-Karmaşa-

444 29 45
                                    


Gözlerimi açtım. Başım ağrıyordu. Etrafdaki cisimler yabancıydı. Bilmediğim bi yerde olduğumu fark ettim. Burası nereydi..

En son Mikey lerin evine gittiğimizi hatırlıyorum ve başım dönmüştü gerisi yoktu.. Kalktım ve yavaşca kapıya doğru ilerledim. Dışardan kavga sesleri geliyordu.

Emma neredeydi? Ona zarar gelmiş olamazdı değilmi? Kapıyı yavaşca açtım ve koridorda ilerlemeye başladım.

-BUNA İZİN VERECEĞİMİ Mİ DÜŞÜNÜYORSUN!

Bu ses! Lucas abi ye aitdi! Duvarın kenarından eğildim ve gördüğüm manzara ile şoka girdim. Lıcas abi mikey nin yakasından tutmuştu ona yumruk atmak üzereydi!

+Dur Lucas! (Lisa)

Öylece bekleyemezdim. Mikey benim için önemli birisiydi. Lucas abi de öyle tabiki. İkisinin kavga etmesine sebep olan şey neydi peki?

-Lisa gidelim hemen! (Lucas)

Lucas abi sinirlenmiş olmalıydı. Mikey nin yakasını sertçe bıraktı. O tepki vermedi. Ama bakışları... sanki her an onu öldürebilirmiş gibi bakıyordu. Onu böyle görünce neden bilmiyorum ama ürpermiştim. O bakışlar Mikey e mi aitti gerçekten..

Lucas abi benim yanıma geldi ve kolumdan sıkıca tutup beni sürüklemeye başladı. Bu acıtmıştı ve sinir bozucuydu!

Kolumu sertce  çektim. Gülümseyerek konuştum.

+Kendim gidebilirim lucas abi çekiştirmene gerek yok. (Lisa)

Mikey e baktım daha sinirli gözüküyordu.

+Üzgünüm Mikey. (Lisa)

Diye fısıldadım. Beni duymuştu. Çünkü yüz ifadesi değişmişti. Daha iyi gözüküyordu. Lucas abi ye geri döndüm.Kollarını birbirine bağlamış ve bana dik dik bakıyordu. Neden böyle tuhaf davranıyordu ki? Mikey yanlış bi şey mi demişti?

Mikey lerin evinden çıkmıştık. Lucas abi hala sinirli gözüküyordu. Ne yaşanmış olabilirdi ki?

* * *FlashBack* * *

Lisa kaldırımda otururken kendinden geçmişti. Emma da baya paniklemişti ve Mikey yi aramıştı hemen. O sırada Mikey çoktan işi halletmişti ve evin yolunu tutmuşlardı. Lisa nın bayıldığını öğrenince koşmaya başladı. Mikey nin koştuğunu gören Lucas bi şeyler olduğunu anladı ve soru sormadan onu takip etti.

Geldiklerinde emma gözleri dolmuş bi şekilde kaldırımda oturuyordu Lisa nın başı ise Emma nın kucağımdaydı. Emma Mikey yi görünce ağlamaklı bi ses tonuyla

-Mikey! Birden bayıldı ne oldu anlamadım? 🤧

Diye konuştu.Lucas Lisaya doğru yaklaştı ve aniden mikey onu omzu ile itti ve Lisa yı kucakladı.

Lucas afallamıştı ve sinirlenmişti. Bu çocuk kendini ne zannediyordu.

-Hastaneye gidelim hemen. (Mikey)

Tam ilerleyecekken Lucas Mikey nin önüne geçti ve onu durdurdu. Hastanede Lisa nın kimliği açığa çıkardı ve onu bulabilirlerdi.

-Senin gelmene gerek yok ben hallederim. (Lucas)

Mikey sinirlenmişti. Bu sik kafalı nasıl böyle önemli bi durumu hafife alabilirdi!

-Ben hastanrye gidiyorum. (Mikey)

Sesi çok netdi. Lucas da sinirlenmişti çünkü mikey lisa nın tehlikede olduğunu bilmiyordu.

-Sen kimsin de onun hakkında  kararlar alıyorsun! (Lucas)

Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin