Minik kız iki eli dizinde müdire Anne nin odasında kafası karışmış bi şekilde oturuyordu. Ne olduğunu pek anlamamıştı. Yaşadığı olaylar küçük bi kızın anlaması için biraz fazla karmaşıktı. Evet her şeyi kendi başına düzeltmeye karar vermişti , bir ailesinin olup normal bi hayat düzeni oturtunca Mikey ve Emma ile normal bi arkadaş ilişkileri olabilecekti ama şimdi gerçek babasının birden çıkıp kendisi ile beraber yaşamasını teklif etmesini hiç beklemiyordu.Lisa için bi sorun yoktu. Aslında bu tam da onun için bi fırsattı tek sorun babasının onu Amerika'ya çağırmasıydı. Bu Mikey ve Emma ile bi daha görüşme imkanını çok zorlaştırıyordu.
-Evet tatlım. İki gün içerisinde abin seni almak için gelecek. Helen hanım senin eşyalarını toplamaya yardım edecek. Acele etmene gerek yok. Senin adına hepimiz çok sevindik.
Dedi ve minik kıza içten bi gülümseme verdi. Lisa Müdire Anne nin buradaki bütün çocukları çok sevdiğini ve gerçekten onlara değer verdiğini biliyordu.Kapının tıklanma sesi ile Lisa kapıya doğru baktı. Müdire Anne ise elindeki belgelere bakarken
-Gir
Diye seslendi . Gelen kişi Helen hanımdı. Helen hanım kahverengi saçlı yeşil gözlü uzun boylu nazik ve zarif birisiydi. Bu yetimhanede Lisa'ya iyi davranan nadir insanlardan birisiydi.
-Hadi Lisa gel beraber eşyalarını hazırlayalım.
Dedi gülümseyerek. Müdire anneden bi kaç belge aldıktan sonra lisa ya elini uzattı ve beraber onun odasına gittiler. Yetimhane üç blokdan oluşuyordu A ,B ve C . Lisa Bir blokta kalıyodu. Helen hanım ise Bu blokta ki rehber bakıcı idi. O kattaki çocuklarla o ilgilenir elinden geldiği kadar onlara yardımcı olurdu.Böyle samimi bi şekilde davrandığı için B blokta ki bütün çocuklar helen hanımı çok seviyordu. Lisa da onlardan biriydi. Lisa hastalandığı vakit helen hanım bi çok kez Lisa ile özel olarak ilgilenmişti.
-Lisa ben elimdeki kağıtları odama bırakıp geliyorum. Sen burada bekle.
Dedi helen hanım. Lisa helen hanımı başı ile onayladı ve temizlik odasının önünde beklemeye başladı. Helen hanım hızlı adımlarla odasına ilerledi. Lisa etrafı inceledi. Genel olarak yetimhanedekilerin çoğunu tanıyordu. Gözü hemen karşısında olan cama kaydı . Yavaş adımlarla ilerleyerek cama yaklaştı. Hava çok güzeldi bulutlatın ilerleyişini takip edebiliyordu. Bahçede oynayan çocukları incelemeye başladı.Aniden gelen bi patırtı sesiyle Lisa yerinden sıçradı . Bu ses temizlikçi odasından geliyodu. Bu odada sadece temizlik malzemeleri vardı.Oraya birinin girme olasılığı biraz düşüktü. Ayrıca kim neden oraya gidiyodu ki.
Bi patırtı sesi daha geldi.Lisa yavaş adımlarla odaya yaklaştı. Çocukların oraya girmesi yasaktı bu yüzden kapıyı açıp açmama da tereddüt etti. Tam elini kapıya uzattı ki birden helen hanım odasından çıktı.
-Lisa hadi gidelim tatlım.
Diye ona seslendi. Lisa biraz duraksadım. Ama sonra herhalde bikaç malzeme düştü diye içinden geçirdi. Helen hanımın yanına koşarak elini tuttu ve beraber Lisa nın odasına gittiler. Oda iki kişilikti fakat Lisa nın oda arkadaşı yeni evlat edinilmiştir. Adı mina ydı ve Lisa ile de pek anlaşamazlardı. Bu yüzden Lisa mina gittiği zaman çok sevinmişti. Helen hanımla beraber bi saat boyunca eşya hazırladılar. Helen hanım valize Lisa nın ihtiyacı olan herşeyi koymuştu. Ardından biraz lisanın kendi istediklerini koyması için yer bıraktı. Lisanın ise koyacağı sadece yamalı biraz yırtık peluş bi oyuncağı vardı. Mikey nin kendisine hediye ettiği kolye de boynunda olduğuna göre Lisa için geri kalan şeyler pek de önemli değildi. Lisa bunları düşünürken midesinden gelen gurultu sesi ile utanarak helen hanıma baktı helen hanım ise yemek vaktinin geldiğini fark etti ve gülümseyerek Lisa'ya döndü
-hadi yemekhaneye git bakalım. Baya acıkmış olmalısın .
