2. BÖLÜM: DAĞ EVİ

155 18 5
                                    

Yeniden herkese merhaba 2.Bölüm gecikti bunun için özür dilerim. şimdi rahat bir şekilde 2.Bölümü okuya bilirsiniz. Yorum ve oy vermeyi unutmayın.





                                                                                   


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




"Aranızda acıkan var mı?"

Ceyda'nın sorusu ile hepimiz ona döndük. Anıl direk cevap verdi: "Evet hem de çok."

Ceyda kafasını sallayarak Anıl'ı onayladı. Bana bakarak aynı soruyu sordu. " İdil sen acıktın mı?"

"Biraz acıktım." diyerek cevap verdim.

"Tamam, o zaman herkes acıktığına göre bu günkü menüde pizza var. İdil bana yardım eder misin?"

Kafamı sallayarak Ceyda'nın peşinden mutfağa girdim. Elime iki tane tabak aldım, Ceyda' da içecekleri tepsiye koyduktan sonra benimle beraber salona girdi. Salondaki orta sehpaya tabakları bırakıp yerime geri oturdum. Ceyda da içecekleri önümüze koyup boş bulduğu bir yere oturdu. İçeceğimden bir yudum aldım. O sırada Emre ayağa kalkarak konuşmaya başladı: "Size afiyet olsun benim çıkmam lazım. Sonra görüşürüz."

Serkan kafasını sallayarak Emre'yi onayladı. Emre aramızdan ayrıldıktan sonra bende yemeğimi bitirip Ceyda'ya salonu toplamasına yardım ettim. İşim bitince salona gelip çantamın içinden telefonumu alıp saate baktım. Saat 14.20 olmuştu. Saate bakarken telefonum çaldı. Arayan Murat Abiydi.

"İdil."

"Efendim abi."

"Hala sana söylediğim yerdesin değil mi? "

"Evet."

"Tamam. 5,10 dakikaya evden çık yanıma gel. Seninle konuşmam gereken konular var."

"Tamam, abi görüşürüz."

Telefonu kapatıp çantamı elime aldım. O sırada Serkan salon kapısından içeri girdi. O girer girmez konuşmaya başladım.

"Serkan benim çıkmam lazım. Murat Abi çağırdı."

"Tamam. Zaten yarın yine buraya geleceksin. Bir de sana bir şey göstermek istiyorum."

Kafamı sallayarak onu takip ettim. Üst kata çıktığımız zaman üç tane oda vardı. Serkan merdivenin yanındaki odayı göstererek konuşmaya başladı: "Bak İdil bu oda Emre'nin odası onun çaprazında ki oda şimdilik boş. O odayı senin için hazırlatacağız. Emre'nin odasının karşısındaki oda çalışma odası Emreden başka kimse o odaya pek fazla girmez."

Kafamı sallayarak... "Anladım fakat bu söylediğin boş odayı neden bana hazırlatıyorsunuz?" diye sordum.

"Şöyle söyleyeyim senin bir evin var, ama bu görevden dolayı kendi

Felaketteki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin