-Değişim-

288 27 9
                                    

Şapkam fırlamıştı ve saçlarım açılmıştı.

-Üzgünüm... (Lisa)

Zar zor sırt üstü çevirdim kendimi. Gökyüzüne bakıyordum. Nefes almak canımı acıtıyodu..

-Ne sen... neden? (Kakucho)

-Lisa!? (Mikey)

Boğazımdan çıkan sıcak kan nefes almamı zorlaştırıyodu. Gözlerim karardı en son Mikey nin sesini duydum ve sonrasını hatırlamıyorum.

_

Gözlerim yavaşca aralandı. Işık tekrar gözlerimi kapamama sebep olmuştu. Bi kaç saniye zorladıktan sonra gözlerimi tamamen açtım. Hastane odasında olduğumu fark ettim.Doğrulmaya çalıştım ama bu acı vericiydi. En son neler olmuştu. Evet izana vurulmasım diye kendimi öne atmıştım. Doğru savaş? Hangi çete kazanmıştı? Mikey iyi miydi?

Ben bu soruları kendi kendime sorarken. Oda nın kapısı yavaşca açıldı ve hemşire içeri girdi.

-Şey.. Affedersini.. (Lisa)

Hemşire elindeki dosyaları düşürdü ve sevinçle bana baktı.

"Uyanmışsınız!? "

Hemen yanıma yaklaştı ve değerlerimi ölçtü. Bu kadar sevincek ne vardı ki?

"Biraz daha dinlenin lütfen birazdan ziyaretçileriniz gelir"

Hemşire bunu dedikten sonra odadan çıktı.

Doğrulmak için 10 dk çabaladıktan sonra başarmıştım. Telefonuma bakındım ama göremedim.

Kapı açıldı ve içeri Emma ve Hina girdi.

"Lisaaağğ Uyandınnnn!!!Seni çok özledimm!!" (Emma)

Emma -assiktir!!

"E- mma. Nefesi-m" (Lisa)

"Hi! Özürdilerim! " (Emma)

"Emma yavaş ol kız yeni uyandı! " (Hina)

"Savaş nasıl sonlandı? "(Lisa)

" Savaş..."(Hina)

"Toman çetesi kazandı.." (Emma)

"Peki İzana ve Mikey nin arası nası? " (Lisa)

"Şey Lisa.. Sana söylememiz gereken bi şey var.. " (Hina)

_

-NE!? Ben.. Haha... Yani bir buçuk yıldır komadaydım ve Mikey çıldırdı..Toman korkunç bi çeteye mi döndü...Vay anasını....(Lisa)

-Artık eve bile gelmiyo.. (Emma)

-Takemitchi Tomanın başında ve şey.. Ona karşı savaşıyolar.. (Hina)

-Peki İzana? (Lisa)

-O.. Mikey ile birlikte..pek iyi şeylerle uğraşmıyolar..(Emma)

-Hayır... Böyle olmaması gerekiyordu.. (Lisa)

-Emma üzgünüm ama.. Lisa nın Mikey ile görüşmemesi gerektiğini düşünüyorum.. (Hina)

Emma bi iey söylememişti. Ama her halinden çaresiz olduğu belli oluyodu.

"Hastanın istirahate ihtiyacı var ziyaret saati bitti. "

Hemşire Emma ve Hina yı odadan çıkarmıştı. Bana da serum taktı ve ağrı kesici enjekte etti..

Ne yapmalıydım. Odada tek başıma kalmıştım. Ağrı kesiciden dolayı göz kapaklarım ağırlaşmaya başlamıştı. Odanın kapısının açıldığını fark ettim.

Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin