Bu gün güzel bi gündü...
Ortam çok gergindi. Lisa izananın ne yapmaya çalıştığını anlamıyordu. Birden bire içine iylik meleği mi kaçmıştı? İzananın arkasından göz ucu ile abisinr baktı. Yüzünde hoşnut olmadığını belli eden bi ifade vardı. Bu gidişle abisi ile tuhaf ve karmaşık bi ilişkisi olacaktı. Ama böyle olsun istemiyordu! Bi şeyler yapmalıydı!
İzana karşısındaki uzun oğlana bakıyordu. Nasıl kendini böyle bi durumun içinde bulmuştu ki? Karşısındaki kişiyi yere serebilirdi. Kendinr güveni tamdı. İzana arkasında duran minik kıza baktı. Ona karşı hiç bi şey hissetmiyordu.Eğer önündeki bu oğlanı yere sererse bu kızın geleceğini mahfedebilirdi. Hayır kesinlikle mahfederdi. Kararını vermişti karşısındaki bu iri genci yere serecekti. Kakucho ve diğerleri de olaya dahil olmuştu. Kakucho izanayı görür görmez niyetini anladı ve diğerlerini yavaş yavaş ayaklandırmaya başladı.
Lisa durumun giderek daha da kritikleştiğini fark etmişti. Aklına gelen ilk fikirle öne atıldı..
İzana nın yanından geçip gitti ve abisinin önünde saygılı bi şekilde durdu.
-Merhaba efendim. Adımı zaten biliyorsunuz ama ben genede söylemek istiyorum. Ben lisa tanıştığıma memnun oldum. 😊
Dedi ve karşısındaki iri gence tatlı bi gülümseme verdi.Lisa arkasına bakmaya korkuyordu. İzananın sinirli aurasını hissedebiliyordu. İzana sinirlenmişti. Bide bu velede acımıştı! Ne sikimsonik bi durum. Diye içinden geçirdi. Ardından sinirle arkasını döndü arkasına bile bakmadan kapıya doğru hızla ilerledi.Attığı adımlardan bile belli oluyordu öfkesi ,ardından kakucho ve diğerleri izanayı takip ederek çıktılar. Kapı sertçe kapandı.
Lisa izana için kendini kötü hissetmişti. Ama yeni tanıştığı abisi ile aralarının bozulmasını istemiyordu.Kapı kapandıktan sonra lisa durgun bi şekilde kapıya baktı.Sonra tekrardan abisine döndü ve ona yapmacık bi gülümseme verdi.
Arion karşısındaki minik kızı baştan aşşağı süzdü.
-o oğlanlar kimdi? (Arion)
+onlar arkadaşlarım gideceğimi duyunca bana eşlik etmek istediler ..
Ne güzel yalan söylüyodu lisa. Abisi fark etmişmiydi acaba.. Abisine gülümseyerek baktı. Arion ise fazla uzatmak istemiyodu. Ama kız kardeşinin erkeklerle bu kadar samimi olması onun biraz sinirini bozmuştu bu konuyu sonra konuşabilirlerdi sonuçta gitmeleri gereken yol uzundu.
-Arabaya gidiyoruz. Şöför gelip eşyalarını alır birazdan(Arion)
Dedi. Abisi emir veren bi tonda konuşmuştu. Lisa kafası ile onaylayarak abisinin arkasından yürümeye başladı. Abisi arkadan bakılınca kocaman gözüküyordu. Bu lisa nın çok hoşuna gitmişti ve gülümsemesine sebep olmuştu. Hayatını düzeltecek ve tokyoya geri gelecekti. Sonuçta mikey nin verdiği hediyeye karşı o da bi hediye vermeliydi değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
FanfictionKüfür Argo Şiddet Kan Smut Psikoloji bozukluğu İçerir ama güzel yerlerde var yani hehe