Yankılanan silah sesi ile Taylor yere düştü. Şok olmuş Bi şekilde o tarafa bakıyordum.
Mikey nin kanaması durmuştu.Çığlığımı bastıramadım. Elimle ağzımı kapatmaya çalışmıştım ama olmadı titremeye başlamıştım. Mikey hemen kalktı ve gözlerimi kapadı. Ama görmüştüm..Kafasında kocaman Bi delikler yerde yatan Taylor.... Tereddüt etmeden onu öldüren ve üstüne kanlar sıçrayan Lucas...
Titremem durmuyordu.. Ben de mi ölücem.. Hayır... Ölmek isteyorum... Korkuyorum!
"Gidin.. "
Lucas a baktım. Mikey ise ayağa kalktı ve kolumdan tutup koşmaya başladı. Bende hiçbişey söyleyemeden arkama baka kaldım. Ne boklar döndüğü hakkında hiçbi fikrim yoktu.
_
* 2 saat sonra Mikey lerin evinde. *
"Ben.. Buna inanamıyorum.. " (Lisa)
Mikey karşımda oturuyordu. Emma ise koşundaki sıyrığa pansuman yapıyordu. Ortamda rahatsız edici bi sessizlik oluşmuştu. Bunu bozan Mikey oldu.
"Üzgünüm sana bunu daha önce söylemem gerekirdi.. ama.. ne yapmam gerektiği konusunda emin değildim.. " (Mikey)
Onun bi hatası yoktu..Ben sadece şanssız bi insandım. Bu kadar saçmalığın benim başıma gelmesi.. Evren beni sevmiyordu galiba..
Ayağa kalktım ve kapıya doğru ilerledim.
"Lisa? Nereye gidiyosun? " (Mikey)
Mikey bana endişeli bi ifade ile bakıyordu.Emma da üzgün görünüylrdu. Ama elden bi şey gelmez..
"Üzgünüm Mikey..benim.. biraz zamana ihtiyacım var.."(Lisa)
Dedim ve evden çıktım. Ne hissetmem gerektiğini bilmiyordum.Yere bakarak evime doğru ilerledim. Abimi yokohama bölgesinde bırakmıştık. Dalgın bi şekilde giderken birine çarpmamla geriledim.
" Aw! Affedersi... niz.. "(Lisa)
Bu.. asla unutamayacağım esmer tenli beyaz saçlı kişi. Ölümcül bir aura yayan menekşe rengi gözler..
İzana...
"Kime çarptığına dikkat etmelisin." (İzana)
Soğuk gözlerinde hiç duygu yoktu. Yanımdan geçip gitti. Bende hiçbişey olmamış gibi yoluma devam ettim... Hbişey düşünmek istemiyordum. Kendimi eve attığım gibi yatağa girdim. Biraz uyku kendime gelmeme yardım ederdi..umarım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
FanfictionKüfür Argo Şiddet Kan Smut Psikoloji bozukluğu İçerir ama güzel yerlerde var yani hehe