Bölüm 1

4.8K 157 336
                                    

Selam ben Lydia Malfoy. Evet bir Malfoy' um ve Draco nun ikiz kardeşiyim. Bu yıl Hogwarts ta 4. yılım ve okul haftaya başlıyor.

Bugün Lord bir toplantı yapacak bu yüzden erken uyanmıştım ve geç olmadan hazırlanıp odamdan çıkmam gerekiyordu. Uyanmak epey zor olmuştu çünkü gece kaçta uyuduğumu bilmiyorum. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve kendime geldim. Odamın dağınıklığıyla karşılaşınca annemin bunu görmesinin pek de iyi olmayacağını düşündüm ve etrafı topladım.

Üstümü giyindim ve makyaj yapıyordum. Odaya çok sevgili kardeşim girdi.

Draco: sen hala hazırlanmadın mı ya?

L: odama girmeden önce kapıyı çalmanı sana kaç milyon kez söyledim Draco!

D: sanırım birkaç milyon kez.

L: çık dışarı.

Yanıma geldi ve makyaj malzemelerimi kurcalamaya başladı.

D: bu ne işe yarıyor?

derken eyelinerımla elini karalamaya çalışıyordu. Hızlıca elinden aldım.

L: bırak onu o elini karalaman için değil
ve seni sincaba çevirmeden önce çık şu odadan!

D: bu ne sinir sabah sabah. Her neyse babam çabuk olup bir an önce kahvaltıya inmeni söyledi.

L: bana zaman kaybettiriyorsun. İşim bitti sayılır birazdan geliyorum.

Draco odadan çıktı. Bende işimi bitirip kahvaltıya indim.

- günaydın malfoylar

Lucius: günaydın kızım.

Draco: günaydı aymasına da Lydia ya pek aymamış gibi JQHDİQODKQNFNJZ

Narcissa: Draco uğraşma kardeşinle

- ben onla bi uğraşıcam anne

Draco : nasıl da birbirini kolluyolar anneli kızlı

Lucius: Draco. Yeter bu kadar. Annenize yardımcı olun.

Dracoyla anneme sofrayı hazırlarken yardım edip oturduk. Kahvaltı yaparken Draco sürekli bana laf çarpıyordu ve sinirlenmemeye çalışıyordum.

Lucius : çocuklar.

Dediğinde ikimizde susmuş babama bakıyorduk.

Lucius: Bugün Lord a karşı saygılı ve itaatkâr olacağınızdan emin olmak istiyorum. Bir malfoya yakışır gibi davranın ve asil kıyafetler giyinin.

- yani siyah giyinin mi diyorsun baba?

Draco gülmeye başlamıştı ama babamın soğuk nevale bakışlarıyla karşılaşınca sustu.

Lucius: ne demek istediğimi gayet iyi anladın Lydia.

Draco: merak etme baba. Bir malfoya yakışır şekilde davranacagim ve Lydia nın da gerekmedikçe konuşmadığından emin olacağım. Söz veriyorum.

- sen önce kendi çeneni kapa.

Narcissa: çocuklar. Babanız haklı. Bugün birbirinizle didişmek yok. Bugün Lord un oğulları da bizimle olacaklar. Yaşları sizle hemen hemen aynıdır. İyi anlaşacağınızı umuyorum.

- iyi o zaman ben eve erken dönerim

Lucius: Toplantı bitene kadar biyere ayrılmak yok Lydia.

-of ya. Ama ben nagini den korkuyorum.

Draco: bahane uydurma Lydia.

Annem omzumu tutarak

N: sorun yok Lydia. Lord istemedikçe zarar vermez.

Lordun Varisi•Mattheo Riddle•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin