aralarken dilim sanki bir yapboz parçası gibi kadınlığının üzerindeki yerini aldı.
👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prenses Annabel (gxg +18)
Romansa"Sana tapıyorum Annabel. O dolgun göğüslerine yüzümü daldırmayı, vajinanın tadına, dudaklarındaki içkinin vermiş olduğu tesir için ölürüm. Şimdi söyle bana Prenses, beni gerçekten seviyor musun? Yoksa sana güzel muamele çektiğim için mi benimle takı...