-Buldum seni-

599 37 46
                                    

Hayır... Şaka olmalı..
Gözlerimi ovuşturup tekrar tekrar aynaya bakıyordum. Nasıl okulun ilk gününden böyle bi şey başıma gelebilirdi!

Evin içinde koşuşturmaya başladım. Çantama bakıyodum. Yatağıma bakıyodum.Koridora bakıyodum. Sonra bi daha aynı yerlere bakıyodum. Kafayı yemek üzereydim. Evde deliler gibi dolanıyodum. Gözüm cama ilişti. Hava kararmak üzere..
Eğer şimdi aramaya çıkarsam geç kalabilirim ama kolyem.. Yolda mı düştü? Okulda mı? Bahçede mi? Çıldırmak üzereyim.

Zilin sesi ile yerimden sıçradım. Abim olmalıydı. Beni böyle görmesini istemiyordum. Saçımı düzelttim ve kapıyı açtım.Abime sahte bi gülümseme verdim.

-Günün nası geçti? (Teo)

+İ-iyiydi abi..

Ben kekeledim mi az önce. Çok güzel. Aferin bana.

-Emin misin?

Abim şüpheli gözlerle bana bakmaya başladı. Onu kandırmak gerçekten de zordu. Kendimden emin bi şekilde tekrar gülümsedim

+Evet.Başarılı , güzel ve zeki kız kardeşin için bu hiç bir şey.

Abim bana bakmaya devam ediyodu. Bende gülümsemeye devam ettim. En sonunda pes etti.

-Tamam o zaman öyle diyosan.

Rahatlamıştım. Çünkü abimi daha fazla meşgul etmek istemiyordum. Kendimi hala yük gibi hissediyordum. Odama gittim. Kolyem evin hiç bi tarafında yoktu. Yarın okula erken gidip arayabilirdim. O kolyeyi kaybedrmezdim. Galiba en son leina sensein tekmesi ile hasar görmüştü.Bunu fark etmediğime inanamıyodum.

*

Sabah erkenden kalktım. Abim her zaman benden bi adım öndeydi. Mutfakdan sesler geliyordu. Yüzümü yıkadım ve saçımı topladım.Hemen mutfağa gittim.
Abim kahvaltılık bi şeyler hazırlıyordu.

+Abi bu gün okula erken gidebilirmiyim?

-Neden? Derslere yetişemiyomusun?

+Hayır, sadece dün okulda kolyemi düşürdüm. Onu aramak için.

Abim bi süre durdu ve cevap vermedi. Biraz endişelenmiştim.

-Tamam

Onayladığını duyar duymaz pdama koşup okul formamı giydim. Abim morali bozuk duruyordu. Üzgünüm abi ama kolyemi bulmam gerek.

+Ben çıkıyorum. (lisa)

Dedim ve kapıyı kapattım. Hava serindi. Güzel hissettiriyordu.Okulumun yolunu az çok biliyodum.Hızlı adımlarla yürümeye başladım. Yollar pek tenha değildi. Adımlarımı hızlandırdım. Nedense içimde kötü bi his vardı ve bu çok rahatsız edici idi.

Kısa sürede okula ulaşmıştım. Okulun bahçesi boştu. Yani hangi manyak sabahın köründe erkenden okula gelirki. Eminim inek öğrencilet bile daha yeni kalkıyodur. Kolyemi nerde düşürmüş olabileceğimi düşünmeye başladım. Aynı zamandada yere bakıyordum. Okulun bahç3sinden aramaya başladım.
*
*
Kahretsin bir saatdir deli gibi bahçede dönüp duruyorum . Ama sakin ol lisa daha koridorlara bakmadın sakin ol.Çok fazla koşuşturduğum için ter içinde kalmıştım. Ders dokuz da başlıyordu. Daha iki saatim vardı. Neyseki dün okulda dolaşmamıştım. Yoksa başım fena halde dertte olurdu.Koridorları gezmek için okul binasına yöneldim. Ama daha fazla ilerleyemeden gözlerim karardı ve yere yapıştım.Dün akşam da yemek yememiştim. Böyle koşuşturunca da galiba kan şekerim düşmüştü.

Şimdi ise sırt üstü okul bahçesinde uzanıyodum. Kahretsin! Başım dönüyo ve gözlerim daha da kararıyo...

*

Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin