-Bilgi-

346 31 30
                                    

"Çok güzeller.. " dedim yıldızlara bakarak

"Çok güzelsin" dedi bana bakarak.

Gerçekten kıpkırmızı olmuştum. Şaşırarak ona bakakalmıştım.

"N-ne"

"Hey sen iyi misin? Kıpkırmızı oldun? "

Elini anlıma dayadı! Senin yüzünden kırmızıyım aptal! Elini ittim ve ondan biraz uzaklaştım.

"B-ben iyiyim. Sadece hava biraz sıcak oldu sanki haha. "

"Öyle mi? Şey Noel de yaklaşıyo halbuki."

Bana baktı ve pislik bi şekilde sırıttı. Bu çocuk gerçekten.

"Lisa ben-" Mikey sözünü tamamlamadan telefonu çaldı. Benden özür diledi. Bu saatte kim aramıştı ki onu gerçi çete liderine normal bi şeydi sanırım. Hala bu şeylere alışamamıştım.

Bi kaç dakika sonra yanıma gülümseyerek geldi.

"Hadi gidelim" dedi gülümseyerek.

Ne olduğunu pek anlamamıştım.Başımla onayladım ve çimlerin üstünden kalktım. Gene aynı şekilde motora bindik. Bu şekilde ona sarılmak bana huzur veriyordu.

"Lisa senden bi şey isteyeceğim.. "

Merak etmiştim doğrusu. Ne olabilirdi ki?

"Bu gece bizde kalabilirmisin.. "

Şaşkınlıkla gözlerimi açmıştım! Neden birden böyle bi şey istiyordu! Mikey o tür erkeklerden değil di. Ama.. Onu ne kadar tanıyordum...

"Ihm şey bu.. " (lisa)

"Üzgünüm seni tedirgin etmek istememiştim. Emma nın yanında yatarsın. Sadece.. Lütfen bu gün.. Eve gitme... " (Mikey)

O gerçekten düşünceliydi. Eminim geçerli bi sebebi vardı. Neden bilmiyorum ama.. Ona güvenmiştim..

"Peki.. Sana güvenicem.. Mikey.. "

Gene suratım kızarmıştı.. Ona ismi ile seslenmek biraz utanç vericiydi.

Onlara gittim. Eve vardığımızda anahtarı ile kapıyı açtı ve Emma nın odasını tarif etti.

"Benim küçük bi işim var ondan sonra geleceğim" dedi.

Onu sorgulamadan dediğini yaptım. Eğer söylemek isteseydi söylerdi sonuçta. Ben fazla mı itaatkardım... Bu konu hakkında düşünmeyi bıraktım ve Koltuğa geçtim. Mikey çıkmıştı. Emma yı uyandırmak istemedim. Burada yatabilirdim.
O kadar yorulmuştum ki kafamı koltuğa koyar koymaz uyuya kalmışım..

* * *

Mikey motora bindi ve tomanın toplantı yeri olan kiliseye gitti. Kilisenin altında Sadece belirli kişilerin bildiği bi depo vardı.

Mikey sessizce depoya girdi. Sanzu anlattığı gibi adamı bağlamıştı. Yanında da bi kaç alt üye vardı. Hanma ve kisaki de oradaydı.

"Hiç konuştu mu" diye sordu Mikey sakince. Ama bu öyle bi sakinlik değildi. Daha çok fırtına öncesi sessizlik gibiydi.

"Hayır Mikey sen gelmeden başlamadım. "

Dedi sanzu sevinçle. Yaptığı şey ile gurur duyuyordu.Mikey nin korumasını emrettiği kişi nin evine izinsiz gireni yakalamıştı. Övülmeyi hak ediyordu.

"Hm hm. Aferin sanzu iyi iş çıkardın. " dedi Mikey soğuk bi sesle.

Sanzunun yanakları kızarmıştı.

Mikey adama yavaşca yaklaştı. Adamın saçından tutup kendisine bakacak şekilde geriye çekti. Ona karanlık ve korkutucu gözlerle bakıyordu.

