Herkese selam bölüm çok geç geldi bunun için özür dilerim. Umarım şu an ki bölümü seversiniz oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum.
Sabahın 7.30'unda çalan alarmım ile uyandım. Yatağımdan kalkıp banyoma girdim, banyoda oyalanmadan çıkıp yatağımı topladım. Üstümü giyinmek için dolabı açtım, bu günkü hava dünkü ile aynıydı o yüzden üstüme beyaz spor crop, altıma ise dün giyindiğim açık kotun biraz koyusunu giyindim. Son olarak saçlarımın yarısını alıp üstten topuz yaptım, yüzüme de hafif fondöten dudağıma da nemlendirici sürdüm son olarak belime silahımı da yerleştirip odadan çıktım.
Aşağı kata indiğimde mutfakta teyzemi göremedim, salona girdiğimde hala uyuyordu. Onu uyandırmadan sessizce mutfakta bir şeyler atıştırdım, evden tam çıkacağım sırada teyzem arkamda belirdi.
O konuşmadan ben konuşmaya başladım: "Teyze günaydın, ben bir şeyler yedim şimdi de İpek'in yanına gideceğim ve seninle bir şey konuşmam lazım. İki dakika salonda konuşalım mı?"
"Gerek yok. Murat Abin bahsetti sen işine odaklan beni merak etme sorun yok. Hem ben birkaç aylığına köye gideceğim. Anneannen çağırdı."
"Anladım o zaman benim bir şey açıklamama gerek yok. Peki, neden anneannem seni köye çağırıyor?"
"Köyde yardım lazımmış o yüzden gideceğim. "
"Anladım, peki ne zaman gideceksin?"
"Bugün öğlen otobüsüm var."
"Tamam, teyze dikkat et kendine. Ve teşekkür ederim yanımda olup bana destek verdiğin için."
"Hiç öyle şey olur mu? Sen benim kızımsın, canımsın seni çok seviyorum! Ben yokken dikkat et kendine tamam mı? Bir şey olursa ara beni."
"Ben de seni çok seviyorum, bir şey olursa seni arayacağım."
Teyzeme sarılıp vedalaştıktan sonra evden çıkıp İpek' in yanına gittim. Arabamı park edip dükkâna girdim. İpek beni görünce koşup boynuma atlayarak... "Nasıl özledim seni hoş geldin." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felaketteki Aşk
Teen FictionGenç bir kız, karmakarışık duygular... Huzuru sağlamak için kendi hayatını riske atan insanlar... Heyecan, macera ve tutkulu bir aşk! Gizli, zorlu görevler. Cinayetler ve daha fazlası Bu kitapta. İdil, önce hayatıyla sınanacak ama zaman içinde...