Bölüm 36

187 10 6
                                    

Lydia dizlerinin üzerine çökmüş gözlerinden hissiz gözyaşları dökülürken yaptığı şeyin ağırlığı içinde boğuluyordu

Matt: Lydia sen ne yaptın..

arkasında dikilen Mattheo'ya dönerek

- ben..b-bununla yaşayamam..

dedi ağlamaklı bir sesle. Tekrar önündeki bedene baktığında kafasını eğip gözyaşlarını serbest bıraktı.

Mattheo hızlıca bir etrafa göz gezdirdikten sonra lydia'nın yanına diz çöktü ve kafasını kaldırıp gözyaşlarını sildi.

Matt: Lydia, kendine gel. Halledicem tamam mı? Şimdi ben onu alıcam ve sende benimle geleceksin. Tom'u bulucaz. Bu mesele burda kapanacak.

Lydia öylece karşısındaki cesede kitlenmişti. Hayatında hiç kimseye zarar vermemişti ve bu büyüyü ilk kez birinin üstünde deneyip olumlu sonuç alması onun için büyük bir travmaydı.

Matt: Lydia ?

- Ben katil değilim. Kimse bilmemeli.. Azkabana gidemem ben. Başka bir yolu olmalı onu tekrar hayata döndürecek birşey yok mu? Belki ölmemiştir! Belki hâlâ yaşıyordur! Birşeyler yapamaz mıyız! Ah .. kimi kandırıyorum ki.. ben.. ben ne yaptım..

Matt: dinle. Azkaban falan yok tamam mı? Seni asla bırakmam. Ama o öldü Lydia, bunu kabul etmek zorundasın.

dedi onu ayağa kaldırırken. Omuzlarından tutup gözlerinin içine bakmasını bekledi.

Matt: Şimdi. Onu alıcam ve kimseye görünmeden burdan gideceğiz. Sende benimle geliyorsun seni bu halde bırakamam. Pansy sende-

derken birden karşıda Astoria nin korkunç bakışlarıyla karşılaştılar.

Matt: hay amk bi sen eksiktin.

Ast: A-ADRİAN..ONU ÖLDÜRDÜNÜZ! MERLİN AŞKINA..

Adrian'a doğru yaklaştı ve diz çöktü.

Ast: onu seviyordum..

Pansy sessizce: yalanını skiyim

Ast: A-adrian.. Adrian lütfen uyan.. Onu geri getirin bana! Böyle ölemez..

Gözleri lydia'ya kaydı.

Ast:BUNU NASIL YAPARSIN SENİ LANET SÜRTÜK!

Lydia'nın üstüne doğru saldırmaya çalışınca Pansy saçından tutarak onu durdurdu ve kafasını geriye çekti.

Pansy: az sus be senle mi uğraşıcaz bide.

Ast: ONDAN NE İSTEDİN..

diye ağlamaya başladığında Lydia kafasını eğdi.

Ast: HERŞEYİ GÖRDÜM. BÜTÜN HOGWARTS BUNU DUYACAK VE SEN LYDİA.. ÖLENE KADAR AZKABANDA KALACAKSIN. KİMSENİN YÜZÜNE BİLE BAKAMAYACAKSINIZ. SİZİ MAHVEDİCEM!

Mattheo ona susturma büyüsü yaptı.

Matt: başım şişti.

Pansy: ee plan ne?

Matt: vaktimiz daralıyor. Yerlerdeki kan için bi büyü bulsan iyi edersin. Yoksa epey başımız yanar gibi.

Pansy: neyse ki birşeyler biliyorum.

Yerdeki kanları bir büyüyle temizledi.

Matt: güzel. Şimdi şu küçük bulanığın işine bakalım.

dedi Pansy'den kurtulmaya çalışan Astoria'ya bakarak.

Pansy: hazır elime düşmüşken onu dövsem mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lordun Varisi•Mattheo Riddle•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin