Sabah hazırlanıp Draco yla Hogwarts için alışveriş yapmaya gittik. Dracoya asa ve birkaç birşey daha aldık. Yarın kısmi olarak düğünüm olacağı için kendime güzel bir elbise almıştım zaten çok şaşalı bir etkinlik istememiştim. Yinede seçebilmek için pansy de bana epey yardımcı olmuştu.
Bir an evvel hogwarts a gitmek istiyordum. Cidden ilk defa bu kadar özlediğimi fark etmiştim.
Eve geldik ve ben kendimi hemen bir kenara attım.
Bugün mattheo hiç aramamıştı. Bende aramadım ki aramak için de bir sebep bulamıyordum açıkçası.
Annem aldığım elbiseyi denememi istedi bende isteksizce giyip ufak bir podyum yürüyüşü yaptım.
N: harika görünüyorsun kızım.
Pansy de bizimle eve gelmişti ve yorumlamaktan geri durmadi.
P: en azindan bir evlenme elbisesi. Yani düğün için iyi bir parça. Altına aldığımız beyaz topuklular da yakıştı. Saçını da salık mi yapsak yoksa dalgalı yapıp yana mi atsak diye düşünüyorum.
D: bence topuz yapip tepeye atın Lydia sever öyle bwvfjajbf
- terlik geliyo
D: düğün modeli olan topuzlar da yok mu sanki fikir veriyorum burdaa
P: senin fikrine ihtiyacımız yok kase kafa
D: iyi ben gidiyorum o zaman bana işiniz düşünce görürüm sizi.
-baybaayy.
N: bence saçın salik kalsin Lydia. Yana atılmış dalgali saç biraz yaşını büyük gösterebilir zaten topuklulardan dolayı boyun da uzun duracak
- haklısın anne. Bencede öyle yapalım.
Bir anda suratım düştü. Bunca hazırlık niye ki gören de isteyerek evleniyorum sanır. Ayrıca daha 19 yaşındayım. Evliliği düşünmek için önümde çok yılım var.
Suratsizligimi farkeden annem cenemden tutup ona bakmami sağladı.
N: asma suratini Lydia. Böyle yaptıkça bizi de üzüyorsun.
- peki anne.
------- hızlı geçiş: Düğün günü-------
Davetliler gelmiştiler ve biz dışında herkes çok mutlu görünüyordu.
Mattheoyla yan yana dururken fotograflarimiz cekiliyor ve tanimadigim insanların "Cok yakışıyorlarr" , " cok güzel bir cift olmuslar" gibi cümlelerini duyuyorduk.
Mattheo elimden tutup beni arka taraftaki boş araziye götürdü. Uzunca bir göl ve ilerde büyükçe bir arazi vardı.
M: imzaları atmadan önce sana küçük bi hediyem var.
Dedi ve elindeki paketten kırmızı renkli bir mücevher kutusu çıkardı. Açtığında gözlerim kamasmisti. Kalın zincirli ve ucunda islemesi olan güzel bir kolyeydi. Kolyeden gözlerimi ayirip ona baktığımda gülümseyerek bana bakiyordu.
- mattheo ben, ben teşekkür ederim. Ne desem bilemedim ama çok güzel bir kolye cidden.
M: takmana yardımcı olmamı ister misin?
Olur anlamında kafamı sallayınca kutuyu bana vererek kolyeyi aldi, önüme gelen saçlarımı nazikçe arkaya attı. Kolyeyi takarken tenime değen elleri yüzümün kizarmasina sebep oluyordu.
Önüme döndüğümde büyülenmişçesine bana bakıyordu.
M: çok güzel olmussun ve bu kolyede sana çok yakıştı.
- tesekkur ederim.
Dedim gülümseyerek.
Sonunda imzalarimizi artık ve ayağa kalktık. Mattheo beni öptü ve artık tamamiyle evliyiz.
Herkes dağıldıktan sonra aksam olmaya başlamıştı ve annemler yeni evimize gitmemiz gerektiği için bizi beklememislerdi.
M: eve gitmeden önce bı yerde yemek yiyelim aciktik baya.
-olur bende cok aciktim
Güzel bi mekana gittik ve saat geç olmaya başladığı icin çok kalabalik değildi. Rahatça yemegimizi yedik.
Tatli kismina geçmiştik ve mattheo nun etrafina bakıp durduğunu farkettim.
-matt? Bi sorun mu var?
M: ee hayır. Ufak bir sey düşünüyordum da.
- önemli birsey mi?
M: aslina bakarsan evet.
Bir anda bir yüzük cikardi ve bana uzatti.
M: aşk evliligi yapmadığımizin farkindayim. Ama eşimin bir evlilik teklifi almadan evlenmesi beni eksik hissettirdi. Yani işte, her zaman evlenme teklifi etmek istemisimdir. kesinlikle bir tektasin olmaliydi ve bunu aslinda düğünden önce yapmayı düşünüyordum ama emin olamadim bu yüzden simdi-
- lafi dolandirmasana mattheo
M: beni sevsen de sevmesen de bu evliligi benimle yürütür müsün Lydia?
Gülümsedim. Belki de ona bir şans vermeliyim. Belki de cidden zamana ihtiyacım vardir.
- evet.
Yüzüğü taktı. Ama biraz fazla mutlu görünüyordu.
M: iste şimdi tam bir cift olduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lordun Varisi•Mattheo Riddle•
Fanfic-Malfoy ve Riddle' ların kanı artık birleşmeli. +Haklısınız Lordum. Mattheo Riddle ile hayal et kitabıdır. Mantık hataları ve anlatım bozuklukları olabilir.