Sabah olmuştu.Açık pencereden giren hafif esinti lisanın suratına çarpıyor bu da ona ferahlık veriyordu.Bu sırada gürültülü bi sesle Lisa uyanarak yerinden sıçradı. Eliyle başını tuttu etrafına bakındı kalkmak için yerden destek alacaktı ki baskı yaptığı şeyin yer değil de Mikey nin karnı olduğunu gördü. Lisa utanarak elini hemen çekmişti. Dün gece o kadar konuşup oynadıktan sonra uyuya kaldıklarını hatırladı. Gözleri emmayı aradı fakat o yoktu. Hemen kalktı ve aşşağı indi. Mutfağın kapısı açıktı ve gürültüler geliyodu.
-Abii biraz dikkatli olsana bu kırdığın kaçıncı bardak!
+Özür Özür. Ben çıkıyorum bu gün zaten cumartesi o yüzden siz takılın sonra lisayı evine götürmek için geleceğim.
-T amaaaan
Lisa bu duyduklarına biraz üzülmüştü çünkü gidecek hiçbi yeri yoktu. Bunu nasıl açıklayacağını da bilmiyordu.Sonra derin bi nefes aldı ve hiçbi şey olmamış gibi mıtfağa girdi.
Lisa:Günaydın Emma
Emma:Aaa Lisa ne ara uyandın. Sanada günaydıın.
Lisa emmaya yardım etmeye başladı. İkisinin de uğraşı sonucu çok güzel bi sofra ortaya çıkmıştı. Heryer omlet kokuyordu. Kapının sertçe açılmasıyla iki kız birden
kapıya döndü gelen yarı uykulu bi şekilde pijamalarıyla ayakta duran Mikey dı. Elinde ise eski ve yıpranmış bi battaniye vardı.Mikey:(esneyerek) çoook güzel kokuyooo
Emma:Abi gene mi şu battaniyeyle geldin bırak artık şunu
Mikey:İstemiyorum! O benim değerli battaniye mm
Lisa Mikey nin bu halini komik bulmuştu. Hafif kıkırdamıştı. Emma büyükbabasını da çağırdı ve üçü beraber kahvaltı yaptılar. Emmaların büyük babası Lisa ya bi kaç soru sormuştu.
Büyükbaba:Kaç yaşındasın?
Lisa:9
Büyükbaba:Ailen var mı?
Lisa bu soru karşısında duraksamıştı. Boğazı düğümlenmişti. Bu soruya cevap vermek istemiyordu. Bu sıkıntılı halini Emma fark edince
Emma:Off dede sıkboğaz etmesine kızı kahvaltı yapıyoruz şurda!
Diye konuyu kapattı. Lisa emmaya baktığında ise Emma ona içten bi şekilde gülümsedi. Lisanın içi rahatlamıştı kahvaltıdan sonra kızlar mutfağı toplarken Mikey de hazırlanmak için odasına çıkmıştı. Bulaşıklar bittikten sonra Lisa ve Emma yukarı çıktılar.
Lisa dün giydiği kıyafetleri giymek istemiyordu. Ona dün geceyi hatırlatıyolardı zaten yırtılmışlardı da. Lisa bunları düşünürken Emma dolabından bi gri bi eşofman ve bol beyaz bi t-shirt seçerek Lisa'ya verdi. Lisa kendini çok mahçup hissetmişti. Emmaya teşekkür ettikten sonra hemen üzerini değiştirdi.
Emma:heee bunlar sana benden daha çok yakıştııı. Saçınıda yapmazsam olmaz.
Lisa:emma-san gerçekten hiç gerek yok. Çok teşekkür ederim.
Emma:Nazlanma işteee
Diyip lisayı önüne oturturdu ardından komidinin çekmecesinde pembe unicornlu tarağını çıkardı ve lisanın saçını taradı. Bi kaç tane model denedikten sonra(at kuyruğu-örgü-iki taraflı at kuyruğu.) en iyisinin açık olduğuna karar verdiler. Lisa kendisini aynanın önünde görünce çok mutlu ve temiz hissetmişti. Bu gün buradan ayrılması onu gerçekten üzüyordu. Sıcak bi ev, sıcak yemekler ve temiz kıyafetler. Başka bi şey istemiyordu. Lisa bu düşüncelere dalmışken dış kapının açılmasıyla sesi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
FanfictionKüfür Argo Şiddet Kan Smut Psikoloji bozukluğu İçerir ama güzel yerlerde var yani hehe