Mattheo ve Lord çok geçmeden yanımıza geldiler. Mattheo'nun yüzündeki sinirli ifade gitmiş bunun yerine sakin bir ifade gelmişti.
M: gidiyoruz Lydia. İyice geç oldu.
Tom doğrudan ona bakıyordu.
M: bize uğrarsın Tom.
Diyerek ona anlamasını beklercesine bir bakış attı.M:Davetin için teşekkürler baba. Bellatrix sanada teşekkürler ve hepinize iyi geceler.
Gitmeden önce Bellatrix gelip bana sarıldı.
Bella: Lydiacim, bugün için Lord'un kusuruna bakma. Amacı size zarar vermek değildi kesinlikle. Kendinizi koruyabilmenizi istiyor sadece.
- önemli değil. Herşey için teşekkürler.
Tom'da sarılmamı beklercesine durunca gidip ona da sarıldım ve o da bana bir abi şefkatiyle aynı şekilde sarıldı.
Tom: dikkatli ol Lydia.
Kafamı sallayıp teşekkür ettim.
- iyi geceler efendim.
Diyerek Lord'un önünde hafifçe eğildikten sonra Mattheo bu vedalaşma işinin uzamasına sinirlenmişcesine hızlıca elimi tuttu ve eve cisimlendik.Hemen koltuğun önüne cisimlendiğimiz için mattheo tuttuğu elimden çekerek bizi koltuğa düşürdü. Ve derin bir iç çekti.
- Neyin var?
Mattheo: yorgunum.
- Lord seninle ne konuştu?
Mattheo: Lydia. Yorgunum lütfen sonra konuşalım. Dinlenmeye ihtiyacım var.
- o zaman sana bi kahve yapıyım.
Derken mutfağa doğru ilerlemek üzere ayaklanmıştım.
M: öpersen geçer aslında.
Dediğinde koltuğun arkasından ona doğru eğilip yanağına bir öpücük kondurdum ve kahve yapmaya gittim.
M: işte şimdi daha iyi hissediyorum.
Biraz sonra ikimiz içinde kahve yapıp getirdim.
- bunu iç ve iyice dinlen. Baya gerilmiş olmalısın bugün.
Ona sarıldım ve başımı omzuna koydum.
- Aslında ihtiyacın olan uzun bir sarılma.
O da bana sarıldı ve başını boynuma gömdü.
M: haklısın.. Saatlerce böyle kalmaliyim o hâlde. Lydia. Unutmadan söyleyeyim.
Benden ayrıldı ve ellerimi tuttu.
M:Kendini değişik hissedersen o madalyonu boynundan çıkar.
- neden? Nasıl hissedersem?
M: o madalyonun annemin olduğunu hatırlıyorum. Ona da büyükannemden kalmış sanırım. Olayının ne olduğunu bilmiyorum. Güç verir mi onuda bilmiyorum ama yinede dikkatli ol.
- Lord'un dediğine göre bir büyüsü olmalı.
M: bilemeyiz. Zamanla öğrenirsin. Yinede bu konuda babama güvenemiyorum. Ondan her türlü lanet beklenir. Çok takmanı önermem.
- demek bizi ölümyiyen yapıcaktı ha?
M: belkide bizi o kadar anlaşır ve sevgi dolu görünce bir varis beklediğimizi düşünmüştür?
Diyip gülümsedi.
- sanmıyorum çok kesin konuşmadı.
M: hmm. Ama olsa fena mı olur?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lordun Varisi•Mattheo Riddle•
Fanfiction-Malfoy ve Riddle' ların kanı artık birleşmeli. +Haklısınız Lordum. Mattheo Riddle ile hayal et kitabıdır. Mantık hataları ve anlatım bozuklukları olabilir.