Bu şaka mıydı!+Teo abi! (Lisa)
Arkasına bile bakmıyordu. Neden!? Beni bırakmazdı değil mi? Yaptığım bencilce ve çocuksu bi hareketti biliyodum. Ama yanlız kalmak istemiyodum..
-Lisa seni terk etmiyorum. Geri geleceğim Arion ile birlikte. (Teo)
İstemiyordum! Ben gene hiçkimsesiz kalmak istemiyordum! Ama sustum. Çünkü susmam gerekiyordu..
Hayat beni aynı şehirde gene yapayanlız bırakmıştı.
Yağmur yağıyordu. Komik değil mi? Teo abim arabaya binerken arkasından baktım. Arabanın gidişini izledim. Gözden kaybolana kadar bekledim...
Yağmurun altında elimdeki şemsiye ile duruyordum. Sokakda sadece yağmur sesi vardı. Kolum yavaşca gevşedi ve şemsiye yere düştü. Sokak lambası beni aydınlatıyordu. Kafamı kaldırdım ve yağmur damlalarının yüzümde hissetmek istedim. Ben bilmiyordum.. Ne yapmalıydım? Kendimi boş ve yanlız hissediyordum...
Abime yardım edemiyorum. Bari yük olmayayım değil mi..
Bu.. Motor sesi duyuyorum. Kafamı sesin geldiği yöne çevirdim. Hangi aptal bu havada motor sürerki?
Motor sesi yaklaştıkca süren kişi de belirgin bi hale gelmeye başlamıştı.Yağmurda ıslanmış sarı saçlar..
Önümden hızlı bi şekilde iki tane motorsiklet geçti. Bana da yağmur suyu ile güzel bi banyo yaptırdılar. Islanmak istiyorum derken bunu kast etmemiştim..
+Yavaş olsanıza salaklar! (Lisa)
Yerdeki şemsiyeyi aldım ve havaya kaldırdım. Arkamı dönücektimki motorların yavaşladığını fark ettim.. Başımı belaya sokmak istemiyorum.. Ama bu take nin arkadaşı yani yanlış görmediysem.. Şu durumda bana bi şey yapmazdı herhalde.
Motorları fark etmemiş gibi yapıp arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
-Hey! Bekle! (Draken)
Daha hızlı yürümeye başladım. Adamların motorları var sanki yetişemezler aq? Ama benimle uğraşmaya üşenirler belki?
Ardından motorlardan birinin sesi daha da yaklaştı derken önümü kesti...
Tereddüt etmiştim.. Ama eminim bu saçlar ve kolyem..
+Hasta olmaya niyetlisin gibi. (Mikey)
-Sende ölmeye niyetlisin galiba? (Lisa)
+Ne? (Mikey)
-Bu havada motor sürmek? (Lisa)
+Sen benim okul arkadaşımsın. İyi arkadaşlar birbirine yardım eder değil mi?Atla arkama. (Mikey)
-Hayır ben- (Lisa)
Kolumdan tuttuğu gibi beni kendine çekti. Birden motora oturuverdim.
-Hey! Napıyosun! (Lisa)
+Sana fikrini sorduğumu hatırlamıyorum. (Mikey)
B-bu gerçekten utanç verici idi. Daha abim gideli bi gün bile olmadı ve ben nasıl olduysa şimdiden bi erkeğin motorunun arkasına oturdum bile...
Kendimi korumak istiyosam daha sert olmalıydım..
-Kendim gidebilirim! (Lisa)
Motordan inmek için ayağımı kaldırdım ve motor 5 santim ileri gitti.
-Ahh! (Lisa)
+İn inebiliyosan. (Mikey)
Pardon? Haha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
FanfictionKüfür Argo Şiddet Kan Smut Psikoloji bozukluğu İçerir ama güzel yerlerde var yani hehe