-Arkadaşlar-

323 30 44
                                    

***Amerika***
-Lisa kaybolduktan bir ay sonra-

" Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde seni unutamadım.."(Alex)

"Alex başlıcam şimdi senin efkarına!"(Maria)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Alex başlıcam şimdi senin efkarına!"(Maria)

" Ne yani şimdi bu kız resmen kayıplara karıştı öyle mi? "(Demon)

" Lisa... "(Maria)

" Ben gidiyorum. "(Alex)

" Nereye? "(Demon)

"Lisa yı bulmaya. Böyle mal mal oturamam amk! Evine gidicem. " (Alex)

"Ben de geliyorum. " (Maria)

"Siz kafayı yemişsiniz. Lan mal mısınız olum. Kızın babası ölmüş abisiyle kayıplara karışmışlar. Belliki derin meseleler var amına koyim. Bu işe bulaşmamak en iyisi. " (Demon)

"Napalım Demon? Göt gibi kaldık resmen burda! " (Maria)

"Tamam lan ne bok yiyosanız yiyin! Ama götünüz sıkışıncada bana gelm-" (Demon)

Alex ve Maria çoktan kalkmış ve gidiyolardı.

"Lan olum daha sözümü bitirmedim! " (Demon)

Alex arkasına bile bakmıyordu. Maria ise arkasına baktı. Demona Gökyüzü kadar mavi olan gözleriyle baktı.

"Hay sıçayım böyle işe ya! Bekleyin beni! " (Demon)

* * *

Demon, Maria ve Alex Lisa nın evine yaklaşamamıştı çünkü etraf polis kaynıyordu. Orayı kapatmışlardı. Ama başka birini buldular. Arion..

* * *

Arion yaralıydı ama polise veya hastaneye gitmeyi kesinlikle reddetmişti. Şu an ortaya çıkmaması gerekiyordu. Çünkü polisler Atihan (Lisa nın gerçek babası) için çalışıyo olabilirlerdi. Alex, Demon ve Maria, Arion u tarif ettiği bi adrese götürdüler. Arion bu süre zarfında hiç konuşmamıştı ve hiç bi şey söylememişti.

Tarif ettiği adreste yaşlı bi teyze onlara kapısını açtı.

"Yeter artık dayanamıycam! " (Alex)

"Dur Alex bi otur yerinde! " (Demon)

"Ama hala bize bi bok söylemedi çıldırıcam lan boşuna mı geldik buraya kadar! " (Alex)

"Olum Adam zaten yaralanmış amına koyim. Oyun oynamıyolar Alex bodoslama dalamayız hiçbiyere. "(Demon)

" Off ikinizde kesin şu saçmalığı teyze geliyo. "(Maria)

İkiside susup koltuğa oturmuşlardı. Arion ise banyoda yaralarına ilk yardım yapıyodu.

" İçecek bi şey istermisiniz kuzum"(Teyze)

"Yok teyze sağol! "(Alex)

Maria Alex e döndü ve ölümcül bakışlar atmaya başladı.

" Ne var ne dedim sanki! "(Alex)

Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin