-Gelecek-

287 22 7
                                    

-Lisa vurulduktan sonraki gelecek-

Takemitchi gördüğü şeyler karşısında ecel terleri döküyordu. Lisa nın vurulması geleceği ters düz etmişti. Lisa nın babası Lisa komadayken onu almaya çalışmıştı fakat Mikey bunu engellemişti.

Mikey karanlık bi dünyaya giriş yapmıştı.Bir kere girdikten sonra bi daha istesen de buradan çıkamazsın.

Takemitchi geçmişi düzeltmeliydi. Ama nası yapabilirdi ki? Lisa ya ulaşmalıydı... Çünkü asıl olaylar Lisa Mikey den kaçmak istemesinden sonra başlamıştı.. Kendine zarar verme, camdan atlama, bulunduğu odayı ateşe verme gibi bi çok farklı şey denemişti.. Mikey ise her defasında daha çok kontrolünü kaybetmişti..
_

Takemitchi geçmişe döndüğünde lisa nın çoktan Mikey nin yanında olduğunu öğrendi. Geç kalmıştı. Ama belki bi şekilde onunla irtibata geçmeyi başarırsa Mikey nin Duygusuz bi çete liderine dönüşmesini engelleyebilirdi.

Takemitchi Emma ile konuşmaya karar verdi..

* * *
-Emma san.. Senden böyle tehlikeli bi şey istediğim için üzgünüm.. (Take)

-Anlıyorum Takemitchi bu Mikey nin iyliği için.. Ben de zaten Lisa yı görmek istiyodum. Merak etme bu mektubu ona ulaştıracağım.
(Emma)

O gün akşam İzana eve gelmişti. Mikey nin aksine o eve arada uğrar ve Emma ile zaman geçirmeyi severdi.

-İzana abi.. beni Lisa ile görüştürebilirmisin.. Şu anda yapayanlız ve bi arkadaşa ihtiyacı var.. Bilirsin bazen kızsal meseleler olur ve orada söyleyebileceği kimse yok..

-Mikey e söyleyebilir. Erkek arkadaşı değil mi sonuçta?

-Evet ama şeyy.. Utanır ya da ben.. Of sadece ona destek olmak istiyorum tamammı..

-Oraya senin gibi biri giremez. Orası sana göre değil olmaz.

-O zaman.. Onun için yazdığım bu mektubu ona verirmisin. Ama sakın okuma! İçinde kızkıza bilinmesi gereken şeyler yazıyo!

-Herneyse..

Neyseki İzana mektubu kabul etmişti.Emma nın içi ciddi anlamda rahatlamıştı. Ama hala biraz tedirgindi.. Ya mektup Mikey e geçerse.. O zaman Take nin işi biterdi..

_

Kapı açıldı ve ve İzana Lisa nın bulunduğu odaya girdi.

-İzana.. kun? (Lisa)

İzana içeri girdi ve Lisa nın olduğu yatağın önünde durdu.

-Nasıl oldun? (İzana)

-Ben daha iyiyim.. Teşekkürler. (Lisa)

-Sen tam bi aptalsın. (İzana)

-Ne.. (Lisa)

-Kim sana kendini benim önüme at dedi! Manyak mısın sen!? (İzana)

-Şey.. Ben..(Lisa)

Gerçekten sinirlenmiştim. Neden bu şekilde davranıyolardı bana!

-Aynen ya! Cidden aptalmışım! Sevdiğim kişinin ailesi ile mutlu yaşamasını istemiştim! Aptallık dime ne gerek ya? Bırak kim vuruluyosa vuru-

İzana nın aniden sert bi şekilde çenemi tutması ile ağzım kapandı.

-Fazla ses çıkarıyosun. Bi iki konuştuk diye kendini bi şey mi zannetdin. (İzana)

Suratımı sıkıyordu ve bu canımı yakmaya başlamıştı.

-Bırak çenemi. (Lisa)

İzana  içini çekti ve çenemi bıraktı.Yatağın üstüne bi zarf attı. Ne yapmak istediğini anlamaya çalışmak için izana ya baktım. Kollarımı göğsümde birleştirdim.

Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin