Bölüm 12

1.4K 77 23
                                    

Pansy'e dün Adrian'la olanları anlattım. Yakın arkadaşımdan hiçbir şeyi saklayamazdım üzgünüm Adrian.

Pansy: beenn sana demiştim Lydiaa

- lanet olsun ben ne biliyim..

Pansy: demek Mattheo da anladı ve onun tribini çekiyorsun..

- evet öyle.

Bu sırada arkamızdan gelmekte olan Mattheo'nun hemen yanında onunla konuşma çabasına girmiş olan Astoria'yi gördük.

- ben bu kızı yolarım.

Pans: sakin ol şimdilik.

Kenara çekilmiştik ve çaktırmadan onları izliyorduk.

Mattheo ona bakmıyor, elindeki kitaplara ve ara sıra başka taraflara bakarak yürümeye çalışıyordu. Astoria birden önüne geçince duraksadı ve ona baktı.

Astoria heyecanlı heyecanlı birşeyler söylüyordu. Mattheo da ise her zamanki gibi anlaşılmaz sakin bir ifade vardı. Biraz sonra Mattheo onun yanından geçip gitti. Konuştuklarını duyamamistim ama fazla uzatmamıstı.

Ben derin bir nefes alırken yanımıza Ashley geldi.

Ash: kızlar duydunuz mu yarın akşam bir balo varmış. 18. Yüzyıl konseptli olucak. Kavalye seçmeye başlayın hemennn.

- demek o yüzdenn...

Pansy'e baktım. Astoria'nin mattheoya ne teklif ettiği anlaşılmıştı.

Ash: ne? Ne ne yüzden??

Pans: bir kavalye mi? İlla gerekiyor mu ya??

Ash: evet. Sizinle kavalye arayışına katılmak isterdim ama çok geç. Cedric davet etti bilee.

- neee! Bunca zamandir doğru mu düşünmüşsün yanii. Cidden senden hoşlanıyor olmalı.

Ash: evet. Bende ondan hoşlanmıyor degilim. Çok güzel bir gece olucakk.

Pans: senin için*

- hadi gidip giyinecek birşeyler düşünelim o zaman.

Ash: siz gidin ben laurayi bulmalıyım. Yatak odalarımızda buluşuruz.

- tamamdırr.

O yanımızdan ayrılırken Pansyle şaşkınlıkla birbirimize baktık.

Pans: sanırım bi sorunumuz var..

- sanırım mı? Boşver cidden giyinecek birşeyler bulalım kavalye işi umrumda değil. Yakında davet ederler zaten.

Pansyle sly ortak salonuna gittiğimizde Astoria başına birkaç kız toplamış birşeyler anlatıyordu. Biz görmezden gelip merdivenlere yönelince arkamızdan seslendi.

Ast: Lydia! Pansy! Bilin bakalım ne olduu.

Ona döndüğümüzde heyecanla ayağı kalkarak odada volta atmaya başladı. Daha sonra durup bana bakarak konuşmaya başladı.

Ast: mattheoyu baloya davet ettim. İlk başta umursamaz görünse de bunu düşüneceğini ve bana haber vereceğini söyledi. Bana bakışını görmeliydinizz. Resmen beni arzuluyor kızlarrr. Dediğinin aksine Lydia. O kesinlikle bana bakar.

- iyi. Senin adına sevindim.

Pansy konuşacakti ki ona baktım ve konuşmaktan vazgeçti. Mattheo'yla ilgili dediklerini hatırlatacagini biliyordum ve buna gerek yoktu. Pansy bunun yerine onu iğneleyici bir şekilde süzdü.

Pans: umarım düşündüğün gibidir de sonradan ağlamazsın Astoria. Hadi gidelim Lydia. Daha elbiseye karar vermemiz lazım.

Pansy'le merdivene yönelirken endişeyle konuşuyordum.

Lordun Varisi•Mattheo Riddle•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin