-Tanışma-

1.2K 67 32
                                    

Yağmur durmuştu.Hala ıslak olan yapraklardan sular dalarken tokyo sokakları sessizdi. Yerde nefes nefese yatan ve genç oğlana durması için yalvaran tanınamayacak halde olan iri adam hariç.

Genç oğlan ise pek yorulmuş gibi değildi. Adam durması için :

-Lü-lütfen s-sadece dur..

Diyebildi. Genç oğlan ise sınırını çıkarmak için adamın suratına bi tekme daha attı. Yerde kanlar içinde yatan adam olduğu yerden bi metre ileri savruldu. Genç oğlan ise  sakın bi şekilde adamın yanına ilerledi. Adamın saçından sertçe tutarak:

-Bi daha karşıma çıkarsan bu kadar merhametli olmayacağım.

Dedi sert bi şekilde. Sonra adamın suratını süzdü. Adam zor gözlerini açıyordu. Genç oğlan sinirle adamın başını bıraktı. Ve arkasını dönüp gitti.

Bu sırada eve doğru koşan küçük ama hızlı adımlar duyuluyordu. Küçük oğlan yağmurın durduğunu fark ettiğinde kıza dönerek

-duralım

Dedi. Minik kız ise yaşadığı olayların şokunu hala atlatamamıştı. Bu yüzden yağmurun durduğunu bile anlamadı. Küçük oğlan üstlerine tuttuğu ceketi indirdi zaten eve gelmişlerdi bile. Küçük oğlan minik kızo gözleriyle süzdü. Üstü yıpranmış saçları dağılmış ve titriyordu.Küçük çocuk onun bu halini yağmurda kalan bi kediye benzetmişti sesi de kedi gibiydi zaten. İnce ve tiz.

Küçük çocuk elindeki ceketi kızın üstüne attı. Minik kız ise anlam verememiş ve şaşırmıştı. Parlak ve iri gözleri ile ona şaşkın  bi şekilde bakıyordu. Küçük oğlan

-eve geldik

Dedi ve minik kıza evlerini işaret etti.

-Şimdi dedem çok söylenecek. Geç kaldığımız için.

Diye söylendi. Minik kız tam bi şey diyecekti  sonra sustu. Sonra tekrardan utanarak küçükocuğun t-shirt tünü tuttu ve

+Ben gelmeyeyim. Rahatsız olmanızı istemiyorum.

Dedi. Küçük çocuk biraz şaşırmıştı. Sınırlı bi şekilde

-Eğer seni istemeseydim getirmezdim!Bu gün burada kal yarın seni evine bırakırız!

Dedi. Minik kız utanmıştı ve biraz korkmuştum küçük çocuğun ailesi minik kızı görünce nasıl tepki verirlerdi ki. Ayrıca minik kızın bi evi yoktur zaten o yetimhaneden kaçmıştı. Bu çocuk bunu öğrense minik kızla dalga geçermiydi acaba?Minik kıza yetimhane deyken hep acır gözlerle bakarlardı. Ona hep bi yükmüş gibi davranırlardı çünkü minik kız çok zayıftı ve bu yüzden iş yapamıyodu. Bu sebeple kendisini evlat edinmeye hiç kimse gelmemişti.

Yani minik kızın düşüncesi buydu. O bunları düşünürken birden küçük oğlan minik kızı çoktan kolundan tutup evin kapısının önüne getirmişti bile. Küçük oğlan kapıyı çaldı . Kapıyı pijamalı küçük bi kız açtı.

-Abiii bu saate kadar nerdeydiniz!Dedemle sizi çok merak ettik!

Diye kızdı ve küçük oğlanın koluna bi tane vurdu. Minik kız şaşırmıştı. Küçük kız arkadan gelen minik kızı görünce şaşırmıştı bi ifade ile:

-Bu kim!

Dedi. Küçük oğlan kocaman gülümsedi ve

-Yeni arkadaşımız.

Dedi. Minik kız şaşırmıştı. Arkadaş... Daha önce kimse minik kıza böyle seslenmemişti. Minik kız utanarak içeri girdi. Küçük oğlan ise.:

-Emma sen ona seninki lerden bi şeyler ayarlarsınız ben duşa giricem.