Lisa gülümsedi ve başı ile onayladı. Konuşmayı pek sevmiyordu Lisa. İçine kapanık ve utangaç biriydi daha çok. Helen hanımla beraber odadan çıktılar . Helen hanım kendi odasına Lisa ise yemekhaneye doğru yol aldı. Lisa hiç arkadaşı olmadığı için tek başına yerdi genelde yemeklerini. Merdivenlerden tek tek zıplayarak indi. Yemeğe son dakikada yetiştiği için yemek sırası yoktu hemen bi tablot aldı. Ve aşçıya uzattı. Yemekte tarhana çorbası pilav ve fasulye vardı. Lisa sadece çorba aldı çünkü diğerlerini sevmiyordu. Cam kenarında bi yere oturdu ve sıcak çorbasından bi kaç kaşık aldı. O sırada aklında sadece babasının nasıl olduğu vardı. İki tane de abisinin olduğu söylenmişti kendisine. Lisa biraz endişeli idi.Abileriyle iyi anlaşacaktı ama,kendisini sevdirecekti. Ne olursa olsun! Gerekirse onlara yemek bile yapabilirdi. Ve hatta denese belki çamaşır bile yıkardı. Burada o işlere yardım edemiyordu. Ama mecbur kalırsa abileri ve babasının kendisini sevmesi için herşeyi yapacaktı.O sırada gelen gürültü lerle yerinden sıçradı Lisa.Gördüğü gözlerle birden vücudunu korku sardı ve bacakları titremeye başladı.
+Bizim hasta oyuncağımız da buradaymış.
Lisa elindeki çorba kaşığını masaya bıraktı ve başını öne eğdi. Bu durumdan nefret ediyordu. Her defasında Zack ve onun arkadaşlarından zorbalık görmekten bıkmıştı. Kendisinden iki yaş büyüktü Zack. Ve Lisa ile uğraşmayı severdi. Lisa ise ona karşılık veremediği için kendisine çok kızıyordu. Ama bu sefer durum farklıydı. Lisa artık eskisi gibi olmak istemediği için karşılık verecekti. Bu sefer ağlamayacaktı. Güçlü olduğunu göstermek istiyordu herkese.
+Ben.. Senin oyuncağın değilim!
Diye kafasını kaldırarak dolmuş kahverengi gözleri ve çatık kaşları ile Zacka baktı.
Zack ise bunu beklemiyordu. Bu da neydi bu ne cürretti bu oyuncak yerini bilmeliydi.
-Yerini bil hasta kız! Bu çelimsiz likle hafif kutuları bile taşıyamazken bana karşı gelebileceğini mi düşünüyorsun haha!
Lisanın dolu olan gözleri akmak üzereydi. Çok sinirlenmişti. Zayıf olduğunu biliyordu ama bu onun suçu değildi. Zack önde onun arkasında ise dört tane oğlan duruyor ve Lisa ile dalga geçiyolardı.
-Ben hasta değilim!
Diye kendini savunmak istercesine tekrardan bağırdı Lisa. Kendini korumak istiyordu ama aynı zaman da da ödü kopuyordu çünkü Zack Lisa ya bi kaç kez vurmuştu. Ve Lisa bunun tekrar lanmasını istemiyordu. Zack ise çok sinirlenmişti her zaman ağlayan kız ne olmuştu da şimdi böyle davranıyordu!Zack kin ona bi ders vermesi gerekiyordu. Zack sinirle lisanın üstüne doğru yürümeye başladı. Lisa ise korkarak gözlerini kapattı. Yemekhanede ki çocukların çoğu oradan ayrılmıştı. Orada olanlar ise gitmeye başlıyordu. Kimse başını belaya sokmak istemiyordu. Derken yemekhane nin kapısının sert bi şekilde açılmasıyla herkes durdu.Etrafı ölüm sessizliği kapladı.Herkes kenara çekildi ve gelen kişiye yol verdiler. Zack ise put kesilmişti adeta . Oda olduğu yerde kalmıştı . Lisa birden ortamın sessiz leştiğini fark etti. Herhangi bi acı veya ağrı hissetmiyordu. Yani Zack ona vurmamıştı. Yavaşca gözlerini açtı. Ve neden ortamın sessiz leştiğini anlaması uzun sürmedi. Çünkü gelen kişi yetimhanede görevlilere bile korku saçan birisiydi. O herkesin korktuğu ve kaçtığı birisiydi. Ama neden Lisa'ya doğru geliyordu! Bu gelen karbeyazı saçları,menekşe gözleri ve dikkat çeken küpeleri ile herkesin korktuğu yetimhanenin belalı çocuğu izana idi...
Evet merhabalar umarım iyi gidiyorumdur. Lütfen fikirlerinizi yorumlarda belirtin. Oy vermeyi unutmayın yazım hatası oldu ise üzgünüm. Sizleri seviyorum küçük okuyucu tayfam🥰🥰🥰
Bu Lisa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
FanficKüfür Argo Şiddet Kan Smut Psikoloji bozukluğu İçerir ama güzel yerlerde var yani hehe