Adamsa gerilmişti. Her halinden belliydi. Ama bi yandan da üç beş çocuk bana ne yapabilir ki diyordu.

"Sadece bi kere sorucam sikik. O yizden iyi dinle. Lisa nın evinde ne halt ediyodun. "

Adam bu soruyu duyunca daha da gerilmişti. Başka birinin tuttuğu adamlar mıydı bunlar. Hayır imkansızdı. Bunun için fazla gençlerdi. Peki kimdi bunlar?

Adam tek kaşını havaya kaldırdı ve gülmeye başladı. Eelleri ve ayakları bağlıydı ama ağzı açıktı.

"Sizin gibi veletler, büyükleri-"

Adam sözünü bitirmeden Mikey den bi yumruk yemişti.Sandalye yana düşmüştü. Odadaki tek ses adamın çıkan dişinin sanzu nun ayağına doğru sekme sesiydi.

Sanzu ayağının ucuna baktı ve yutkundu. Mikey nin bu halini sadece bi kaç kişi biliyordu.Mikey şu an aşırı öfkeliydi. Yaydığı aura yı herkez hissedebiliyordu.

*  *  *

Adam kanlar içinde yerdeydi. Sandalye Mikey adama vururken kırılmıştı. Adamın ağzında diş kaşmamıştı. Acı içinde inliyordu. Ama hala bilinci yerindeydi. Mikey adama baktı.

"Sanzu böyle olmiycak bana muştamı getir"

Adam şok ile gözlerini açtı bu çocuklar manyaktı!

"Bide şok tabancasını"

Diye ekledi mikey. Sanzu başını eğdi ve koşarak mikey nin dediklerini getirdi. Mikey adama yaklaştı ve saçından tutup kafasını kaldırdı.

"Sorumuzu tazeleyelim. Lisa nın evinde ne-"

Mikey sözünü bitirmeden adamın giydiği ceketten bi ses geldi. Telefon sesi! Mikey hızla adamın ceketine uzandı. Adam ise direnç göstermeye başlamıştı.

"Hm? Canlandın galiba. " dedi ve piskopatça gülümsedi Mikey. Sanzu adamın boynuna şok tabancasını dokundurdu. Adam acı içinde bağırarak bayıldı.

Mikey telefonu aldı.Bilinmeyen numara arıyordu. Telefonu açtı ve kulağına tuttu..

"Plan değişti. Kızı şimdi kaçıracağız! Saldırıya uğradık! Yerimizi bulmuşlar! "

Arkadan silah sesleri geliyordu. Mikey şok olmuştu. Bunlar kimdi? Neden Lisa nın peşindelerdi?

"Kimsiniz siz sikik orosbu çocukları!"

Diye sert bi şekilde sordu Mikey. Karşıdan yanıt alamamıştı. Telefon suratına kapatılmıştı. Ama bi şeyden emindi Lisa tehlikedeydi...

* * *

Adamı tekrar sandalyeye bağlamıştı sanzu. Suratına su döktü ve onu uyandırdı. Mikey bı sefer daha sinirliydi.

"Eğer sorularıma cevap vermezsen seni gebertirim. "

Mikey nin tereddütü yoktu. Adam karşısındaki genç oğlana baktı. Gülerek konuştu.

"Çocuk kaç yaşındasın? Şimdiden bu işlere başlamışsın ilerid-! "

Adam sözünü bitirmeden sanzu ona şok tabancasını dokundurdu. Mikey ise karşıda bi sandalyeye oturmuş izliyordu.

"Sadece sorulanlara cevap vereceksin kıt beyinli! "

Adam acıyla inledi. Karşısındakileri hafife almamalıydı.

"Neden lisa yı takip ediyorsunuz? " Bi daha ciddiyetle sormuştu Mikey..

*  *   *

Hava aydınlanmaya başlamıştı. Mikey ellerini saçları arasına geçirmişti ve ne yapacağını düşünüyordu. Ne yapmalıydı gerçekten...

Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin