Sabah uyandığımda felç olmuş gibiydim. Kasıklarım ve bacaklarımda hissettiğim ağrı doğrulmamı bile engelliyordu. Yavaşça doğruluğumda acıyla karnımı tuttum.
Arkamdan belimin çekilmesiyle geri yattım ve Mattheo nun göğsüne düştüm.
M: hemen kalkmana gerek yok. Bütün gün böyle kalabiliriz. Günaydin bebegim.
- sen ne ara uyandin?
M: tam da simdi. Ayrıca.. sana da gunaydin bebeğim?
- günaydın..
M: sanırım seni iyi hoplatmışım dün gece
Sırıttı.
- umarım yürüyebilirim.
M: sorun yok seni bütün gün taşıyabilirim.
- çok sırnaşıksın..
M: bunun için ne kadar bekledim biliyor musun sen?
Yavaşça ayağa kalkarken beni arkamdan destekledi ve lavaboya gittim.
Yüzüme bir su çarptıktan sonra mutfağa gittim. Normalde ailemin evindeyken kahvaltı yapmaya üsenir ve öğünü kahvaltılık gevrek sütle falan geçiştirirdim ama artık çok ani de olsa evli olduğum için içimden kahvaltı hazırlamak gelmişti.
Ben birşeyler hazırlamaya başlarken Mattheo gelip arkamdan sarıldı ve boynuma bir öpücük kondurdu.
M: benim prensesim kahvaltı mı hazirliyorr
Bana yardım etti ve birlikte güzel bir kahvaltı yaptık. Bugün yapacak bir şeyimiz yoktu bu yüzden kahvaltıdan sonra kendimi bir yere salıp telefonla oynamaya başladım. Mattheoyla gizlice telefon kullanıyorduk evet.
Mattheo ise yukarıdan elinde bir kaç oyun CD siyle aşağı inmişti. Neden bunları hâlâ kullandığına bir anlam veremiyordum ama hobisi olabilir diye hiç karışmadim.
-onlar ne Matt ?
M: beraber oynar miyiz?
- öğretirsen?
M: teaabiki hemen
Sonuç olarak 2 saat konsolun başındaydik ve baya asosyal bir çift olmuştuk doğrusu. Bütün günümüz nerdeyse uyumak, film izlemek ve artık oyun oynamakla geçiyordu. Yemek yemeyi unutmayalım.
Mattheo'yu sonunda yenebildikten sonra konsolu bırakıp onunkini de elinden aldım.
- benden bu kadar
M: sonunda yendin be!
- sıkıldım artık.
M: bende. Hazırlan dışarı çıkalım.
- nereye?
M: uçmaya.
Gülmeye başladığımda ciddiyetle yüzüme bakıyordu.
- nası yani ahdhajdb
M: komik bisey söylemiyorum Lydia ciddi bişey söylüyorum.
- birden öyle diyince komik geldi iste aa
M: pekala. Senle yarış yapicaz. Hem sana söylemeyi unuttum, ben quidditch turnuvasına katıldım.
- neee bunu bana daha önce söylemeliydinn!
M: onca olan şeyden sonra akıl mı kaldı. Süpürgeyi rahat kullanabileceğimiz bir yer biliyorum. Hogwarts için de orada süpürge kullanmak yasak değil. Hemde çalışmış olurum.
- pekii öyle yapalım. Maç kime karşı bu arada?
M: gryfindor..
- Harry' de o şans varken iyi kazanmalar bebeğim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lordun Varisi•Mattheo Riddle•
Fiksi Penggemar-Malfoy ve Riddle' ların kanı artık birleşmeli. +Haklısınız Lordum. Mattheo Riddle ile hayal et kitabıdır. Mantık hataları ve anlatım bozuklukları olabilir.