Herkese merhaba tekrar. Yeni bölüm sizlerle. oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. <3
EMRE'NİN AĞIZINDAN..."İdil lütfen dayan." Olanların şokunu atlatamıyordum. İdil kanlar içinde kucağımdaydı ve canı acıyordu. Onu buradaki hastaneye götüremezdim. Bulunduğumuz yerden çıkarak onu arabaya götürdüm. Kanamasını az da olsa durdurabilmek için yaranın olduğu yere gömleğimle bastırıp kemerimi de turnike görevi yapması için bağladım. İlk yardım bilgim İdil kadar iyi olmasa da bu da iş ey yarayabilirdi. Neyse ki her bir görev için hazırlıklıydım. Uçağımızda bulunan Doktor İdilin kanamasını İstanbul'a kadar durdurmayı başarabilirdi. Uçağa geldiğimde doktor hazır bir vaziyette bekliyordu. İstanbul'da ineceğimiz hava alanında ise Anıl'a çağırmasını söylediğim ambulans beklemekteydi. İdil'e hiçbir şey olmaması için elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyordum. Benim yüzümden hayati tehlikesi olması canımı acıtıyordu. Zamanla yarıştığımın farkındaydım o yüzden hiç vakit kaybetmeden uçağa bindik.
İSTANBUL"Emre..." İdilin sesiyle gözlerim ona kaydı. "İdil iyi olacaksın, ben yanındayım yorma kendini." İdil ameliyathanenin kapısından içeriye girmişti. Arkamdan seslenen sese döndüğümde Anıl telaş içinde yanıma geldi. "Emre, lanet olsun bu gün çok kötü geçmeye başladı."
"Ne oldu söylesene?"
"Murat abi. Şu an oda bu hastanede yoğun bakımda yatıyor. En son ki kazada zaten birçok yeri kırılmasına rağmen yine de ısrarla hastaneden çıkmak istemişti. İlginç bir şekilde az da olsa iyileşti sanırken daha da kötüleşmiş durumu. Abi zaten bizim yaptığımız salaklık. O kadar büyük bir kaza geçiren adamı niye hastaneden çıkartırsın ki? Şu an hiç iyi değilim. Doktoru Bekir Bey'le görüştüm bir aydan uzun hastanede kalabilir diyor, yine ameliyata alacaklarmış."
Anılın söyledikleriyle kala kaldım. İdil ameliyathanede, Murat abi yoğun bakımda yatıyordu. Koridorda koşarak gelen Serkan'ı gördüm. "Lan oğlum olaysız bir gününüz geçmiyor. İdil nerde?" Anıl benden önce konuştu. "Kızı ameliyathaneye aldılar canım. Murat abi de yoğun bakımda." Onlar kendi aralarında tartışırken ameliyathanenin kapısı açıldı. "İdil Yılmazın yakınları sizler misiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felaketteki Aşk
Teen FictionGenç bir kız, karmakarışık duygular... Huzuru sağlamak için kendi hayatını riske atan insanlar... Heyecan, macera ve tutkulu bir aşk! Gizli, zorlu görevler. Cinayetler ve daha fazlası Bu kitapta. İdil, önce hayatıyla sınanacak ama zaman içinde...