Dedi ve odasına çıktı. Küçük kız ise abisine sinirle baktıktan sonra minik kıza döndü

+Benim adım Emma seninki ne?

-L-lisa

+Lisa memnun oldum. 😊 hadi gel giyecek bi şeyler ayarlayalım sana.

Dedi ve lisayı kolundan tutup çekiştirmeye başladı. Emma nın odasına geldiklerinde Emma dolabından mavili beyaz kalpli bi pijama takımı çılardı ve Lisa'ya uzattı. Lisa başını öne eğdi ve utanarak pijamaları aldı.

Emma koşarak banyonun kapısına gitti ve sertçe vurdu.

+Abiiii I-III çık artık tüm mahallenin suyunu sen kullandııııııın!

Birden kapı açıldı küçük çocuk havlulu bi şekilde çıktı

-Ha! Tüm mahalle biraz abartı değil miydi sence.

Dedi başını kurul atarak. Emma küçük çocuğu kolundan tuttu ve kenara çekti ardından

-lisaaa hadi geeel abim çıkmıış

Diye bağırdı.Küçük oğlan bi duraksadım. Ve

-Lisa da kim?

+Abi sakın bana eve getirdiğin arkadaşının daha adını bilmediğini söyleme!

-...

+pfft.Hahahahha

-Dalga geçmesene Emma!

Bu sırada Lisa geldi. Ve bi gülmekten karnını tutan emmaya bi de havlulu çocuğa baktı. Lisa çocuğu görünce kızardı ve utandı. Çocukse hiç çekinmedi olmadan saçını kurulamayı bıraktı ve tek elini uzattı.

-Ben mikey. Memnun oldum Lisa.

Bunu duyan Emma daha çok gülmeye başlamıştı. Ama Lisa ve mikey buna aldırış etmemişlerdi. Lisa da utanarak elini uzattı ve

-memnun oldum mikey- kun .

Dedi.Ardından Emma mikey e odasına gidip üstünü giymesi gerektiğini hatirlattı. Mikey odasına gitti. Önce Lisa sonra da Emma banyo yaptı. Akşam Emma nın odasında yere bi Lisa için bi yatak kurdular.Bunlar olurken dedesi gelmiş ve Lisa ile tanışmıştı mikey açıklamayı shin ciro abisinin yapacağını söylemişti. Dedesi ise hiçbişey demeden onları yanlız bırakmıştı. Üçlü biraz daha konuşup  sonra 23:00 da üçüde uyuya kalmıştı.

Gece yarısı olmuştu. Shinciro ev halkını uyandırmamak amacıyla sessizce içeri girmişti. Derken birden bi ses onun ırk ilkesine sebep oldu.

+Bana anlatmak istediğin bi şey var mı shinciro. (Dede)

-Şeyyyy bu gün wakalar la biraz takıldık da hehe sonra yağmura kalmışız benim küçük bi işim vardı o yüzden mikey yi erken gönderdim.

+Sonra Mikey yağmurda ıslanmış küçük bi kız mı buldu?

-yy yaniii kızla beraber karşılaştık diyelim.

+shinciro!

-Kız birinden kaçıyodu ben  de çocuklatı önden gönderip adamı hallettim sonrada biraz dolaşıp geldim.Merak etme yarın ailesine götürücem.

+...

Bu konuşmanın ardından dede yatmaya gitti. Shinciro ise banyo yaptı.Ardından herzamanki içtiği sigarasından bi tane aldı ve evin bahçesine çıktı. Havada huzurlu bi esinti vardı. Gecenin verdiği huzur çok farklıydı.Yağmur durduğu hava açılmış ve ay belirmişti. Shinciro bi yandan sigarasını yakıyor bi yandan da küçük kızın ailesinin kim olduğunu merak ediyordu.

Hangi aptal ebeveyn kızını gecenin bi saatinde dışarı bırakırdı ki?Belki ailesi yoktu?O zaman yetimhaneden miydi bu kız? Shinciro bu düşüncelere dalmışken sigaradının bittiğini farketti.Sonra yavaşca kalkı ve odasına doğru yol aldı.

Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin