*2 gün sonra*
Çalan alarmın sesi ile gözlerimi açtım. Zaten pek uyuyabildiğim söylenemezdi. Alarmı kapattım ve elimi yüzümü yıkamaya gittim. Abim benim söylediğim okulda çok fazla serseri olduğu bahanesi ile oraya değil de kendi seçtiği bi okula yazdırmıştı beni. Hina-chan ile de konuştum bana orada bi arkadaşının okuduğunu ve sonra bizi tanıştıracağını söyledi. Bu kız gerçekten çok iyi bi insan. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra abimin aldığı üniforma ile biraz bakıştık. Sonra üniformamı giydim. Etek ve beyaz gömlekti. Klasik okul üniformasıydı. Bu gün ilk günümdü ve gergindim. Maria yı ve diğer çocukları gerçekten çok özledim. Abim bi hafta önce onlara haber ulaştırdığını söylemişti. Keşke gitmeden onlarla vedalaşabilseydim.
Bu düşüncelerden sıyrılıp saçlarımı yapmaya başladım. Aynada kendime baktım ve fena değildi. Abim ile beraber gidicektik. Yani sadece kapının önüne kadar bırakıcaktı beni.
-Lisa hazırmısın? (Teo)
Abimin sesini duyar duymaz odamdan içiniki üç defter attığım çantamı aldım ve kapının önüne çıktım. Abim bana baktı ve gülümsedi.
-Tam olmuş (teo)
+Teşekkürler abi. Sen de fena değilsin.
-Bu yakışıklı surata nasıl olurda "fena feğil" dersin. "Çok ateşlisin" demen gerekiyodu.
Abim her zamanki gibi kendini övmekden asla çekinmezdi. Ona gözdevirdim ve önüme döndüm. Biz beklerken araba geldi ve ikimizde bindik. Amcamın şöförü abimi şirkete götürmek için her sabah geliyodu. Beni de okula bırakıcaktı artık. Yolları dikkatlice izliyodum. Etrafımda ne var ne yok bilmek istiyodum.
Okul pek uzak değildi bu yüzden kısa bi süre içinde varmıştık. Ben tam arabadan inicekken abim beni tuttu ve ciddileşti.
-Lisa lütfen dikkatli ol.Bi şey olursa beni ara ve seni ararsam telefonu aç. (Teo)
Abimi anlıyordum. Ben de gergin hissediyodum ama bunu aşmam gerekiyodu. Bu travma ile kalamazdım. Leina sensei bana hep korkularımın üstüne gitmem gerektiğini öğüt ederdi. Amerikadan ayrıldıktam sonra ondan haber alamamıştım. Gerçi leina sensei çok güçlüydü ona bi şey olma ihtimali çok azdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
FanfictionKüfür Argo Şiddet Kan Smut Psikoloji bozukluğu İçerir ama güzel yerlerde var yani hehe