Hava aydınlanmaya başlamıştı sonbahar olmasına rağmen gökyüzü açıktı, adeta mutluydu sanki hava. Lisa ise yatağında uyuyordu. Kapının tıklaması ile irkilerek uyandı ve yatağında doğruldu. Yarı uykulu hali ile gözlerini ovuşturdu. Birden kafasına dank etti. Bu gün abisi gelicekti! Nasıl unutabilirdi ki? Hemen yatakdan indi ve dün helen hanımın kendisine veda hediyesi olarak verdiği kıyafetleri giydi.
Aynaya baktı ve etrafında bi kere döndü. Daha önce hiç böyle hissetmemişti. O kadar mutluydy ki midesi bulanıyodu. Ya da belki açlıktan dı. Dün izana ve zack kendisi ile uğraştıkları için yemeğini yiyememişti ve aç karna uyumuştu. Bu yüzden bi an önce kahvaltıya inmek istiyordu. Bunları düşünürken kapının tekrar tıklanma sesi ile irkildi. Kapının önünde bekleyen şahsı unutmuştu. Görevlilerden biri olmalıydı. Onu kahvaltı vaktini hatırlatmak için gelmişti büyük ihtimal. Lisa tekrar aynada kendine baktı saçını biraz daha düzeltmesi gerekiyordu.Çocuklara kahvaltıyı haber vermekle görevli olan kişinin adı bay koran idi. Bay koran biraz gençti ve getçekten yakışıklıydı lisaya göre.
+Ben uyandım efendim diğer çocuklara gidebilirsiniz.
Diye bağırdı lisa. Cevap bekledi ama uzun bi sessizlik oldu. Gitmiştir herhalde diye düşündü. Ve yatağının hemen yanındaki küçük dolapdan tarağını aldı ve saçlarını düzeltmeye başladı. Ve tekrar kapı çaldı. Lisa raz sinir olmuştu. Çünkü bu sefer kapıyı çalan kişi durmuyordu. Bu da nesiydi. Sabah sabah koran bey değilse kim olabilirdi ki? Helen hanım mı? Tarağını yatağın üstüne bıraktı ve hiç düşünmeden kapıyo açtı fakat karşısındaki kişi ne koran bey di ne de helen hanım dı.Karşısındaki kişiyi görmesi ile lisa olduğu yerde dona kaldı ve hiçbi tepki veremedi. İsmini tam hatırlamıyordu ama bu çocuğu izananın yanında gördüğüne emindi.
Gözünde bi yara izi vardı. Ve lisadan uzundu. Lisa ona aşşağıdan bakıyordu.
+bi an öldün zannettim. (Kakucho)
Lisa bu söze sinir olmuştu. İki dakika kapıda bekledi ve öldü mü zannedildi. Hem bunun burda ne işi vardı.
+şeyy galiba yanlış geldiniz (lisa)
Dedi ve kapıyı kapatmak için davrandı. Ama kapının kapanmasına engel olan şey kaluchonun ayağı oldu.
-Bu çok kabacaydı(kakucho)
Kaba mı! Sabahın köründe manyak gibi kapıyo çalan oydu. Kakucho kapıyo açtı ve lisa yı hafifce kenara ittirerek birazcık zorla odaya girdi. Lisa şoka uğramıştı.
+Odamdan çık! (Lisa)
-Hey çocuk. Dün seni kurtardığımızı unuttun herhalde.(kakucho)
Kurtarmak mı! O kurtarmak mıydı. Daha çok rezillikti lisa ya göre.
+Ne istiyosun? (Lisa)
Kakucho lisayı süzdü. Sonra gözlerini odada gezdirdi ve lisanın valizine baktı.Bu valiz zaten velet le aynı boyda diye içinden geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
FanfictionKüfür Argo Şiddet Kan Smut Psikoloji bozukluğu İçerir ama güzel yerlerde var yani hehe