Etrafta ölüm sessizliği vardı. Kimse konuşmaya cesaret edemiyordu. Yemekhaneden sadece izana ve çetesinin ayak sesleri yankılanıyordu. Lisa zack den kurtulduğu için rahatlamıştı fakat küçük bi sorun vardı Neden izana kendisine doğru geliyordu!
Bu zack den daha çok korkutucuydu. Lisa izana hakkındaki söylentileri duymuştu. Sürekli kavgaya karıştığı ve sonunda bi kaç çocuğun hastaneye kaldırılmak zorunda kalındığı kavgalar.. Hatta bi keresinde bi görevlinin bile üstüne yürüdüğünü söylediklerini duymuştu. Bi çocuk kendinden büyük birisini nasıl korkutabilirdi ki?
Lisa belli etmemek için çok çaba sarf ediyodu ama olmuyodu. O kadar korkmuş ve gerilmişti ki bacaklarının titremesini durduramıyodu. Hafif gözlerini zacke kaydırdı zack heykel gibi olduğu yerde kala kalmıştı. İzananın kendi olduğu tarafa geldiğini görünce adeta hazırola geçti. Sanki komutanı gelmiş bi asker gibiydi. İzana ise herzamanki soğuk bakışı ile kendinden emin dik bi şekilde yürüyordu. O da farkındaydı insanların kendisinden korktuğunun. Ve korkmalıydılar da. Bu izana için" güç " demekti. İzana oranın kralıydı ve kimse ona bi şey demeye cesaret edemezdi.
Lisa içinden kendini sakinleştirmeye çalışsa da nafileydi. Ama kararından vazgeçmemişti. Karşısındaki kim olursa olsun boyun eğmeye niyeti yoktu.Lisa sağ eli ile sol kolunu sıktı, kafasını kaldırdı ve dolu gözlerle izana ya baktı. İzana ile göz göze gelir gelmez içini bi ürperti kaplamıştı. Daha önce hiç bu kadar soğuk gözler görmemişti lisa.Ne kadar zorlansada tüm çabasını sarf ederek gözlerini izanadan ayırmadı. İzana ise hiç istifini bozmadan minik kıza dğru ilerliyordu. En sonunda onun tam önünde durdu.Soğuk ve duygudan zerre kırıntı olmayan gözlerle lisayı baştan aşşağı süzdü.
- BEN SİZİN OYUNCAĞINIZ DEĞİLİM!
Diye bir ses yankılandı yemekhanenin duvarlarında. Lisa kendini savunmaya o kadar hazırlanmıştı ki birden ağzından kelimeler çıkıverdi. Ardından kırmızı yanaklarından yaşlar süzülmeye başladı. Korkmuştu. Ne yapabilirdi ki!Elleriyle gözlerini ovuşturdu ve gözyaşlarını silmeye çalıştı ama neden! Neden durmuyolardı. Bu çok utanç vericiydi ağlamamalıydı bu onun küçük düşürücü hissetmesine sebep oluyordu.
Minik kızon bu davranışının ardından herkes şoka uğramıştı.Zack "şimdi sıçtı" diye içinden geçirirken izana elini kaldırdı ve dudaklarını araladı. Sonra sanki söyleyeceği şeyde tereddüt etmişcesine dudakları bir iç çekme ile geri kapandı. Eli ise minik kızın başının üstüne indi ve hafif bi şekilde başı okşandı.
Lisa gözlerini ovuştururken başında bi soğukluk hissetdi. Bunlar izananın elleriydi. Nazikti ama soğuktu. Lisa neye uğradığını şaşırmıştı herşeyi bekliyordu ama bunu beklemiyordu. Çok canının yanıcağını düşünitken böyle bi şey yaşaması beklenmedikti.Ellerini gözünden hafifce çekti ve göz ucu ile izana ya baktı. Ve baktığında her zaman gördüğü gözlerden farklı gözler görmüştü. Lisa nın baktığı gözler kendisine acıyan gözler değildi. Aksine o gözlerde acıma duygusundan eser yoktu. Lisa sanki uzun bi karanlığa bakmıştı. Nasıl bi tepki vereceğini bilememişti. Karmaşık duygular yaşıyordu.
Etrafındaki insanlara baktı göz ucuyla , yemekhanedeki herkes onları izliyor ve aralarında fısırdaşıyordu. "Zavallı çocuk"
"Onun yerinde olmak istemezdim"
"Ona yardım etmek isterdim"
"Aklını mı kaçırdın o izana ya bulaştı!"
Çok acınasıyım.. Lisa bunları duymak istemiyordu. İzana neden böyle davranıyordu ki! İzana yı tanımıyordu bile!
Lisa çok sinirlenmişti. Elinin tersi ile izananın elini itti. Arkasına bile bakmadan koşarak oradan uzaklaştı. İzana ise tepki vetmemişti. Pek umursamamıştı açıkcası.Biraz şaşırmıştı , minik kızın elini itmesini beklemiyordu.Cılız bi böceğin ona böyle davranması sinirini bozmuştu biraz. Ama herzamanki gibi istifini hiç bozmadı. Hemen arkasında hazırolda bekleyen zack ke baktı izana. Zack ürpermişti ve izananın suratına bile bakamıyordu. Daha önce bu hatayı yapmıştı çünkü ve cezası ölesiye dövüldükten sonra temizlik dolabına tıkılmak olmuştu. O yüzden suratına bile bakamıyordu izananın. İzana soğuk gözleri ve duygudan yoksun suratı ile zacke baktı. Gözlerini hafif kıstı ve sonra hiçbişey olmamış gibi yemekhanenin kapısına doğru ilerlemeye devam etti. Hemen arkasından kakucho shion haitaniler ve diğer gurup üyeleri gitti. Rindou giderken zacke pislik pislik sırıtmıştı. Ve bu da zack in ödünün bokuna karışmasına sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
FanfictionKüfür Argo Şiddet Kan Smut Psikoloji bozukluğu İçerir ama güzel yerlerde var yani hehe